Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 61 van de 116 EersteEerste ... 1151596061626371111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #601
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ttubbie Bekijk Berichten
    Wij hebben besloten om onze tickets gewoon te kopen bij één van de vele discountzaken langs de 192 in Kissimmee.
    Het wordt ten zeerste aanbevolen om de tickets bij een geautoriseerde verkoper te kopen. Dus niet mauwen als je bij de de poort staat en je tickets worden geweigerd......Je kunt dan altijd alsnog je tickets bij een vertrouwd adres gaan kopen, maar je bent wel je centjes kwijt. Ennne...... er zijn niet zoveel discountzaken die geautoriseerd zijn.



  2. Top | #602
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik heb volgende dealers gevonden en die hebben een goede reputatie volgens mij; bij Elite zijn we zelf al twee keer geweest en nooit een probleem; indien jij of iemand anders dat niet vindt, dan hoor ik het graag :
    http://www.mapleleaftickets.com/
    http://www.greatorlandodiscounts.com/
    http://www.elitevacationhomes.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-12 om 22:22. Reden: fqe

  3. Top | #603
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    wij gaan in oktober maar 1 dag naar disneyworld ,de keuze is het magic kingdom ,en willen dit doen met de -not so scary halloween partij-
    wat is wijsheid, op de dag zelf aan de poort kopen ( ..met het risico dat het al uitverkocht is ??)of vooraf online bij disney zelf (will call )
    prijs verschil is minimaal in de voor verkoop
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #604
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Waarom zou je het niet van te voren kopen? Wat je zegt: het kan uitverkocht zijn.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #605
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Omdat we maar 3 dagen in orlando zijn en 1 disney dag hebben, en dan ben ik echt aan die dag gebonden
    Ik heb dan nergens geen speling meer, heb ook discovery cove geboekt
    Makkelijkst zou aan de poort kopen zijn, maar heb geen idee, hoe populair dat haloween is
    De verkoop begint om 12.00 smiddags, sta ik strax heel lang in de rij voor niets,dus mischien dan toch maar op voorhand
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #606
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ennne...... er zijn niet zoveel discountzaken die geautoriseerd zijn.
    Hi Ton,
    Helemaal eens met je dat je het beste - en met de minste risico's - tickets kunt kopen bij de juiste geautoriseerde verkopers.
    Voor mijn gevoel zijn er juist voldoende aanbieders in de omgeving daar die wél geautoriseerd zijn. Jouw reactie dat er weinig zijn komt daarom vreemd op mij over.

    Heb jij - of weet jij van - een lijst van de geautoriseerde verkopers? Dat zou ontzettend helpen om hier duidelijkheid in te krijgen!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #607
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1 dag Disney en 1 dag waterpark

    Je Disney ticket verloopt binnen 14 dagen na het eerste gebruik. En als je een 1-dags ticket voorziet van de Fun-And-More optie dan krijg je er niet één maar twéé Fun-bezoeken bij Kun je beide waterparken bezoeken of een andere Fun optie.

    Zie http://disneyworld.disney.go.com/tic...ses/waterpark/ . De volgende opties kun je bezoeken:


    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #608
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    De Ultimate ticket besteld en inmiddels ontvangen. De laatste keer dat we Disney bezochten deze kaartjes ook gebruikt, echter waren het toen vouchers en moesten we deze eerst registreren om vervolgens een echt kaartje te krijgen.

    Bij het halen van een fastpass was ik vergeten om mijn kaartje uit de machine te halen,vervolgens aan het parkhoppen en daar sta je dan voor het poortje zonder kaartje bij een ander park. De castmember verwees ons door naar de ticketbalie vervolgens daar ons verhaal gedaan. De castmenber vroeg of wij samen de kaartjes hadden geregistreerd en dit konden wij bevestigend beantwoorden. Na het scannen van het kaartje van mijn reisgenoot kreeg ik een nieuw (toegangs) kaartje van hem.
    GEWELDIGE SERVICE.
    Wat ik me nu afvraag wat er nu zal gebeuren mocht mij dit weer overkomen, er zijn kopieën en foto van de kaartjes gemaakt, deze zullen we meenemen op de phone's. Het liefst zou ik de kaartjes aldaar laten registreren met paspoort of rijbewijs, weet iemand of dit mogelijk is?

    Greez
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  9. Top | #609
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Als jij het nummer van het kaartje hebt op foto of papier dan heb je voldoende info. Registreren lijkt me overbodig..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #610
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrjojo13 Bekijk Berichten
    De Ultimate ticket besteld en inmiddels ontvangen.
    Waar kan je voor een leuke prijs de Ultimate tickets kopen?? Wij gaan met kerst en nieuwjaar en ik denk dat deze tickets goedkoper zijn dan een 3 of 4 dagen pas, of niet??
    Bedankt alvast voor de moeite.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-12 om 22:22.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •