Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 116 EersteEerste ... 343515253545563103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #521
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ter info; gisteren tickets gekocht (UndercoverTourist) en zojuist bevestig gekregen dat ze al verstuurd zijn per FedEx.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  2. Top | #522
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    we gaan naar 2 (misschien 3) disney parken alleen niet in een periode van 14 dagen
    volgens mij heeft het dan geen enkele zin om tickets te kopen

    of heeft iemand een idee hoe we iets voordeliger uit kunnen zijn

  3. Top | #523
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvanbeem Bekijk Berichten
    of heeft iemand een idee hoe we iets voordeliger uit kunnen zijn
    Je zou de 'never expire' optie kunnen overwegen. Maar die optie (No Expiration) is duur, dus heeft het alleen zin als je een ticket voor meerdere dagen koopt, waardoor de dagprijs daalt. Rekenen en vergelijken....'t is niet anders.

    Toegevoegd
    Voor iedere situatie is er natuurlijk weer een ander rekenvoorbeeld maar voor de beeldvorming wat voorbeelden:
    Een driedaags disneyticket kost $ 232 of $ 77 per dag. No Expiration kost $ 12 per dag. Een dagje Disney kost zo dus $89 exclusief tax.
    Een ticket voor een dag kost $ 85.
    In jouw geval is de keuze snel gemaakt.
    Ga je bijvoorbeeld 2 keer per jaar langer dan twee weken, dan kan de volgende optie voordelig zijn:
    Een tiendaags disneyticket kost $ 291 of $ 29 per dag. No Expiration kost $ 23 per dag. Een dagje Disney kost dan $ 52 per dag.
    Ga je 2 keer per jaar niet langer dan twee weken, dan is een vijfdaags ticket van $ 251 weer iets voordeliger; $ 50 per dag.
    "Veelplegers" zijn misschien sneller dan gedacht voordeliger uit met een jaarkaart van $ 591 dollar. En je bespaart met deze kaart ook nog eens de parkeerkosten, bij 10 daagjes Disney toch ook $140.
    Prijzen zijn afgerond, zonder tax en op basis van de prijzen op WDW Disney Store.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-05-12 om 23:20.



  4. Top | #524
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    De „never expire option” kun je ook naderhand aanschaffen. Je koopt dan de optie voor de dagen die je nog over hebt. Tenminste zo heb ik dat begrepen. Dus stel je hebt een 6 dagen kaart en je gebruikt er 4 dagen van, dan heb je 2 dagen over waarvoor je de never expire optie kan aanschaffen.

  5. Top | #525
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik dacht van niet . Ofwel koop je ze zonder dat ze vervallen ofwel koop jede gewone en deze vervallen 14 dagen nadat je ze voor, de eerste keer gebruikt maar ik kan het mis hebben .

  6. Top | #526
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ik heb net wat zitten googlen, maar je kan je tickets altijd upgraden tijdens de 14 dagen van geldigheid, alleen heeft het m.b.t no expire geen zin omdat je altijd hetzelfde betaald, ongeacht het aantal dagen dat er nog open staan.
    Het was mooi geweest als dat ook per dag werd omgerekend. Dus mijn „idee” heeft in dit geval geen zin.

  7. Top | #527
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Volgens mij kan dit alleen voordat je ze gebruikt hebt

  8. Top | #528
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Kan ook als ze al gebruikt zijn. Alleen betaal je het upgrade bedrag voor het oorspronkelijke aantal dagen.

    Can new tickets be upgraded once they′re purchased?

    Yes. New Magic Your Way tickets can be upgraded before your vacation begins, or, if entitlements remain on your Magic Your Way Ticket, then you may upgrade or modify the ticket anytime in person within 14 days from the date of first use. After this 14-day window, or if no entitlements remain, then tickets may not be modified or upgraded. Upgrades include extending the ticket length (i.e., adding more days) or adding any combination of Options, including:


    • The Park Hopper Option
    • The Water Park Fun & More Option
    • The No Expiration Option

    Ticket upgrades must be made in person at any of the following locations at Walt Disney World Resort:


    • Ticket windows at theme parks and water parks
    • Concierge desks at Resort hotels
    • Guest Relations at the Downtown Disney area
    The No Expiration Option can be added after the initial ticket purchase, but you'll have to pay the full upgrade based on the original length of the ticket. For instance, if you buy a 10-day ticket and decide on the 5th day of your vacation that you won't be using the rest of the ticket on this trip, you can add No Expiration for $239.63 and use the remaining 5 days on a future trip. Such upgrades are allowed within the first 14 days (day of first use plus 13 days) OR (as of 8/3/11) before the admissions on the original tickets are used up, whichever comes first.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #529
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Ok wist ik dus niet ......

  10. Top | #530
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij hebben dit in 2009 gedaan omdat we nog 4 dagen over hadden op onze kaart. We moesten wel een fiks bedrag bijbetalen maar daar kregen we 10 fun options bij (waterpark, disney quest) dus uiteindelijk was het wel voordeliger.... we gaan in 2012 de laatste 2 dagen fun options opmaken dus hebben al 3 jaar plezier van de waterparken hierdoor, de dagen die we overhadden voor de parken hebben we in 2010 gebruikt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •