Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 116 EersteEerste ... 747555657585967107 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #561
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    MGM bestaat al een tijdje niet meer, heet nu Hollywood Studio's. Dat bedoelde Teleton met zijn opmerking.

  2. Top | #562
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Als je een 2 dagen ticket koopt met fun optie, mag je 2 dagen naar een van de themaparken en 2 dagen naar een waterpark of Disney Quest. Dus totaal 4 dagen plezier (binnen 14 dagen op te maken).

  3. Top | #563

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Dank je wel! Ik ben uit de brand geholpen. Ben jullie zeer erkentelijk! En in mijn brand new Capitoolgids staat nog heel mooi Disney MGM-studios. Vandaar... Maar het is dus wel de moeite?

  4. Top | #564
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Of Hollywood Studio's de moeite is? Tja, ik ben een Disney World fan dus vind het zeker de moeite. Mijn lievelingspark is Animal Kingdom maar welk park je ook kiest, je zit altijd goed. En zo zie je maar weer dat die gidsen niet de beste info geven. Ik zou vooral veel op internet zoeken. Wat Disney betreft oa: allearsnet.com en wdwinfo.com en verder gewoon googlen of filmpjes op youtube kijken. Veel plezier.

  5. Top | #565
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Die Capitoolgids is wellicht wel nieuw gedrukt maar al een tijd niet meer bijgewerkt. Welke druk heb jij? De 6e is uit 1 juli 2004.
    Niets is zo actueel als dit Forum.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #566
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katrien Bekkers Bekijk Berichten
    Dank je wel! Ik ben uit de brand geholpen. Ben jullie zeer erkentelijk! En in mijn brand new Capitoolgids staat nog heel mooi Disney MGM-studios. Vandaar... Maar het is dus wel de moeite?
    Wat de naam ook is, het is een leuk park, dus zeker het bezoeken waard! Vergeet zeker niet de avond show.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #567
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik was even verbaasd dat iemand die zegt dat ze zich helemaal heeft ingelezen nog over MGM spreekt. Dan krijg je even de indruk dat het huiswerk wel iets beter gemaakt had kunnen worden. De naam is immers per 1 januari 2008 al gewijzigd in Disney's Hollywood Studio's. Maarr...ik ben inderdaad uitgegaan van de actualiteit van het forum en de internetsite van Disney en heb nooit aan reisgidsen met ernstig achterstallig onderhoud gedacht. Excuses zijn dus op hun plaats, Katrien bij deze........



  8. Top | #568

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    @Teleton en @Njit: no problem, kan ik me ook echt je reactie wel voorstellen: mensen, ook ik, worden steeds gemakzuchtiger. Maar dit keer had ik me idd ingelezen en ging ervan uit dat Capitool betrouwbaar was. Het vreemde is overigens dat mijn gids de 11e druk uit 2009 is. Als jij zegt dat de naam al in 2008 veranderd is, is het behoorlijk vreemd dat er nog MGM-studios in staat. Suf boek. Heb weer wat bijgeleerd... @Mushu: dank voor de tips! Ik heb er verschrikkelijk veel zin in!!!

  9. Top | #569
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Tickets besteld en 2 dagen later al thuis met Fedex. Als dat geen service is...

  10. Top | #570

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Als ik het voorgaande allemaal goed begrijp (en correct me if I am wrong!)
    - wordt de prijs per dag minder naarmate je een meerdagenkaart koopt.
    - de gekochte dagen kun je dan in 14 dagen opmaken (wanneer je niet de optie koopt dat ze niet verlopen).
    - de meerdagenpassen zijn alleen online te bestellen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •