Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 116 EersteEerste ... 1353616263646573113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #621

    Standaard Uitleg Magic Your Way Tickets

    hallo mensen,
    Vraagje. Als ik een 3 day magic your way ticket koop, moet ik dan ook 3 dagen achter elkaar naar een park, of mag ik de drie parken in de 14 dagen vanaf eerste gebruik bezoeken?
    alvast bedankt voor het antwoord.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-12 om 22:23. Reden: fqe

  2. Top | #622
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: uitleg Magic Your Way Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pjotrmariska Bekijk Berichten
    of mag ik de drie parken in de 14 dagen vanaf eerste gebruik bezoeken?
    ...en zo is het! Maar is het wel verstandig om een 3 day magic your way ticket te kopen? Dat is vaak verkeerde zuinigheid. Vergelijk de prijs eens met een ticket voor 5, 6 of 7 dagen. Dat verschil is niet zo groot en dan heb je voor veertig dollar meer, ook veel meer tijd om de parken te bezoeken. De kans is namelijk vrij groot dat een vierjarige zoon het na een poosje wel welletjes vind in een park......het zijn lange dagen voor zo'n manneke.



  3. Top | #623
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: uitleg Magic Your Way Tickets

    Yep investeer aub een beetje meer in disney tickets en als je een kleintje bij hebt misschien de waterparken optie .....het is zo slopend die parken in combinatie met het tijdsverschil .

  4. Top | #624
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: uitleg Magic Your Way Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    misschien de waterparken optie .....het is zo slopend die parken in combinatie met het tijdsverschil .
    Ze hebben ook een flexticket, dus daar zit een waterpark bij........

    Toegevoegd: Hoe lang ze precies in Orlando zijn, is mij niet duidelijk. Lijkt er op dat ze er slechts 7 dagen zijn. Persoonlijk zou ik dan echt geen dure Disneytickets meer kopen, als ik ook al Flex tickets had.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 18-11-12 om 19:35. Reden: Toegevoegd



  5. Top | #625
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Uitleg Magic Your Way Tickets

    Haha weer eens niet gezien ..... .
    Dus 1 goede raad niet teveel willen doen op een korte periode niet als grote kinderen en ook niet met kleinere kinderen .

  6. Top | #626

    Standaard Re: Uitleg Magic Your Way Tickets

    hallo allemaal,

    bedankt voor jullie adviezen. ik zal wel even kijken naar die meerdaagse tickets. Wij dachten aan een drie daagse ticket omdat we inderdaad maar 7 dagen in orlando zijn en we zijn inderdaad bang dat we de kleine man teveel indrukken geven in zo'n korte tijd. Na Orlando gaan we een week cruisen en dan wil je geen compleet overprikkeld kind bij je hebben. Dat is de achterliggende gedachte. Het klopt dat ik had nog oude flextickets liggen van een voorgenomen vakantie van bijna 8 jaar geleden. Van deze kaarten zal ik behalve seaworld weinig gebruik maken. Zonde van het geld inderdaad, maar destijds wilde wij op vakantie en toen hadden we nog geen kind. Ik vind de meeste parken op het flexticket niet heel erg geschikt voor een kind.

    groeten

    pjotr

  7. Top | #627
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Uitleg Magic Your Way Tickets

    Zijn die Flex tickets nog steeds geldig?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #628
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Uitleg Magic Your Way Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pjotrmariska Bekijk Berichten
    Ik vind de meeste parken op het flexticket niet heel erg geschikt voor een kind.
    Is dat nu wel zo? Universal heeft in beide parken een heel leuk gedeelte voor de kleintjes. Ook al kent hij de figuren misschien niet, er is zo veel te zien en te doen dat hij zich zeker zal vermaken. En Busch Gardens is toch ook niet verkeerd? Ik ben bang dat Aquatica niet onder jullie ticket valt maar waarom geen bezoekje aan wet & Wild gebracht als de temperatuur zo'n 25 graden is?


    Uploaded with ImageShack.us

    @ Njit: Both the Orlando FlexTicket™ and Orlando FlexTicket™ Plus are valid for 14
    consecutive days from the date of first use. Ze zijn zakelijk maar ook verschrikkelijk klantvriendelijk. Bovendien las ik ergens dat ze het nagevraagd hebben.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 19-11-12 om 09:00. Reden: @ Njit



  9. Top | #629

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    ja die dingen zijn gewoon nog geldig. Niemand kon mij daar antwoord op geven dus heb ik maar naar Universal gebeld. En wat blijkt? kon ze gewoon nog gebruiken maar uiteraard zien we aan de kassa pas ECHT of het lukt

    Nog maar even and we are off...... Orlando, Miami en de Carnival valor......

  10. Top | #630
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Tickets

    Hallo,

    Ik heb een vraagje m.b.t. Het kopen van Disney tickets. Wij zijn al diverse keren in Orlando geweest en ook naar diverse parken. Wij kochten dan de tickets aan het loket van het desbetreffende park.
    Nu gaan we aankomende zomer weer en willen we de 4 Disney parken bezoeken.
    Ik was van plan om dit via het reisbureau te laten regelen. Een kennis van ons kwam met een folder van Orlando Funtickets. Deze liggen wat prijs betreft een stuk voordeliger dan als ik ze hier zou aanschaffen.
    Wij zouden dan de tickets ter plaatse moeten ophalen aan de Palm Parkway te Orlando.
    Mijn vraag is dan ook of iemand ervaring heeft met Orlando Funtickets. Is dit een betrouwbaar bedrijf? Of is het verstandiger om ze in Nederland te bestellen
    Gaarne jullie mening of ervaring..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •