Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 62 van de 116 EersteEerste ... 1252606162636472112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #611
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicole Bekijk Berichten
    ik denk dat deze tickets goedkoper zijn dan een 3 of 4 dagen pas, of niet?
    Je kunt maar niet zo zeggen welke tickets goedkoper zijn. Er zijn tientallen opties en die kan je afstemmen op je persoonlijke behoefte. De Ultimate tickets (overigens eigenlijk alleen bestemd voor de UK) kosten $ 366 en de Magic Your Way base tickets kosten $ 262. Er is een mooi topic over Disneytickets waar je alle info hierover vindt. Kijk ook eens met de zoekfunctie voor info die in andere topics terecht is gekomen.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 23-10-12 om 16:33. Reden: ticvautjie



  2. Top | #612

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Wij willen in december Epcot bezoeken, kunnen we vanuit hier (Nederland) ook al tickets kopen? Wij willen ook naar Cape Canaveral? Tickets????
    grtjs hoostje

  3. Top | #613
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Dagtickets kun je het beste gewoon ter plaatse kopen. Voor KSC kun je wel online kaartjes kopen (e-ticket): http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #614
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Als je voor 8 dec nog naar KSC gaat, zijn er op http://www.attractionticketsdirect.de/ tickets te koop tegen de kinderticket-prijs.

  5. Top | #615
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij willen via Amercian estates voor onze kinderen tickets kopen voor disney (Magic your way base). Weet iemand of dez tickets op naam staan, onze kinderen gaan eerder weg en mochten ze niet gebruik hebben gemaakt van alle dagen dan dachten wij dat wij daarmee in het park zouden kunnen?

    groet peter

  6. Top | #616
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Je tickets staan niet op naam maar de eerste keer dat je een park binnengaat worden je biometrische gegevens gekoppeld aan het kaartje.
    Dus in principe staan ze op naam. Nu is het wel zo dat tickets die als een groep gekocht zijn onderling uit te wisselen zijn. Anders zou je namelijk moeten onthouden van wie een kaartje is in een gezin.

    I'm the one who held all the WDW tickets and I didn't keep track of who used what ticket during our trip. We never had a problem with the finger scan not working.
    That's because the Disney computer system will tag tickets purchased at the same time whether at WDW or in advance as a group when you first use them. That allows any one of that group of tickets to match the stored finger scan of any one of the other tickets.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #617
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Bedankt voor je snelle reactie. Is duidelijk, bij restaurants zie je vaak verkopers die bestaande tickets verkopen waar nog enkele dagen openstaan, ik had het idee dat dit ook zo zou zijn bij een magic your way base ticket.

    groet peter

  8. Top | #618
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Het doorverkopen van gebruikte tickets is illegaal. Maar als je de tickets binnen je groep opgebruikt dan zal niemand daar moeilijk over doen denk ik.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #619
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Snap ik, maar die kaartjes die hun verkopen daar zal toch ook een biometrische gegevens aan gekoppeld zijn? Hoe zouden die mensen die zo,n kaartje kopen dan kunnen binnenkomen?
    groet PeterPeter

  10. Top | #620
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik weet alleen dat het doorverkopen van gebruikte kaartjes illegaal is. Verder houd mijn kennis wat dit soort kaartjes op..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •