Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 116 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Het klopt wel, onze ervaring was ook dat de prijzen niet zoveel schelen, of je de kaartjes nu vooraf of ter plekke koopt. We hadden vorig jaar vooraf de kaartjes gekocht, echter bij het park zagen we dat de kaartjes niet eens zo veel qua prijs scheelden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door briene Bekijk Berichten
    Heb net nog eens in het schema gekeken.
    De goedkoopste 4dagenpas met waterfunktie komt op 742 euro.
    Wij betaalden 1000 dollar in de luchthaven van Orlando.
    Goedkoper zelfs nog.
    Dus, mijn advies, gewoon ter plaatse ophalen.

    Je waterparkticket is een extraatje.

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Nog een opmerking over de parkhopper-optie. Onze mening is het, dat als je naar WDW gaat in een periode waarin de zon erg hard schijnt, dan moet je je bedenken of je wel zo'n parkhopper-optie gaat nemen. Het punt is namelijk dat je dan wel voor de meerprijs makkelijk park in en uit kunt wandelen op 1 dag, echter uit onze ervaring gesproken, heb je na een uurtje of 5 a 6 in 1 park te hebben rondgewandeld in de hard stralende zon er echt wel genoeg van Afhankelijk van hoe lang je in Orlando zal verblijven, kun je dan beter een pass nemen met ipv de parkhopper-optie extra passdagen. Die zijn namelijk aanzienlijk goedkoper (als je dan niet 1 maand verblijft of zo, maar eerder 10 dagen of 2 weken).

  3. Top | #43
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    1

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hoi hoi

    Zit al twee dagen te zoeken naar een voordelige 3 daagse pas voor de parken hollywood,animal en magic:sad:Kom er niet uit.
    Snap dat met die anwb pas ook niet echt. Heeft iemand opties??

  4. Top | #44

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Voor slechts drie parken zal het niet lukken.
    Je zal toch echt een Disney World - Magic Your Way ticket moeten hebben.
    Je kunt zelf kiezen voor hoelang je zo'n ticket wilt hebben. Natuurlijk geldt hier wel, hoe langer hoe (relatief)goedkoper.
    Dit geeft je toegang tot de 4 'normale' parken van Disney en vervolgens kies jij uit naar welk park je wilt.
    Ik hebzelf net tickets besteld bij undercovertourist.com, hier hebben ze alle mogelijke combinaties voor je overzichtelijk onder elkaar gezet en zijn niet duur.
    Misschien wel handig om eens te bekijken.

    Verder is er op dit forum enorm veel info over Disney Tickets te vinden, zoals HIER

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bredene - Belgie
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    hallo,

    wij (echtgenoot, dochter van 10 en ik) gaan in juli voor 1 maand naar orlando, is het dan interessant om dat 21 dagen ticket voor disneyworld dat je op de engelse sites kan vinden te nemen of is 14 dagen voldoende ?
    willen natuurlijk ook al de andere parken (seaworld, universal, bush gardens) bezoeken en twijfelen of we die tickets hier al zouden kopen of pas ginder want heb gelezen dat er in plaatselijke krantjes ook vaak promotie gemaakt wordt voor kortingen op tickets
    Kunnen jullie helpen ?

    christel

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb een aantal weken tickets voor KSC besteld bij UCT, zijn zonder problemen bij mij thuis middels de gewone post gearriveerd. Weet iemand hier, als je MYW tickets besteld twv 630,= euro, of die aangetekend worden gestuurd of ter ondertekening bij aflevering door de postbode ? Ik vind het namelijk een gigantisch bedrag om te laten kwijtraken in de post. Op de envelop zit namelijk een sticker van UCT, dus elke slimmerik in de postbestellingsketen weet wat er in die envelop zit.

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Bij ons kwamen de 6 bestelde 10 dagen incl. waterpark tickets gewoon in een envelop in de bus.


  8. Top | #48
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xinhier Bekijk Berichten
    heb gelezen dat er in plaatselijke krantjes ook vaak promotie gemaakt wordt voor kortingen op tickets
    Kunnen jullie helpen ?

    christel
    In de plaatselijke krantjes staat het bol van de kortingen. Mààààr... bij mijn weten zijn daar géén kortingen bij voor de Grote Parken (Disney, Universal, SeaWorld).

    Wel voor bv airboatrides, gatorland, enz. De kortingen die je krijgt in de krantjes, verkrijg je ook op hun sites.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Even een vraag: scheelt het nou echt zoveel geld om die kaarten vooraf te bestellen? Kon me namelijk van ons bezoek vorig jaar nog herinneren dat het qua prijs toch niet echt veel uitmaakte of je de kaartjes nu ter plekke zou kopen of vooraf. Wij hadden vooraf de kaartjes besteld via USA Fun Vacations, 7-daagse MYW met parkhopper.

  10. Top | #50

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik denk dat het ook een praktische reden heeft, je hoeft niet meer daar in die lange rij voor de ticket-office te staan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •