Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 116 EersteEerste ... 456781656106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ed_anja_wesley Bekijk Berichten
    Even een vraag: scheelt het nou echt zoveel geld om die kaarten vooraf te bestellen?
    Het verschil voor de Disneytickets is kleiner dan voor de overige parken. Het verschil hangt bijvoorbeeld ook af van de dollarkoers. Koop je ze vooraf wordt de dollar duurder, ben d'r blij mee. Wij kochten onze tickets in Florida met een koers van meer dan 1,50. Daarom waren we voordeliger uit. Maar het had ook andersom kunnen zijn.......Verder kopen veel mensen (vooral als ze wat langer dan een paar dagen blijven) de tickets voor de engelse markt die meer flexibiliteit over een langere periode bieden en ook nog eens voordeliger schijnen te zijn.

    Het is niet alleen het financiele voordeel, maar ook het gemak. Met je tickets in je zak, loop je zo door. Zonder tickets mis je misschien de boot naar MK....



  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Eerlijk gezegd vond ik dat ten tijde van ons bezoek vorig jaar juni wel meevallen. Of sterker, er was haast geen rij

  3. Top | #53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    iedereen moet natuurlijk voor zich zelf bepalen wat wijsheid is.
    Maar als je toch van plan bent naar Disney te gaan, waarom zou je het dan niet vooruit bestellen?
    Het kost anders minstens net zo veel (waarschijnlijk meer), en je loopt in ieder geval zo door bij de kassa.
    En tevens kun je je vakantie een beetje gespreid betalen

    Nogmaals, betalen moet je toch.

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wel, we zijn er nog niet exact uit wat we gaan doen. En daarbij, als het aan de kassa net zo rustig als vorig jaar, kunnen we op het laatst of zelfs ter plekke besluit nemen en alsnog de tickets kopen (en al zijn deze wat duurder, 50% zal het nooit schelen). En daar houden we van: geen planning, alles op het laatste moment en lekker veel risico hahaha. Nee, dat nou ook weer niet...

  5. Top | #55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    grappig om te te zien dat iedereen anders is.
    Wij zelf plannen graag dit soort dingen.

    Houdt er wel rekening mee dat de tickets aanzienlijk goedkoper worden naarmate je meer dagen kiest. Dat zal je bij de ticket office toch echt even moeten plannen.

  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Nou, vorig jaar hadden we alles van te voren keurig op een rijtje, kaartjes van tevoren besteld en de hele mikmak. Maar dat was meer omdat we eigenlijk geen idee hadden wat ons te wachten stond. Voor aankomend jaar is dat al anders voor ons. We zullen best die kaarten van te voren bestellen ik denk dat het sowieso 7 of 8 dagen pass zal worden, maar we moeten even kijken hoe we dat gaan doen met Sea World en Universal (want hier waren we vorig jaar niet geweest). We hebben 14 daagjes dus we komen er wel uit, uiteindelijk

    Het ging er mij meer om of je het om de prijs moet doen. En dat denk ik niet, zeker niet als in juni blijkt dat de USD is gezakt als een baksteen.. Maar dat zal wel niet. Ik geloof dat ie in een stijgende lijn zit.

  7. Top | #57

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ed_anja_wesley Bekijk Berichten
    ik denk dat het sowieso 7 of 8 dagen pass zal worden, maar we moeten even kijken hoe we dat gaan doen met Sea World en Universal (want hier waren we vorig jaar niet geweest). We hebben 14 daagjes dus we komen er wel uit, uiteindelijk
    Wij hebben een 6 daagse WDW en zitten verder met precies het zelfde 'probleem' met o.a. seaworld.
    We zijn al wel bij Universal geweest dus dat scheelt weer:wink:
    En de dollar lijkt inderdaad aan een grote opmars bezig, maar wij hebben nog een goede koers gekregen voor de tickets, dus de eerste winst is alweer binnen.

    Trouwens, misschien komen we jullie nog wel tegen.
    Ik zie net dat we zo'n beetje tegelijk in Orlando zijn. Wij zijn er van 3 t/m 14 Juni.

    Ik wens jullie in ieder geval vast een goede vakantie met veel mooi weer, dan hebben wij het ook:lol::lol::lol:

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Leuk joh! Uiteraard, ook fijne vakantie en heel goed weer Misschien zien we elkaar wel, alhoewel dat wij makkelijker herkenbaar zijn dan jullie wellicht... ;-)

  9. Top | #59
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Net mijn tickets binnen gekregen van Undercovertourist.
    € 210,= per ticket voor een tiendaagse WDW ticket inclusief waterpark.
    Ik ben er blij mee.

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Is er geen parkeerkaart die je kan kopen voor de Disney parken of moet je bij ieder bezoek opnieuw een parkeerkaart kopen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •