Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 116 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #481
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Gaan de Disneytickets elk jaar begin Augustus in prijs omhoog?
    Wordt een prijsstijging aangekondigd, zodat ik nog daarvoor kan bestellen?

  2. Top | #482
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    41

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Informeer ook eens bij het reisburo voor kaarten via Holland International.
    Moet je wel een overnachting bij boeken maar hebben tot 31-3-2012 een actie
    7 dagen voor de prijs van 4(189 volw, 175 kind)
    10 voor de prijs van 6(215 volw, 199 kind)
    Hoppen kost € 35,- per persoon extra, water parken extra kost ook € 35,- p.p

  3. Top | #483
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    17

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Hallo formumleden,

    Wij hebben een vraag. Mag je bij een Base-Ticket ZONDER Hopper het park in de middag verlaten en 's avond terugkomen in hetzelfde park??

    Verder zijn wij van plan om Waterpark en more Fun Options te kiezen
    (10 dagen). Nu dacht ik dat wij 10 dagen entree zouden hebben en dat dit voor alles geldt. Nu lezen wij op het Forum dat als je 10 dagen Waterpark en more Fun Options kiest, dat je 10 dagen entree hebt voor de Disneyparken en daarnaast nog 10 dagen hebt voor de waterparken en Fun Option. Dit zou inhouden dat we in totaal 20 dagen hebben. Klopt dit!!!

    Kan iemand ons hier een duidelijk antwoord op geven.

  4. Top | #484
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ja dat mag je. Je hebt dus bij zo een pas 10 dagen inkom bij 1van de parken per dag en nog eens dagen in 1van de waterparken en disney quest.

  5. Top | #485
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SasEs Bekijk Berichten
    Verder zijn wij van plan om Waterpark en more Fun Options te kiezen
    (10 dagen). Nu dacht ik dat wij 10 dagen entree zouden hebben en dat dit voor alles geldt. Nu lezen wij op het Forum dat als je 10 dagen Waterpark en more Fun Options kiest, dat je 10 dagen entree hebt voor de Disneyparken en daarnaast nog 10 dagen hebt voor de waterparken en Fun Option. Dit zou inhouden dat we in totaal 20 dagen hebben. Klopt dit!!!
    Niet helemaal. Je hebt 20 bezoeken. Dat is afhankelijk van hoe je het planned wel/niet gelijk aan 20 dagen

    - 's morgens bezoek aan waterpark + 's middags naar pretpark: 2 bezoeken op 1 dag
    - hele dag naar waterpark en andere dag naar pretpark: 2 bezoeken op 2 dagen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #486
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik wil geen twijfel veroorzaken, maar is het ook niet zo dat het ticket maar 14 dagen geldig is? Dus niet 20 dagen (in het geval je dus geen 2 parken op één dag bezoekt)?
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #487
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Klopt helemaal ja, bedankt voor de aanvulling!
    Daarom moet je ook uitgaan van bezoeken en niet van dagen. Je hebt dus in totaal 20 bezoeken die je in 14 dagen moet opmaken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #488
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    16

    Standaard Tickets WDW

    hallo,
    Ik en mijn vriend zijn van plan om een voor 4 weken naar florida te gaan.
    Inclusief de parken. Doordat ik een chronische ziekte heb, weinig energie heb en vaak vermoeid ben zitten we momenteel druk te zoeken naar de tickets..

    Nou hebben wij tickets gevonden via american estates
    de Magic your way Base ticket (zonder hoppen)
    Als wij dan voor 7daagse ticket nemen, voor 210,- euro
    hebben wij het dan goed dat we bijv. 2 dagen naar magic kingdom kunnen gaan? of kunnen we elk park slechts 1 keer bezoeken in die dagen?

    Alvast bedankt!

  9. Top | #489
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011/2012

    Je hebt het helemaal goed hoor. Je mag zelfs 7x naar Magic Kingdom
    Wat niet mag is op 1 dag naar Magic Kingdom én naar een ander Disney park gaan.

    Lees ook dit topic eens door: Walt Disney World Tickets: Een prijsvergelijking
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #490
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anouukjjee Bekijk Berichten
    hallo,
    Ik en mijn vriend zijn van plan
    Als wij dan voor 7daagse ticket nemen, voor 210,- euro
    hebben wij het dan goed dat we bijv. 2 dagen naar magic kingdom kunnen gaan? of kunnen we elk park slechts 1 keer bezoeken in die dagen?
    Over dit onderwerp is eigenlijk al veel geschreven. Het MYW-ticket is gedurende twee weken geldig. Koop je een 7-ticket dan kan je gedurende 14 dagen in totaal 7 keer een park bezoeken. Welk park? Dat mag je helemaal zelf beslissen!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •