Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 116 EersteEerste ... 949575859606169109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #581
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik ga inderdaad deze tickets kopen en dat van de zaterdag had ik nog over het hoofd gezien, bedankt voor het atenderen hier op, ik begrijp dus dat ik de andere dagen gewoon onbeperkt heen kan gaan.
    Kheb het angstzweet nu al te pakken, gewoon oordoppen in en oogkleppen op dan moet het toch lukken

    greez
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  2. Top | #582
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hallo,

    Ik heb al veel gelezen op het forum, maar nu ik echt op het punt sta beslissingen te nemen, wordt ik toch onzeker ivm de enorme bedragen etc die er mee samen hangen.
    Ik heb gisteren een reis geboekt naar een Disney Resort en vertrek binnen 4 weken. Ik wil graag een 10 dagen magic your way kaart incl. hopper en waterparken.
    Daarnaast wil ik kaartjes bestellen voor Mickey's Halloween.

    O.a. in het excell-bestandje (superhandig trouwens) zie ik dat American Estates de goedkoopste is, MAAR,
    daar kan ik geen kaartjes bestellen voor de halloween party?

    Mede doordat ik dus vrij snel wegga, neig ik dus toch naar bestellen bij Disney World en ze dan gewoon ophalen bij Willcall,
    ik heb geen auto tot mijn beschikking, maar dat lijkt me geen probleem?
    Of is het een hele 'domme' keuze bij Disney te bestellen en beroof ik mijn eigen portemonnee?

    Excuses voor de reeks vragen, ben erg enthousiast, en stiekem ook een beetje nerveus!

  3. Top | #583
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Of een bezoek aan Florida zonder auto een probleem is, blijft een lastige vraag. Gemakkelijker is het probleem van de Halloween tickets. Die zijn er alleen als er in de VS Halloween gevierd wordt en dat is tussen 11 september en 2 november. Tickets voor dit event bestel je op de site van Disney of bij een van de geauthoriseerde verkopers ter plekke. Of je alle kaartjes bij Disney bestelt, is je eigen keuze. Je kunt de MYW-tickets bestellen waar je wil, AE is geen slechte keuze dus als je daar voordeliger uit bent.....waarom niet?
    Laatst gewijzigd door Teleton; 02-08-12 om 11:20. Reden: link toegevoegd



  4. Top | #584

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Excuses als het al een keer voorbij is gekomen, maar ik probleer al 2 dagen via de disney.uk site een 14 days unlimited pas te bestellen en ik krijg continu een error net nadat ik wil gaan betalen.

    Ik dacht eerst dat het misschien toch een actie is voor alleen UK maar aan de reacties te zien hier moet dit toch gewoon mogelijk zijn. Ik kan altijd even bellen maar dan moet je ongetwijfeld lang aan de telefoon zitten met de UK. Iemand een suggestie? Alvast bedankt.

  5. Top | #585
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik zou maar eens bellen...hoe lang je aan de telefoon zit bepaal je toch zelf? Dat zou trouwens ook best wel eens mee kunnen vallen. Ennne ja, strikt formeel zijn de tickets voor de Britse markt. Geautoriseerde Nederlandse aanbieders hebben ze niet in het assortiment. Ennne ja, ze worden ook gewoon gekocht en gebruikt door niet Britten.....



  6. Top | #586
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik weet niet of dit al bekent is maar op attractionenticketsdirect.de kan je een dagkaart kopen voor een disneypark plus een dag waterpark erbij voor 131 euro pp

  7. Top | #587
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Een ticket voor een dag themapark, inclusief een dag waterpark kost bij Disney $146. excl. Met de huidige koers komt zo'n ticket aan de poort dus op zo'n 125 euro.



  8. Top | #588

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Bedankt voor de super vlugge antwoorden. Ik wil de vrijheid die mij die 14 days unlimited pas biedt en deze is goedkoper dan de parkhopper+waterparks optie die ik gewoon bij het park zelf kan halen. Goede deal dus.

    Het zou fijn zijn als iemand kan bevestigen dat deze recent er 1 heeft aangeschaft, dan blijf ik het nog een paar dagen proberen en bel ik desnoods als het dan nog niet lukt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-11-12 om 22:25. Reden: fqe

  9. Top | #589
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ton das zonder de prijs zonder de tax erbij ? Ik wist niet eens dat je die kon kopen 1 dag park met 1 dag waterpark erbij

  10. Top | #590
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Ik wist niet eens dat je die kon kopen 1 dag park met 1 dag waterpark erbij
    Hahaha, weer wat geleerd, de prijs in euro's heb ik berekend incl 6 % tax over de ticket prijs van $146. Disney heeft een tabel waarmee je de prijzen van tickets en de opties kunt berekenen

    @JeffreyK Forumlid MAttrob heeft de Ultimate tickets tijdens zijn vakantie gebruikt.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •