Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 116 EersteEerste ... 242505152535462102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #511
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    17

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Een beetje laat, maar alsnog bedankt voor jullie reacties op onze vragen.

  2. Top | #512
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Tip: Disney Tickets voor de meivakantie

    Over het schelen van dollars gesproken. We waren, samen met een bevriend stel uit Amerika, voor een week of twee geleden in Disney World. Bij het kopen van kaartjes voor drie parken had ik rekening gehouden met ongeveer 1000 dollar aan kosten. Onze Amerikaanse vrienden kregen korting omdat ze inwonenden zijn van Florida, dat scheelde voor hun nogal wat geld! Toen ik daarop een sneu gezicht trok haalde de cassiere een geniale kunstgreep uit. Ze zette onze beide kinderen op naam van het Amerikaanse stel en zodoende scheelde ons dat uiteindelijk 300 dollar!!
    Ik kon dat mens wel zoenen, zo blij waren we, geweldig!
    Over het algemeen heb ik zeer goede ervaringen met de Ameikanen die ik daar heb ontmoet, echt top
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  3. Top | #513

    Standaard Re: Tip: Disney Tickets voor de meivakantie

    Beste mensen, bedankt voor deze tip !!
    Wij hebben onze zoon opgegeven voor de run en vervolgens voor 7 personen toegangs tickets kunnen kopen voor de meivakantie met >500 euro korting !! Het werkt. Of hij gaat lopen zien we nog wel ... ;-) ...

  4. Top | #514
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    N-Brabant
    Berichten
    10

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Weet iemand hoe lang het duurt voor je kaartjes besteld via American Estates of Undercover Tourist in huis hebt? Kan nog de doorslag geven, waar ik ze koop.

  5. Top | #515

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    wij hebben een 2weken moeten wachten bij American Estates,een tip aangetekend laten opsturen kost 10 euro meer,maar dan ben je zeker dat ze veilig aankomen!!veel plezier!!marc en annick:razz:

  6. Top | #516
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    ik heb ze verleden week besteld,geld overgemaakt en savonds dacht ik sjemig wat stom van mij eigenlijk..1000 euro overmaken en nu maar afwachten of het wel aangaat komen..maar dit ging in de enthausiasme..
    eerlijk gezegt niet zo best geslapen die nacht,maar na 2 dagen lagen ze al op de deurmat,gewoon envelopje erom heen stempel van 46 cent op de envelop..ik was echt opgelucht..de postbode moest eens weten voor hoeveel waarde hij in ze handen had.

  7. Top | #517
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    N-Brabant
    Berichten
    10

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    @mwest;
    En via welke organisatie had je ze besteld? Ik heb ook nog maar 1 week voor vertrek, ben dus weer veel te laat ops:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-12 om 08:19. Reden: fqe

  8. Top | #518
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Als je twijfelt of het nog op tijd binnen komt: Niet bestellen. Die extra zorgen maken je alleen maar ongerust.

    UndercoverTourist heeft trouwens een pick-up locatie in Orlando: http://www.undercovertourist.com/orl....html#shipping

    American Estates kun je denk ik wel bellen, eventueel zelf ophalen, of iets met hun afspreken.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  9. Top | #519
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Wij hebben al meerder malen besteld bij Undercovertourist en altijd binnen 10 werkdagen de tickets in huis gehad.
    Persoonlijk bestel ik wel altijd ruim voor vertrek. Toevallig gisteren Disney tickets besteld, terwijl wij over 9,5 week vertrekken.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #520
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door annickdamen Bekijk Berichten
    wij hebben een 2weken moeten wachten bij American Estates
    En dit is ook compleet conform de tekst op hun website:

    Betaling: Bij vooruitbetaling via een bankoverschrijving OF via Ideal. De Tickets worden aan u per post verzonden.
    De factuur met de betalingsgegevens ontvangt u automatisch per email direkt na uw bestelling.
    De tickets worden ongeveer twee weken na ontvangst van uw betaling aan u toegezonden
    (of indien tickets op voorraad: direkt na ontvangst van uw betaling).
    Wij hebben altijd vele tickets op voorraad.
    Gaat u op korte termijn weg? Belt u ons (055 3551326) dan even of stuur een mail om te zien of de gewenste tickets op voorraad zijn.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •