Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 116 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #251
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Tickets voor 1 en 2 dagen zijn online wel verkrijgbaar bij enkele aanbieders, maar altijd duurder dan wanneer je ze gewoon "aan de poort" koopt. Waarom? Geen idee, Disney heeft nou eenmaal de policy om alleen meerdaagse tickets vanaf drie dagen via andere verkooppunten goedkoper aan te (laten) bieden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #252
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maurice.m Bekijk Berichten
    volgens deze link wel vandaar mijn vraag.
    Ook bijzonder, een vraag stellen en het antwoord zelf al hebben... #-o

    Hierbij een overzicht van de ticketprijzen aan de poort per heden, misschien ook handig voor het overzicht van Michael. Als je tijd en zin hebt, natuurlijk....:-\".

    Er is kennelijk geen verschil meer tussen de internetprijs en de prijs aan de poort.


    Uploaded with ImageShack.us



  3. Top | #253
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ook bijzonder, een vraag stellen en het antwoord zelf al hebben... #-o
    Ja of mischien had het ermee te maken dat ik 1 dag aanklikte , inlogde, en dat hij me doorverwees naar een andere pagina waar je pas minimaal 3 dagen kon bestellen.

    dus zo #-owas mijn vraag niet
    Laatst gewijzigd door maurice.m; 22-11-10 om 19:41.

  4. Top | #254
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ik zie dat er maar weinig verschil zit tussen 3-4-5 dagen.
    Zo'n ticket is dat dan geldig voor 14 dagen en mag je in die tijd dan 5 parken bezoeken (incl waterparken)?

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  5. Top | #255
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Met een Base ticket bezoek je alleen de parken. Om de waterparken te bezoeken heb je een Fun and More optie nodig.

    Q. Is there a ticket that will allow me to visit the Water Parks and other Walt Disney World® attractions?
    A. Yes. If you purchase the Water Park Fun & More Option* you can add admission to your choice of two fabulous Water Parks, DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park, a round of golf at Disney's Oak Trail Golf Course or Disney's Wide World of Sports® Complex.

    The number of Water Park Fun & More* visits depends on the number of days in your Magic Your Way Ticket:
    • 1 day 2 visits
    • 2 days 2 visits
    • 3 days 3 visits
    • 4 days 4 visits
    • 5 days 5 visits
    • 6 days 6 visits
    • 7 days 7 visits
    • 8 days 8 visits
    • 9 days 9 visits
    • 10 days 10 visits
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #256
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Dank voor het antwoord. Dan weet ik waar ik op moet letten, want zo'n waterpark is wel heel erg leuk om te doen. We hebben nu Typhoon Lagoon gewoon los bezocht, maar zo'n los ticket was best prijzig. Als we nu gaan willen we toch Disney ook bezoeken dan kunnen we beter een meerdaagse pas kopen met waterpark erbij.

    Ik heb inmiddels ook je excel pagina gevonden waar de opties in staan vermeld met prijzen.
    Laatst gewijzigd door pumi1000; 23-11-10 om 20:20.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  7. Top | #257
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ik dacht dat het aaantal dagen van het ticket inclusief de waterparken waren, maar de waterpark optie is dus extra?

    Een 4 daags ticket betekent dus 4 dagen een disneypark bezoeken (magic kingdom, studios, animal kingdom, epcot) + 4 dagen naar een waterpark? Dus eigenlijk heb je dan 8 dagen plezier?

    Heb je bij een 1 dag ticket dan recht op 2 dagen waterpark zoals hierboven beschreven staat?

    Ik zit hiernaar te kijken, omdat we toch al in mei 2011 gaan, mits we vakantie krijgen op het werk.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #258
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    @ pumi1000

    Misschien dat deze link wat meer inzicht geef in wat je graag zou willen weten.

    http://tiny.cc/ggkmt
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #259
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    @ tinkerbell

    Dit is wat ik op de disneysite tegenkom:

    "The number of admissions depends on the number of days of the ticket you purchase"

    Ik las hierboven de uitleg van Michael. Volgens mij is de wateroptie dus extra dagen?
    Als ik een 4 daagse pas koop - 4 dagen groot park en 4 dagen extra waterpark.
    Ik dacht dat bij zo'n 4 daagse pas de bezoeken aan waterpark ook in die 4 bezoeken was dus bv 3x disneypark en 1x typhoon lagoon.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  10. Top | #260
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    "The number of admissions depends on the number of days of the ticket you purchase"

    Dat klopt toch precies? Het aantal dagen toegang hangt af van het aantal dagen op het ticket dat je aanschaft. En de dagen waterpark zijn afhankelijk van het aantal dagen op je ticket.

    Ik zal het ook nog een keer in het Nederlands uitleggen:

    U kunt ook aan de MAGIC BASE Tickets de Waterparken optie toevoegen:

    Dit wordt dan het MAGIC BASE Ticket met WATERPARK FUN AND MORE OPTION


    Voor het aantal dagen van de ticket toegang tot één van de volgende parken:
    - Magic Kingdom® Park
    - Epcot®
    - Disney's Hollywood Studios
    - Disney's Animal Kingdom® Theme Park

    PLUS een keuze uit de volgende Parken voor het aantal OPTIE dagen afhankelijk van het aantal dagen van het Ticket:
    - Disney's Blizzard Beach Water Park
    - Disney's Typhoon Lagoon Water Park
    - Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk)
    - Disney Quest Indoor Interactive Park
    - Disney's Wide World Of Sports® CompleX


    Dus bv. een 7 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION kan dus 14 dagen (7+7) Disney FUN geven! (de FUN optie toegangen mogen natuurlijk ook op de dagen gebruikt worden waarop u een themapark bezoekt, meerdere FUN optie toegangen op een dag kan overigens ook.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •