Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 60 van de 116 EersteEerste ... 1050585960616270110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #591
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tillie Bekijk Berichten
    Of is het een hele 'domme' keuze bij Disney te bestellen en beroof ik mijn eigen portemonnee?
    Je kan toch gewoon kaartjes bestellen bij American Estates en dan de halloween kaartjes via Disney? Als dat goedkoper is, zou ik het zeker doen (zoiets heb ik dit jaar ook gedaan!).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tillie Bekijk Berichten
    ik heb geen auto tot mijn beschikking, maar dat lijkt me geen probleem?
    Lijkt mij ook geen probleem als je op Disney-grond blijft. Wij verblijven bijna jaarlijks in een Disney resort en maken gebruik van magical express om van het vliegveld naar Disney te gaan en weer terug (is gratis als je in een Disney resort verblijft) en verder gebruiken we al het Disney vervoer (bus, monorail, boot etc.). Als je iets anders dan Disney wilt gaan doen, wordt het wel wat moeilijker en is een huurauto waarschijnlijk wel handiger.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-12 om 22:24. Reden: 1+1

  2. Top | #592
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Gemakkelijker is het probleem van de Halloween tickets. Die zijn er alleen als er in de VS Halloween gevierd wordt en dat is tussen 11 september en 2 november.
    Maar als ze over een week of 4 vertrekken, dan is het zo ongeveer september. Grote kans dat ze na 11 september dus nog daar zijn

    En hier kun je dus die Disney Halloween tickets kopen: http://disneyworld.disney.go.com/par...lloween-party/
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #593
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij zitten ook bijna altijd in een disney resort en de reden waarom wij een auto huren is je kan buiten disney eten zoals the outback en olive garden enz..... . Je kan naar de publix voor ontbijt want ons werd de amerikaanse ontbijtkeuken ons echt teveel . En wij gaan ook altijd naar parken buiten disney . Ik persoonlijk zou niet zonder auto kunnen ook al verblijven we in een disneyresort . De disneybussen doen er soms ook erg lang over en dus namen we zelfs de auto naar een park gewoon parkeerbiljet laten zien van je hotel en je mag zo naar binnen .

  4. Top | #594
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Natuurlijk ben je vrijer als je een eigen auto hebt maar het is zeker niet nodig. De bussen van Disney rijden af en aan en ja, soms moet je iets langer wachten maar over het algemeen niet meer dan 15 minuten (en ik spreek uit ervaring want zoals gezegd hebben wij meestal geen auto en ben ik al meer dan 10 keer voor minimaal een week in WDW geweest). Afhankelijk van het resort kan je ook met de bus, monorail of zelfs lopen naar een van de parken. Wat restaurants en ontbijt betreft ook geen probleem. Je kan iets kopen voor op je hotelkamer (in alle resort winkels) maar ook in de restaurants kan je kiezen voor een sober Europees ontbijt, ik neem altijd cornflakes met melk en een kop thee. Verder eet ik geen vlees dus de Amerikaanse steak houses zijn meestal niet mijn favoriete restaurants. We doen ook altijd een paar wat betere restaurants in WDW en eten niet eens zo Amerikaans de hele vakantie. Er is in ieder geval meer dan genoeg keuze in WDW.
    Maar zonder auto is naar een ander restaurant buiten WDW gaan of het bezoeken van een mall of alleen al eens kijken in een echte Amerikaanse supermarkt niet makkelijk te doen. Dus bedenk vooraf wat je wilt, alleen Disney World (geen huurauto nodig) of toch wat meer van Florida (huurauto wel zeer aan te raden).

  5. Top | #595
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Moderator Michael66: In dit onderwerp graag verder alleen schrijven over de tickets van Disney.
    Alle info over het met of zonder auto bezoeken van WDW en de rest van Florida kun je elders op het forum terecht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #596
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik zie op diverse sites Disney Hopper tickets staan van 4 dagen + 1 dag gratis. Voor mij zijn dat dus 5 dagen of heb ik het verkeerd voor ? Er zijn namelijk ook tickets voor 5 dagen te koop en die kosten meer. Weet iemand of het ticket 4 + 1 dag gratis enige beperkingen heeft ?

  7. Top | #597
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Vorig jaar hadden wij zo'n ticket. Alleen geen hopper toevoeging maar een water & fun option. In ons geval was het geloof ik 5 dagen + 1, dat was een 6 dagen kaart voor de prijs van een 5 dagen kaart. Ben toen geen beperkingen tegengekomen. Wij kregen ook gewoon een 6 dagen kaart thuis gestuurd, dus aan de kaart was niet meer terug te zien wat ik besteld had.

  8. Top | #598
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hoi allemaal,

    bedankt voor jullie reacties!

    Als ik kaartjes bestel via American Estates ben ik maar 7 dollar goedkoper uit uiteindelijk. Omdat ik nu al over 3 weken vertrek, neig ik er naar om kaartjes te bestellen bij WDW en ze op te halen bij Will Call.

    The Credit Card Holder may pick up his or her tickets starting on 08/07/12 at any ticket sales location at a Walt Disney World® theme park. You must present the original credit card used during this purchase, a valid government-issued photo ID, and confirmation number at the time of pick up. Proof of FL residency is also required if picking up FL resident-only tickets.


    ​Iemand hier ervaring mee?

  9. Top | #599
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    En je hebt de Tax er ook al bij gerekend bij Disney zelf?
    Will-Call werkt verder prima.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #600
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij hebben besloten om onze tickets gewoon te kopen bij één van de vele discountzaken langs de 192 in Kissimmee. Er zijn er diversen die bevestigen dat ze dezelfde prijs aanrekenen als je ter plekke koopt als voor vooraf bestelde kaartjes via hun website.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •