Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 116 EersteEerste ... 646545556575866106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #551
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hopper pas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schil Bekijk Berichten
    als je er al bent kan je volgens mij beter naar zo'n ticket center gaan
    en daar kijken wat voor tickets ze hebben.

    @regulars, corrigeer mij maar als ik het fout heb.
    Tsja, er is al zoveel over geschreven. Tickets koop je bij de geauthoriseerde ticketverkoper......Wie bij sjoemelaars koopt, kan wel eens van een koude kermis thuiskomen. Maar ieder maakt hier bij zijn eigen keuze...[-o<.



  2. Top | #552
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Hopper pas

    Bij attraction tickets direct de. kun je combinatie tickets kopen zoals bijvoorbeeld Disney en Universal samen
    zie http://www.attractionticketsdirect.de/node/4428

    Ze hebben verschillende aanbiedingen en sturen de originele toegangskaartjes na bestelling binnen een aantal dagen naar je toe.

    Succes met de voorbereidingen.

  3. Top | #553
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    17

    Standaard Re: Hopper pas

    Hoi teleton, we hebben af en toe een dag bij het huis. Liggen bij het zwembad
    en dan is het makkelijk of iets uit te zoeken bij een graadje of 30 en volop zon. We kopen de tickets sowieso bij een erkende shop
    I.i.g. Bedankt voor je info

  4. Top | #554
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hopper pas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pavlos63 Bekijk Berichten
    Liggen bij het zwembad
    Wrijf het er nog maar even in........\\/. Veel plezier verder!



  5. Top | #555
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Waar kan ik ergens e-tickets vinden voor de parking WDW? Of bestaat dit niet?
    Deze kwamen ons goed van pas in Sea World ( aparte lane en snel door)

  6. Top | #556
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Die bestaan niet. Je kan wel gratis parkeren als je op Disney Property slaapt of een jaarpas hebt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #557

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    EEn vraag, wij willen van de vier dagen dat we in Orlando zijn, drie dagen naar Disney: MGM, Magic Kingdom, Blizzard Beach en downtown disney met 's avonds een bezoek aan La Nouba. Ik heb dit forum nagelezen, ben niet blond, maar weet nog steeds niet welke kaarten voor mij het meest interessant zijn: kaarten met waterparkoptie, hoppers of niet? We willen namelijk blizzard beach combineren met downtown disney en na MGM naar La Nouba gaan 's avonds. Voor Magic Kingdom hebben we een dag uitgetrokken. En tussen dag 1 in Disney en het volgende bezoek zit een dag dat we niet in het park zijn. Heel graag advies, want ik krijg er een punthoofd van...

  8. Top | #558
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katrien Bekkers Bekijk Berichten
    het meest interessant zijn: kaarten met waterparkoptie, ...
    Hmmmm, zo moeilijk is het toch niet. Het lijkt er overigens niet op dat je er zoveel over hebt gelezen, zolang je nog naar de MGM-studio's wil, ben je niet helemaal ingelezen. Of helemaal niet......

    Je zet gewoon de prijzen even op een rijtje. Daar krijg je echt geen punthoofd van. In de tijd dat je dit berichtje schrijft en plaats, heb je zelf de oplossing al. En dan zie je toch gewoon zelf welke de voordeligste optie voor je is? Hoppen doe je niet, zeg je zelf dus dat valt af. Ik zou zeggen; zet 'm op. Je kunt het!



  9. Top | #559
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katrien Bekkers Bekijk Berichten
    MGM, Magic Kingdom, Blizzard Beach en downtown disney met 's avonds een bezoek aan La Nouba.
    Je wilt dus twee pretparken bezoeken:
    Hollywood Studios
    Magic Kingdom

    En 1 waterpark:
    Blizzard Beach

    Downtown Disney is gratis. Het enige waar je daar wel voor moet betalen is DisneyQuest. Als je een 2-daagse kaart koopt voor Disney met de Waterparks, Fun and More optie dan krijg je er 2 fun-bezoeken bij. Dan kun je dus naar beide Disneyparken, Blizzard Beach en eventueel nog naar DisneyQuest (of het andere waterpark). Dat er een dag tussen je bezoeken zit maakt niet uit - de pas is 14 dagen geldig vanaf het eerste gebruik.

    Die twee-daagse pas kun je enkel aan de Gate bij Disney kopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #560

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    @Teleton: mss toch een beetje blonder dan ik dacht ;-) Nee serieus, wat bedoel je met je opmerking over MGM-studio's, heb je een verwijzing voor meer informatie voor me waaruit blijkt dat ik me beter niet die kant op kan wagen? En ben blij met je topicverwijzing. Hier staat idd zeer duidelijk op een rij alle info die ik nodig heb.
    @Njit: rest mij alleen nog de vraag: als ik een 2-daagse kaart koop, moet ik dan ook binnen die twee dagen én de twee parken (MGM en MK) én het waterpark bezoeken of heb ik daar dan drie dagen voor?

    Tof dat jullie zo meedenken! Merci.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •