Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 116 EersteEerste ... 444525354555664104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #531
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik heb heel veel gelezen op dit forum, maar ik heb toch nog 1 vraag.
    Wij willen in juli 1 dag naar Disney Hollywood Studio's (dit jaar ligt de nadruk op Disvocery Cove en aanverwante parken). Nou heb ik wel gelezen dat je voor 1 dag beter een ticket bij Disney kunt bestellen, dus dat gaan we dan ook doen.

    Maar weet iemand of je via een internetboeking ($ 89,50 per dag ex. tax) goedkoper uitbent dan via de kassa van Disney? Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen.

  2. Top | #532
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daffelina Bekijk Berichten
    Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen.
    Onlangs (nou ja, november 2011) hebben wij voor vrienden tickets bij de automaat van het MK gekocht voor dezelfde prijs als die op het internet vermeld staat; 85 dollar exclusief tax.



  3. Top | #533
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Disney tickets prijsverhooging

    De prijzen gaan omhoog op 3 juni dus wie er nog nodig heeft ......

    Share on twitterShare on facebookShare on emailShare on favorites
    Walt Disney World ticket prices to go up June 3

    by Leah Zanolla
    Jun 1, 2012

    Walt Disney World is following the lead of their California counterpart and raising ticket prices on Sunday, June 3. A one-day adult ticket is actually not being raised very much, only going up $4 to $89. A 10-day ticket will have a little bigger increase, up $27 from $291 to $318. Annual passes will go up $55, from $519 to $574. These prices are much more in line with Disney's normal price increases, unlike the raises that Disneyland experienced. The biggest increase Disneyland saw was 30% on their premium annual passes. These tickets went up $150, from $499 to $649. Current Walt Disney World ticket prices are listed here.
    Laatst gewijzigd door cindy74; 02-06-12 om 08:37.

  4. Top | #534
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard

    Vraagje: Ik kan het zelf zo 1,2,3 niet vinden maar er is hier vast wel een ervaringsdeskundige:

    Als je nu via de site een annual pass koopt en deze later bij "wil call" ophaalt, dan gaat het ticket toch pas op de datum dat je het ticket activeert in?

    Toegevoegd
    een overzicht van de annual- en de overige tickets:


    een overzicht van de nieuwe prijzen van de myw-tickets:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Annual passes will go up $55, from $519 to $574.
    Volgens de Disney-site kostte een annual ticket in 2011 $552. De prijs voor 2012 is gestegen naar $ 574. Een verschil van $ 22 per ticket.

    Wat wel opvalt is dat er voor de annual passes volgens de site geen voordeliger ticket voor kids te koop is. Voor die categorie is de prijsstijging wel aanzienlijk hoger: van $ 509 naar $ 574.

    Prijsoverzicht 2011

    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-06-12 om 10:32. Reden: 1+1 en imageshack reclame eraf gehaald



  5. Top | #535
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney tickets prijsverhooging

    als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september?

  6. Top | #536
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Disney tickets prijsverhooging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobe_08be Bekijk Berichten
    als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september?
    Magic your Way tickets blijven geldig tot 14 dagen na het eerste gebruik.
    Magic Your Way Tickets expire 14 days from first use



  7. Top | #537
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Disney tickets prijsverhooging

    heeft iemand enig idee hoelang de will call tickets worden vastgehouden.
    Ik wil graag vandaag een 5 stuks kaarten bestellen maar pas in aug ophalen.
    De prijzen gaan omhoog en de euro daalt dus wil ik vandaag mijn slag slaan.

    Alvast bedankt.

  8. Top | #538
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney tickets prijsverhooging

    voila tickets van disney zijn besteld en die van universal maar ineens mee besteld via undercovertourist. nu moet ik alleen nog een combi tickethebben voor seaworld en bush gardens. Waar kan ik die bestellen buiten de officiele site? op de officiele site van seaworld, krijg je dan real tickets of iets om af te printen?

  9. Top | #539
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Disney tickets prijsverhooging

    @Kobe_08be
    Dit is een goede deal: http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx

  10. Top | #540
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney tickets prijsverhooging

    thx, ziet der idd een interesante deal uit, beetje sleutelen aan de planning want nu mogen er maar 7 dagen tussen zitten, ma het is al inorde



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •