Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 116 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #31
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Ergens heb ik zo het vermoeden dat de optie voor de tweede dag alleen geldig is voor de gasten die in een Disney Resort verblijven.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #32
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Ergens heb ik zo het vermoeden dat de optie voor de tweede dag alleen geldig is voor de gasten die in een Disney Resort verblijven.
    Hoe komde daar nu bij,... een gokje?

    Dit is de laatste maal dat ik d'r nog woorden aan vuil maak, ik heb het zwart op wit staan. Je hoeft helemaal niet in een Disney Resort te verblijven.
    Ik heb enkel de overduidelijke boodschap van Disney, die mij per e-mail toegezonden is, willen delen met jullie.

    En nu, een hele dikke vette streep eronder (voor mij althans) [-(
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    24

    Standaard Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Moderator Michael66:
    Dit is het vervolg van het uiterst succesvolle en veel bezochte topic Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8269

    In dit topic kun je al je vragen en opmerkingen kwijt over het bestellen/kopen van Disney-tickets, en over het gebruik van die tickets.
    Een vergelijking van de prijzen van een aantal aanbieders kun je hier vinden.


    Ik ga deze zomer naar Orlando en wil daar natuurlijk uitgebreid Disney World gaan bezoeken. Maar ik hoor soms tegenstrijdige info over de tickets die ik moet kopen. Kunnen jullie mij helpen?

    Ik ben 3 weken in Orlando en wil natuurlijk zo goed mogelijk genieten van de Disneyparken. Ik kies dan waarschijnlijk het best voor "Magic Your Way Base + Premium (Park Hopper & Water Park Fun & More)" voor 10 dagen?

    - Wil dit dan zeggen dat ik 10 dagen toegang heb in de 4 pretparken en de 2 waterparken (op te bruiken in 14 dagen tijd)?

    - Of is het zo (wat ik op sommige sites ook lees) dat ik 10 dagen pretpark koop met enkele extra dagen voor de waterparken?

    - Als ik beslis om 1 dag naar Typhoon Lagoon te gaan ben ik dan ook een dag kwijt van de 10 dagen die ik ter beschikking had?

    - Als ik bijvoorbeeld in de voormiddag naar Typhoon Lagoon ga... en in de namiddag naar Epcot... ben ik dan 1 dag kwijt... of 2 dagen van mijn ticket?

    - Als ik bijvoorbeeld beslis om... ik zeg maar wat een dagje uit te slapen en dan naar Downtown Disney te gaan met 's avonds nog een bezoek in het Magic Kingdom, dan ben ik 1 dag van mijn 10 kwijt?

    Eigenlijk begrijp ik het gewoonweg niet meer... help
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-10 om 03:56.

  4. Top | #34
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yftie Bekijk Berichten
    Eigenlijk begrijp ik het gewoonweg niet meer... help
    Het ticket heet niet voor niets Magic Your Way Plus Waterparks and more.

    Je koopt een 10 daags MYW ticket, hiermee mag je binnen 14 dagen 10 dagen één van de 4 Disney Theme parks bezoeken. Halve dagen, kwart dagen, achtste dagen, avontjes, uurtjes, het maakt allemaal niet uit. Een bezoek is een bezoek. Neem je een hopper dan mag je op één dag ook nog eens hoppen tussen deze vier parken. Je parkeerkaart is geldig voor één dag en geeft toegang tot alle parkeerplaatsen van de themaparken.

    Omdat je een MYW ticket Plus koopt, mag je ook nog eens 10 dagen naar een Waterpark (or more: Disney Quest of Wide World of Sports). Hoppen tussen de parken is niet toegestaan. Voor de zwemparken hoef je geen parkeerkaart te betalen, parkeren is gratis.

    Ga je met je hopperticket bijvoorbeeld op één dag naar Epcot en Animal Kingdom en Typhoon Lagoon, dan heb je nog 9 bezoeken aan een themapark en 9 aan een waterpark over.



  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Even een vraagje over Undercover Tourist. Ik heb zojuist kaarten besteld voor Kennedy Space Center, ik ga pas in mei, maar door elke maand wat kaarten te bestellen krijg je niet zo´n aanslag op je pecunia.
    Als je de kaarten op de gewone manier bestelt ( dus niet express ), moet je dan nog aftekenen hier aan de deur voor ontvangst ? De kaarten voor KSC waren ´slechts´ 129 dollar, maar als ik volgende maand kaarten bestel voor Disney ( in totaal 800 USD ), dan wil ik wel zeker weten dat die kaarten bij mij aankomen en niet ergens anders. Heeft iemand hier ervaring mee ?

  6. Top | #36
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    leiden
    Berichten
    13

    Standaard !!!!!HELP Tickets Disney parken HELP!!!!!!!!!!

    4 daagse Premium pas

    Kunnen we dan bv. maandag naar Animal kingdom, dinsdag Epcot, Woensdag Studios, Donderdag Magic Kingdom en vrijdag en zaterdag naar één van de waterparken of moet ik dit dan ook op ma,di,wo,do doen.

    Ik en mijn vriendin worden er geen wijs uit. Er zijn zoveel verschillende soorten combi kaarten maar welke moet ik nou nemen en wat kan ik er nou precies mee.
    Heeft iemand ervaring met De Billy Boy´s Tickets.

    Wij verblijven een week in het resort. Er zijn verschillende aanbieders van tickets.

    Ik hoop dat één van jullie mij kan uitleggen/vertellen welke pas ik moet kopen zodat ik niet elke keer een kaartje bij de kassa moet kopen en waarmee ik bijvoorbeeld een halve dag in epcot blijf en de andere helft van de dag in de studios.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-10 om 03:57.

  7. Top | #37
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Misschien een stomme vraag. Ik heb alvast tickets besteld voor disney (2 pers, one day basic ticket). Besteld op de Disney website en gaat via Will Call. Ik kan ze morgen al ophalen, maar ik ga er pas in Mei om. Dit kan toch wel? Ze zijn toch een jaar geldig of?.....

  8. Top | #38
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axzel Bekijk Berichten
    Ik kan ze morgen al ophalen, maar ik ga er pas in Mei om. Dit kan toch wel?
    Yip! 't Is zo mei.......:wink:



  9. Top | #39
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    ik heb vorige week 5=7 MYW tickets met funoptie gekocht bij American estates
    2 dagen na betaling waren ze al binnen !!!!!=D>
    ......Nu nog ff geduld hebben tot mei , en dan hebben we 7 dagen toegang tot de parken en alle `fun`opties`
    ik heb geen hopper genomen omdat we 1 park per dag willen bezoeken en ik denk zomaar dat dat al een opgave genoeg is
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    32

    Standaard wat als je maar 1 of 2 dagen naar een Park met waterfun optie wilt ??

    Ondanks dat wij met 2 tieners gaan vinden wij 1 of 2 dagen naar een Disneypark en bv 2 dagen naar een waterpark meer dan genoeg.
    De laatste keer was het in juli en augustus zo bloedheet overdag dat we blij waren dat we alleen seaworld en waterpark hadden geboekt; door onbeperkte toegang gingen we ook vaak sávonds even een paar uurtjes.......Nu gaan we dus juli 2010 weer. Ik weet ondertussen van alles over de diverse ticket opties, maar wat als je maar 1 of 2 dagen wilt gaan wat en waar kun je dan het beste tickets kopen ????
    Verleden jaar hebben we kaartjes voor seaworld in de Walmart gekocht.
    Graag jullie advies !.
    Van de 21 dagen totaal blijven we er 10 in Kissimee.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •