Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 116 EersteEerste ... 40484950515260100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #491
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Mag ik je 1 tip geven neem de water optie erbij dan kan je ook heerlkijk relaxen in een waterpark dit is veel meer relaxen dan in een gewwon disneypark .

  2. Top | #492
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    16

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Super voor de snelle reacties..
    We zitten te twijfelen over de waterparken er bij te nemen..

    We willen sowieso wet'n wild doen..
    Ik ben paar jaar geleden ook in florida geweest en toen vond ik wet 'n wild heel gaaf..

    Maar we zitten dus in dubio over de disney waterparken..
    Tips zijn altijd welkom!

  3. Top | #493
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Heb Wet'N'Wild nog nooit gedaan maar weet wel dat de Disney waterparken erg leuk zijn.
    Ook veel leuke glijbanen maar ook lekkere lazy rivers, relaxte muziek, mooie aankleding etc..

    Zie ook dit topic: Waterparken: Typhoon Lagoon vs Blizzard Beach.
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-02-12 om 15:25.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #494
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Als wet en wild al gedaan hebt zou ik zeker voor de disney parken gaan het is er zijn daar rustige plekjes. Je kan ook een waterpark voormiddag doen en s' avonds het vuurwerk meepikken of de parade.

  5. Top | #495
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Tip: Disney Tickets voor de meivakantie

    Vandaag de Disney kaartjes ontvangen die ik met de code had besteld \\/ \\/

    Nu is het alleen nog maar aftellen. :-\"

  6. Top | #496
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Tip: Disney Tickets voor de meivakantie

    wij hebben vandaag ook de kaartjes via Fedex ontvangen. $76 voor een MYW ticket met Fun optie. Zelfs als ik het renfeest ervan aftrek, houden we een flinke besparing over tov de normale prijs.

    Super tip Fitnessmouse!
    Laatst gewijzigd door sleepwalker; 29-02-12 om 22:52. Reden: tiepvauten

  7. Top | #497
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard Re: Tip: Disney Tickets voor de meivakantie

    inderdaad supertip, en ook nog mooie plastic pasjes als entree kaartjes.. Leuk als souvenier als de reis voorbij is ..

    Met onze 4 dagen incl Fun waren we maar $210p.p kwijt.



    Uploaded with ImageShack.us

  8. Top | #498

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Hallo allemaal, ik heb afgelopen weekend kaartjes besteld bij American Estates en woensdag al ontvangen. Maar nu heb ik het gevoel dat dit "oude" kaarten zijn. Het zijn nog gewoon papieren kaartjes ZONDER het logo dat er een chip in zit. Ook staat op de achterkant rechtsonder in de hoek een datum: WTS:019 01-04-12. Weet misschien iemand of dit de verloop datum is? Op een amerikaans forum heb ik gelezen dat er bij Epcot een nieuw systeem is om naar binnen te gaan en daar zou je een kaart met chip nodig hebben. Ook staat daar vermeld dat de nieuwe kaartjes dikker zijn. Dit klopt ook als ik de foto zie die Brennan bij zijn bericht heeft geplaatst. American Estates gebeld en die zeggen dat dit nieuwe kaartjes zijn, maar ik ben niet overtuigd hiervan. Wij willen natuurlijk niet voor verrassingen komen te staan.

  9. Top | #499
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Waarom zou je eraan twijfelen als AE je zegt dat je nieuwe kaartjes gekregen hebt? Over achterdochtig gesproken :roll:

    Epcot doet inderdaad proeven met RFID tags in de kaartjes maar het is nog een TEST. Buiten Epcot kun je niks met die RFID tag. Lees ook dit verhaal: http://www.insidethemagic.net/2011/1...ut-turnstiles/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #500

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Het probleem is: de kaartjes zien er precies hetzelfde uit als de kaartjes van 2010. En zoals jullie waarschijnlijk ook weten zijn de kaartjes een jaar te gebruiken na aanschaf. Als ik dan andere foto's zie van kaarten die uit 2012 zijn begin ik te twijfelen of onze kaarten dan wel werken in mei. En ik geef liever geen €450,- uit aan kaarten die verlopen zijn. Dus vandaar mijn vraag. Over AE heb ik veel postiefs gelezen en vandaar dat ik daar de kaarten dan ook besteld heb.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •