Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 58 van de 116 EersteEerste ... 848565758596068108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #571
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Klopt ongeveer. De meerdagen passen zijn ook gewoon aan de kassa te verkrijgen maar de goede aanbiedingen zal je online vinden. Bij Disney tickets kan je het beste eerst bedenken wat je wilt en dan op internet speuren waar je die voor de beste prijs kan krijgen. En soms zie je dan bijvoorbeeld dat een dag meer maar 4 dollar duurder is ...... En dan kan je weer eens naar je reisschema kijken en eventueel een andere beslissing maken. Zo ben je lekker even bezig!

  2. Top | #572

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    We willen in ieder geval een 10 dagen pas. Dan kunnen we rustig bekijken welke parken we het leukst vinden en dan de resterende dagen daaraan opmaken.
    We zijn er 4 weken dus tijd genoeg.
    En met goede aanbiedingen online bedoel je dan de disney site of andere?

  3. Top | #573
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Goed idee om iig 10 dagen te gaan . De aanbiedingen vind je waarschijnlijk niet op de Disney site maar wel op bv die van attraction tickets direct. Je hebt daar een duitse, ierse en UK versie van met allen verschillende aanbiedingen. Zij hebben ook een een 14 day ultimate ticket: nu 14 dagen voor de prijs van 7 (niet op de Duitse site). Er zijn natuurlijk ook andere sites, snuffel maar eens door het forum. En soms is een jaarkaart de goedkoopste optie. In 2011 heb ik een jaarkaart gekocht (gewoon online via de Disney site) en kreeg korting op de hotelovernachtingen (wij verbleven ongeveer 1,5 week op Disney terrein), in verschillende restaurants, de minigolf en nog eens 20% in de grote Disney winkel in Down Town Disney. Hetzelfde jaar zijn we nog een keer in Florida geweest en hebben we weer volop gebruik gemaakt van de kaarten. Dat was toen voor ons de goedkoopste optie.
    Ook dit jaar heb ik weer een jaarkaart aangeschaft die ik in september ga gebruiken en in april/mei 2013 weer. Maar ja, dan moet je wel echt verslaafd zijn....

  4. Top | #574
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielle_mvs&r Bekijk Berichten
    We willen in ieder geval een 10 dagen pas. We zijn er 4 weken dus tijd genoeg.
    Denk dan ook eens aan de 21-day ultimate tickets. Ietsje duurder maar je hoeft niet alles in twee weken te doen, een weekje extra maakt misschien het verschil. Ieder zijn ding........



  5. Top | #575
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hoe meer Disney, hoe beter wat mij betreft!! Maar inderdaad, ieder zijn ding.

  6. Top | #576
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Denk dan ook eens aan de 21-day ultimate tickets. Ietsje duurder maar je hoeft niet alles in twee weken te doen, een weekje extra maakt misschien het verschil. Ieder zijn ding........
    Op deze site zo'n € 30 pp goedkoper: http://www.attractionticketsdirect.i...ltimate-ticket

    En daar kun je dan weer iets anders voor doen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #577

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    oh er bestaat ook een 21 dagenkaart. Weer wat geleerd, Bedankt!
    Maar met twee kindjes waarvan eentje ruim 3 en de ander net 6 als we gaan is dat misschien toch iets te veel van het goede.
    Laatst gewijzigd door Danielle_mvs&r; 22-07-12 om 16:03.

  8. Top | #578
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielle_mvs&r Bekijk Berichten
    is dat misschien toch iets te veel van het goede.
    Het gaat er dan eigenlijk niet om dat je 21 keer gaat...... Je hebt dan in ieder geval drie weken de tijd om een park te bezoeken, met de 'normale' tickets moet je dat in twee weken proppen. M.a.w. met een 'normaal' ticket houden jullie twee weken over waarin je niet naar een Disneypark kunt. Maar zoals gezegd...ieder zijn ding
    .



  9. Top | #579
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij gaan ook voor de ultimate 21, het is een beetje rekenwerk maar het breakeven ligt voor 2 personen bij 1 abbo en 1 ultimate zonder de korting die je met de abbo kunt krijgen na c.a. 14 tot 16 x parkeren ligt een beetje aan de dollar koers in oktober. De korting zal toch niet veel worden gebruikt omdat wij beide niet van die personen zijn van show your card. Dus zoals het nu lijkt worden het 2 Ultimate 21.
    De Mickeys Very mery Christmas Party tickets zijn al besteld om dat wij hiervoor maar 1 datum hebben de Mickey Not So Scary Haloween Party kopen we daar ter plaatse.
    Verder gaan wij nog 2 Universal 2 week kaarten incl halloween kopen.
    Volgens mij is dit al met al de beste keus. Als ik iets over het hoofd zie wil vast 1 van de ervaringdeskundigen mij van beter advies voorzien.

    Op het moment dat dit geschreven wordt is het volgens de aftelkalender nog 90 dagen !!

    greez
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  10. Top | #580
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Halloween in Universal rocks! En MNSSHP ook! Jaloers!

    ps, wel opletten dat die pas niet voor alle HHN dagen geldig is (ik neem tenminste aan dat je deze koopt: http://www.attractionticketsdirect.i...ghts-combo-tic )

    The Universal 2-Park Bonus with Halloween Horror Nights® Combo Ticket also includes admission to Universal Halloween Horror Nights on any of the following dates which fall within the 14 consecutive day period: September 21, 27, 28, 30 & October 4, 5, 7, 11, 12, 14, 17, 18, 19, 21, 24, 25, 26, 28 and 31. Not valid for Saturday Halloween Horror Night events.
    Laatst gewijzigd door Njit; 24-07-12 om 21:57.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •