Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 64 van de 116 EersteEerste ... 1454626364656674114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #631
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    kijk eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/ daar heb ik mijn tickets besteld en je krijgt de originele tickets gewoon opgestuurd
    dus geen vouchers waardoor je eerst nog in de rij moet gaan staan om ze in te wisselen.

    vergeet alleen niet dat er nog bezorgkosten a EUR 25 bij zal komen en de evt verzekering voor diefstal of verlies ,
    ik heb dat wel genomen gezien EUR 37 op een bedrag van EUR 1000 niets is

  2. Top | #632
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Er is ook een duitse site die voor niks verzenden

  3. Top | #633
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noa Bekijk Berichten
    Of is het verstandiger om ze in Nederland te bestellen
    Gaarne jullie mening of ervaring..
    Het is verstandig om de tickets bij een erkende verkoper en tegen de beste prijs te bestellen. Het vergelijken van de prijzen kost even tijd. Als ik even snel de prijs voor een 5 daags ticket met hopper en waterparks en more vergelijk bij drie aanbieders, krijg je het volgende beeld: Bij attractionsdirect betaal je 296 euro en zij brengen daarnaast kosten voor bezorging en verzekering in rekening. American Estates rekent 282 euro en brengt geen verdere kosten in rekening. Verzekeren is absoluut niet nodig, mochten de tickets zoeraken dan kan je ze laten blokkeren ne krijg je nieuwe tickets. Aan de poort bij Disney betaal je (afhankelijk van de koers) 285 euro. De tickets bij Orlandofuntickets komen op 272 euro en ze zijn erkend ticketverkoper. De keuze is aan jou....

    Ticketprijzen fluctueren, al was het maar vanwege koersschommelingen.



  4. Top | #634
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hoi Noa,
    Ik heb zelf geen ervaring met Orlando Funtickets.
    Tickets voor Walt Disney World liggen qua prijs nooit echt heel erg ver uit elkaar, waar je ze ook koopt. Bij diverse aanbieders zijn de meerdaagse tickets vanaf drie dagen meestal wel iets goedkoper dan bij Disney zelf.
    Wees dus bedachtzaam als je tickets ergens veel goedkoper aangeboden ziet. Meestal zit er dan wel een addetje of twee onder het groene gras.
    Let vooral op:
    - Zijn de tickets ook voor jou beschikbaar, of betreft het een aanbieding speciaal voor inwoners van Florida? (Ja, daar wordt op gecontroleerd bij de ingang)
    - Is de prijs in dollars? Let dan op de dollarkoers (uiteraard!) die je gaat betalen (via Creditcard?) en of de prijs inclusief of exclusief de Florida Salestax is (6.5%, kan een half procent meer of minder zijn afhankelijk van waar de verkoper gevestigd is).
    - zijn er verzend-, transactie- of andere kosten van toepassing?
    - Is de lage prijs misschien een "beloning" voor een verplicht bezoek aan een verkoopbijeenkomst? De timeshare-verkopers zijn een bekend (en soms berucht) fenomeen rondom Orlando.

    Kortom: Let goed op wat de prijs is die je uiteindelijk betaalt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #635
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij kochten ze vorig jaar bij american estates daar waren ze het goedkoopst . De prijs scheelde niet veel maar als je met vijg gaat is het toch meegenomen .

  6. Top | #636
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hallo!

    Ik heb even een vraagje over disney tickets. Ik ga zelf volgend jaar september naar florida en natuurlijk willen we ook disney bezoeken. Nou hebben we bij het reisbureau geinformeerd of het handig is om vooraf al tickets te kopen. Ze zeggen daar dat het een voordeel is dat je niet in de rij hoeft te gaan staan maar dat de tickets wel op datum zijn. Met andere woorden: een 3 dagen ticket (bijvoorbeeld) MOET op 20 september geregistreerd worden en dan kan je 20, 21 en 22 september naar binnen.

    Totaal niet handig want we hebben nog geen idee wanneer we precies willen. Ook zeggen ze dat je dan aaneengesloten de bezoeken moet plannen, dus niet 20, 22 en 28 september...

    Tot zover het verhaal van het reisbureau. Op het forum hier lees ik totaal iets anders (bijv: http://www.floridaforum.nl/showthrea...jsvergelijking)
    Zoals ik het begrijp staat hier:
    Je koopt een ticket
    Wanneer je de 1e zin hebt ga je naar Disney, je ticket wordt nu geactiveerd
    Binnen 14 dagen moet je de resterende dagen gebruiken maar het maakt niet uit wanneer binnen die dagen.

    Kan iemand bevestigen wat nou precies klopt? Zijn er misschien meerdere soorten in omloop? Zo ja: waar kan ik dan de variant kopen dat het niet uit maakt wanneer?

    alvast bedankt!

  7. Top | #637
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Nog nooit van tickets gehoord die je op een bepaalde datum moet gebruiken. Behalve dan tickets voor een special event zoals het kerstfeest. Alle meerdaagse Disney tickets zijn 14 dagen vanaf het eerste gebruikt geldig voor het aantal dagen dat je aangeschaft hebt. Je kan ook de optie bijkopen voor no expiration, dan vervallen je gekochte dagen nooit. Wat vooral het grote voordeel van vooraf tickets kopen is de prijs. Met een beetje zoekwerk ben je goedkoper uit dan aan de Disney kassa's. Hier op het forum vind je veel namen van betrouwbare ticket verkopers. Bedenkt eerst wat je voor tickets wilt (bezoek de Walt Disney World website voor een goede indruk van wat er allemaal te doen is) en kijk dan waar je de best geprijsde tickets kan vinden. Lees altijd de voorwaarden goed! Succes.

  8. Top | #638
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ok bedankt!

    Ik vond het ook al vreemd maar het reisbureau verzekerde me ervan dat het toch echt zo werkte. Gelukkig is er nog genoeg tijd om het allemaal te regelen!

    Dat brengt me trouwens op nog een vraag: Zit er "vooraf" een verval datum op de tickets? Als ik ze nu koop kan ik ze dan volgend jaar wel gebruiken?

  9. Top | #639
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Nee, als je ze nu koopt en je gaat pas over 50 jaar dan kun je ze gewoon gebruiken. De eerste dag van gebruik bepaalt alles.
    Vreemd trouwens dat een reisburo zo weinig weet. Toevallig heb ik nu dezelfde ervaring met een vriendin van me die een reis heeft gewonnen bij Fox en naar Orlando gaat.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #640
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ja het is wel vreemd. Ik geloof dat ze het had opgezocht in een foldertje. Ik zal zo even in die gids kijken wat er precies staat, misschien staat het daar verkeerd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •