Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 116 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #291
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @ cloggie.

    Op de Amerikaanse site staan onderaan links zie je: Select an International Version:

    Aanklikken en je kunt de Engelse site kiezen.

    Ik dacht, maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker, dat als je dagen over hebt op je kaart je tegen betaling er een "never expire" op kunt laten zetten. Dwz. de over gebleven dagen blijven altijd goed voor een volgend gebruik.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 23-01-11 om 08:27. Reden: Tiepel foutje hersteld.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #292
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Bedankt, ja, wij hebben eerder ook naar never expire laten omzetten tegen betaling, daar kregen we dan ook de 7 dagen fun options bij (waterparken etc).

  3. Top | #293
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    11

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik heb wel in de gaten dat je alles heel duidelijk moet formuleren, anders onstaan er misverstanden zoals hier boven. Busch Garden en Aquatica zijn minder interessant voor ons, dus die heb ik ook niet genoemd. De prijsvergelijking maak ik als ik precies weet wat we allemaal willen doen.
    Het ging mij er vooral om of de aanbieder betrouwbaar is of niet.

  4. Top | #294
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwen Bekijk Berichten
    Ik heb wel in de gaten dat je alles heel duidelijk moet formuleren, ...
    Daar sla je inderdaad de spreekwoordelijke spijker op z'n kop. Er zijn ook zoveel mogelijkheden ... :???:
    Dan is het inderdaad eerst van belang om eens na te gaan wat je (algemeen bedoeld) echt wilt gaan doen, waar je zin in hebt en waar je tijd voor hebt. En dan pas de ticket-mogelijkheden gaat bekijken.

    Wat attractionticketsdirect.de betreft heb je nu een antwoord. Toch?! Al zijn meer meningen en ervaringen altijd welkom.
    Ik ga zelf ook eens bij hun kijken. Heb bij hun ook iets gezien wat past bij de parken die ik op m'n lijstje voor komende zomer heb staan. :-D:-D

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #295
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Wij hebben ook kaartjes bij attractionticketsdirect.de gekocht (zie ons blog). Netjes binnen 2 weken aangetekend thuis gestuurd gekregen. Zijn originele kaartjes, dus geen vouchers. Vorig jaar bij attractionticketsdirect.ie gekocht. Is van hetzelfde concern. De ierse was dit keer voor ons € 17,00 per persoon duurder, dus daarom nu in duitsland gekocht. Kaartjes zijn 14 dagen na eerste gebruik geldig. Alleen nog even je naam erop schrijven en bij de entree je vingerafdruk en foto (indien nodig) en je kunt naar binnen. Op een gegeven moment lag hun site eruit en heb ik een mail gestuurd of onze kaartjes al onderweg waren. Binnen 1 uur had ik al antwoord. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

  6. Top | #296
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    ^^^^^^hier ook een positieve ervaring

  7. Top | #297
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    11

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    hrjhaan en cindy bedankt voor jullie reactie. Dit wilde ik graag horen. We gaan nu kijken welke parken we hoelang willen bezoeken en dan maar rekenen....Zullen wel een paar uurtjes achter de computer worden:-(
    Geniet sowieso van de voorpret dus dat gepuzzle vind ik helemaaaal niet erg
    Laatst gewijzigd door gwen; 24-01-11 om 16:55. Reden: zomaar

  8. Top | #298

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    hallo,

    Heeft er iemand ervaring met kaartjes bestellen bij http://www.knowbeforeugo.com ? BJe krijgt bij hun bij het 3 daagse ticket 2 dagen gratis. Ik kan dan voor 5 dagen voor dollar 224 naar binnen ipv dollar 246 bij alle andere aanbieders. Dat is toch 16 euro de man minder wat weer mooi is meegenomen.

    Ik hoor graag jullie ervaringen!

  9. Top | #299

    Standaard Hopper kaarten

    Even een vraagje,
    Wij hebben 7 MYW tickets en zijn met 2 kindjes van bijna 5.
    Nu wilt mijn man er toch hopper van maken, is dat echt nodig daar hopper kaartjes.
    Ik weet het niet meer hoor
    Ik hoor het graag.
    Bedankt!

  10. Top | #300
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hopper kaarten

    ^^ neen hoor als je de eerste keer gaat en met kleine kinderen gaat is het niet nodig van te hoppen van park naar park . 1 dag per park is meer dan genoeg voor 5 jarige .
    De fout die je kan maken is met kleine kinderen te lang en teveel willen doen met als gevolg krijsende kinderen ofwel slapende kinderen .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •