Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 116 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #451
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    En waar kunnen we die écht kleine lettertjes vinden?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #452
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door looney Bekijk Berichten
    Heeft er iemand al eens de tickets via wdtc.disneyinternational.com gekocht en gebruikt?
    Ja dus, genoeg ervaring. Beetje zot om te herhalen wat ik net gepost heb maar samengevat zijn het dus tickets voor EU-inwoners. Zoals gezegd; geloof mij niet op mijn groene ogen. Wie weet wat voor gek ik ben. :wink: Ben je er niet zeker van? Laat het valideren door WDTC UK of WDTC USA. Kan even duren, maar het antwoord is klip en klaar aangezien het EU-tickets zijn.

    Ik heb zo recent als afgelopen December nog een ticket gekocht via WDTC UK (als los component) te activeren. Lang leve de vooruitgang, sinds najaar '11 kunnen deze tickets ook geupgrade worden naar een annual pass. Dat heb ik op dat moment ook meteen gedaan, aangezien er nog een reis in de pijpleiding zit voor najaar '12. Ticket was al aangeschaft toen daar nog geen zicht op was. Heeft me overigens bepaald geen windeieren gelegd. Werkmethode is dat men naar de officiële prijs voor dat ticket kijkt, dat omrekent naar dollars en vervolgens het verschil tussen betaald en prijs voor annual pass laat betalen. Iets waar ik een leuke winst op heb kunnen pakken. Ik heb mijn 14-dagen ticket voor de prijs van een 7-daags ticket kunnen kopen (jaarlijkse actie, alhoewel het niet zo heel veel scheelt) en kennelijk heeft men een koers gebruikt die ronduit gunstig uitvalt. Alles bij elkaar opgeteld heb ik ruim $100,- bespaard op mijn annual pass dan wanneer ik hem rechtstreeks in de US voor de huidige prijs van $550,- had aangeschaft.


    Ik ben geen risico-nemer. Niet met bedragen zoals voor dit soort parktickets. Zou een ticket in ene niet geldig blijken, dan zou dat een dusdanige hap in mijn budget zijn dat het geen acceptabel risico meer is. Dat gezegd hebbende; de kleine regeltjes die geleverd worden met de tickets zijn klip en klaar. Geen risico. Het zijn EU-inwoner tickets, en dat zit wel snor met mijn Nederlanderschap. Sterker nog; men hanteert een hogere fee om een ticket te bezorgen binnen de EU maar buiten de UK. Das al een redelijke hint, zullen we maar zeggen. :wink: Niet dat die optie nodig is; tickets los kun je als voucher bestellen. Die print je, neem je mee naar de Willcall van een van de parken en wissel je daar in voor een daadwerkelijk ticket. Wel even je ID meenemen!

  3. Top | #453
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shockblade Bekijk Berichten
    Maar doe eens gek; check het eens aan het loket van willekeurig elk WDW-park. .
    Check dan ook eens waarom Nederlandse touroperators (die toch echt graag hun geld aan Floridagangers willen verdienen) deze tickets niet op de nederlandse markt kunnen/willen verkopen. Het enige dat ze weerhoudt is dat Disney ze officieel weigert te accepteren. Ik vraag zelf ook wel eens iets na en dan bij voorkeur niet aan een kassamedewerker maar aan een directeur......:wink:.

    Disney, Universal en SeaWorld verkopen al jaren verschillende tickets voor verschillende markten tegn aangepaste prijzen. De Thuismarkt voor Floridians, de Zuid Amerikaanse Markt en ga zo maar door. En dit is mogelijk door de legitimatie te vragen. Disney is hier in mijn ervaring nog steeds soepel mee, SeaWorld en Universal controleren veel strenger.

    Uit commercieel oogpunt zal de verkoper waar het hier om gaat, natuurlijk liever niet op zijn site vermelden dat de tickets bestemd zijn voor de Britse markt. Het ligt toch veel meer voor de hand dat ze deze tickets zonder restricties zouden leveren aan een ieder die maar wil? Waarom zouden ze dit dan vermelden als ze weten dat het mensen afschrikt? Ik vraag het me maar af.

    Geloven doen we in de kerk. Persoonlijk laat ik mij graag overtuigen, maar dan wil ik het wel zelf na kunnen lezen in de voorwaarden. Helaas beschik ik niet over de officiele WDW papieren waar je naar verwijst. Ik zie ook niet waarom de voorwaarden die volgens jou voor de free dining actie gelden, per definitie ook voor de tickets zouden moeten gelden.



  4. Top | #454
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    ik heb in 2010 disneykaarten gekocht bij american estates
    7 dagen met fun en more option
    eenmaal in disney was er maar 1 ticket van de 3 met een fastpass
    de andere 2 gaven elke keer een fout melding
    dus daar heb je dan niets aan,en zeker frustrerend omdat er op alle passen een fastpass zou zitten
    ik heb toen bij thuiskomst naar AE gemailt maar nooit antwoord gekregen
    nu wil ik eerdaags weer tickets bestellen voor disney
    maar ben en beetje huiverig,en weet dus niet precies waar ik goed aan doe
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #455
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ben je niet gewoon bij Disney ter plaatse naar de kassa gegaan? Lijkt mij een stuk handiger dan wachten tot je thuis bent. Zij kunnen daar precies zien wat voor een tickets het zijn.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #456
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    eenmaal in disney was er maar 1 ticket van de 3 met een fastpass
    ..... er zijn geen toegangstickets met een fastpass....ook niet zonder fastpass. Je kunt met ieder MYW-toegangsticket naar een fastpass machine gaan en daar dan een fastpass mee krijgen.

    Is er iets met een ticket dan ga je direct naar de klantenservice en leg je het probleem voor. Het wordt dan direct opgelost. Daar heb je wat aan!

    In de regel is het ook niet handig om dergelijke problemen per mail te melden. Een beller is altijd sneller!



  7. Top | #457
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ..... Je kunt met ieder MYW-toegangsticket naar een fastpass machine gaan en daar dan een fastpass mee krijgen.
    ehh ja dat bedoel ik..op 1 ticket kregen we een fastpass,op de andere 2 niet (foutmelding)
    en dit bij meerdere atracties,in verschillende parken
    en idd had beter direct actie ondernomen..maar ja eerste keer op reis
    alles wat onzeker...:wink:
    nu wel wat wijzen hihi
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #458
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ja, daarmee had je meteen "Disney" moeten aanspreken.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #459
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ivm de tickets via wdtc.disneyinternational.com heb ik een mail naar Disney Travel UK gestuurd. Hun antwoord is:

    The Walt Disney Travel Company UK is able to assist with 5 Day Premium,
    7 Day Premium, 14 Day Ultimate, and 21 Day Ultimate Tickets exclusively
    for residents of the UK, Ireland, and the EU. The tickets are sold via
    the website www.disneyworld.co.uk or by contacting one of our Disney
    experts at 0800 169 0730.

    Voila deze tickets zijn dus ook voor ons te koop en niet enkel voor de UK
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  10. Top | #460
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Wij hebben ook deze ultimate tickets vaak gebruikt. Men heeft onze paspoorten ook bekeken, geen enkel probleem:-\"



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •