Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 116 EersteEerste ... 3139404142435191 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #401

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Hallo allemaal,

    ik heb een account aangemaakt op dit forum, omdat er hier al erg veel antwoorden worden gegeven op vragen die wij hebben bij het plannen van onze disneyworld reis voor volgend jaar.

    Nou heb ik alleen nog een vraag over het verschil van de tickets via de amerikaanse site van disney en de uk site van disney.

    Via de Amerikaanse site zouden we een 10 dagen ticket incl hopper en waterpark fun & more kopen. we vragen ons af als we een 14 day ticket (premiium of ultimate) via de uk site kopen, of we dan precies hetzelfde pakket hebben. Dus is het slechts een kwestie van een ander naampje voor het zelfde beestje? of zit er echt verschil in?

  2. Top | #402
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Premium / ultimate: 14 of 21 dagen onbeperkt toegang tot alle WDW parken, waterparken, etc, inclusief hoppen.

    10 dagen incl. hopper en fun&more: Binnen 14 dagen kun je 10 dagen alle "grote" WDW-parken in incl hoppen tussen de parken en kun je 10x een plus-optie gebruiken (waterpark, Disney-quest, WWoS of golfbaan).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #403

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    dank je wel voor de reactie!

  4. Top | #404
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Florida gangers:

    Bij Billy Boys in Kissimmee kun je in mijn ogen redelijk goedkoop tickets kopen.
    Deze ticket office van Billy Boys zit tegenover de Wal-mart op de 192.
    Het adres is: Billy Boy's Tickets. 4499 West Vine Street in Kissimmee, Florida 34746
    Hierbij de link om eventueel een vergelijk met andere aanbieders te maken.
    http://www.greatorlandodiscounts.com/
    Doe er je voordeel mee! Voordeel is dat deze aanbieder meteen een kopie van de tickets maakt, in geval van verlies heb je de barcode's nog en kun je een duplicaat aanvragen.

    Greetz, Remco

  5. Top | #405

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ok, iedere keer denk ik het antwoord te hebben gevonden en dan lees ik weer iets anders. Dus even voor mijn beeldvorming
    Ik heb een 14-day ultimate ticket
    a) Mag ik dan wel hoppen of niet?
    b) Heb ik nou 14 aaneengesloten dagen toegang tot alle parken vanaf het eerste gebruik of heb ik 14 dagen toegang en mag ik daar 18 dagen over doen om te gebruiken?

    Het is vooral het laatste waar ik niet uitkom. Ik zie wel unlimited staan, maar de ene keer staat er dat de kaart na 14 dagen vervalt en de andere keer staat er dat ik geen consequetive days hoef te gebruiken.

    Iemand?

  6. Top | #406
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Laten we er even de informatie van de aanbieder bij pakken. Ik zal de relevante stukken even markeren:

    Entitles you to 14 days of unlimited admission (hopping allowed) to:


    (you could visit all the parks, every day for 14 consecutive days!) Key Points:
    • Ticket expires 14 days after the date of first use - you activate it by entering your 1st Theme Park.



    • Valid for the year 2011
    • Days do not have to be used consecutively.
    • Parking is not included, but the FastPass is; all Disney tickets sold include it.
    • Water Parks are subject to seasonal closure.
    Dus om op je vragen een antwoord te geven:

    - ja, je mag Hoppen
    - na 14 dagen verloopt je ticket. Beetje krom dat er ook nog staat 'Days do not have to be used consecutively.' maar dat wil volgens mij alleen maar zeggen dat je niet perse 14 dagen achter elkaar naar Disney moet maar er ook een rustdag tussen mag houden. Maar na 14 dagen mag je niet meer gebruik maken van je pasje.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #407

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Aha, thank you very much

    Ik heb datzelfde textje op meerdere plaatsen gevonden in meer of mindere mate en dat hopping deel staat er niet altijd bij. Vandaar.

    Heeft iemand ervaring met het verlengen van tickets? Ik zit 18 dagen in een disney resort en wil die 14 dagen toegang graag over die 18 dagen verblijf uitspreiden. Dat moet toch mogelijk zijn? Ik zit er toch al, het geld is reeds verdient. Iemand?

  8. Top | #408
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    Florida gangers:

    Greetz, Remco

    Ik denk dat wij ook op onze aankomst dag even langs Billy rijden het is 20 min rijden van ons hotel en we komen al smiddags aan rond 14:00..

    Wilde eerst op de site van Seaworld de tickets kopen maar na 5x poging lukte het steeds niet, op het moment dat ik wil gaan betalen >chekout>
    kom ik in een scherm met een foto dia show over atracties, een maat van me had mee gekeken we kwamen er echt niet uit :/
    2x 3 park ticket $259,90 seaworld, bush garden, Aquatica

  9. Top | #409
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Hoi allen ik heb een paar vraagje(s), die wellicht al vaker zijn gesteld maar kan het zo snel niet terug lezen.
    Ook wij gaan naar Florida eind oktober t/m eind november.

    Nu willen we uiteraard Disney world bezoeken, we gaan in ieder geval voor Magic Kingdom en ik weet dat het park zeker niet klein is, maar heb toch een vraag, we zouden 1 dag willen gaan, is een hopper dan een optie...of is dit eigenlijk niet haalbaar qua grootte van de parken?

    Vraag 2: stel we pakken een hopper voor 1 dag, Geld dit dan voor Magic Kingdom en 1 ander park van disney...of kunnen we bijvoorbeeld ik noem maar iets stoms ...met zo'n hopper de gehele dag alle parken in hoppen (met uitzondering van de waterparken enzo natuurlijk )

    Vraag 3: een dag hopper of gewone dagkaart voor alleen Magic Kingdom : kun je net zo goed aan de deur kopen toch?
    Qua prijs maakt dit geloof ik niet zoveel uit als dat je deze via internet besteld toch...of heb ik het verkeerd gelezen hier op het forum? (heb zoveel gelezen dat ik het spoor weer eens bijster ben)

    Tips en antwoorden zijn zeer welkom.

    Alvast bedankt, groetjes Tessa

  10. Top | #410
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Een hopper voor één dag is net zo iets als brunchen in Maastricht, dineren in Groningen en uitgaan in Antwerpen op één dag. Het is te doen, je ziet niks van de steden en bent 's avonds bekaf.

    Advies; met kinderen> lekker een dagje Magic Kingdom, zonder kinderen> lekker dagje Epcot.
    En je houdt gelijk een goede reden om nog een keer terug te keren :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •