Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 116 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #181
    Newbie Lizzzard's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    9

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Geen rijen ter plaatse, that's it.
    En misschien een beetje een gevoel van goed voorbereid op vakantie gaan.

    Dierentuin, pretpark en musea verkopen tegenwoordig allemaal tickets vooraf, en het scheelt gewoon tijd aan de poort.
    In 2008 kocht ik voor DisneyLand ( LA ), Six Flags Magic Mountain en Universal Hollywood ook al mijn tickets en opties zoals "voordring-passen" online. Bij aankomst bij het park kan de spass dan direct beginnen.
    Laatst gewijzigd door Lizzzard; 16-05-10 om 19:04.
    2004: Fotowedstrijd gewonnen, 9 dagen Orlando incl. vlucht en verblijf

    2010: 22 dagen Orlando, Lizzzard returns!

  2. Top | #182
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Het ligt er ook aan hoeveel dagen je gaat. Vanaf 4 dagen is het goedkoper om ze al van te voren te kopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #183
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    oostende belgie
    Berichten
    7

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    joepie,onze tickets zijn vandaag aangekomen,we hebben de orlando freedom tickets besteld bij atd ierland,daarin zitten alle pretparken met uitzondering van wet and wild voor 14 dagen onbeperkt gebruikt+nog 3 gratis tickets voor een mini golf.
    Kostprijs 429 euro p.p
    Orlando here we come\\/

  4. Top | #184
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Stel dat je niet kan vanwege die vulkaan, loop je dan niet het risico dat je misschien wel 500 euro of meer kwijt bent aan Disney tickets waar je geen geld voor terug krijgt ?
    Mijn reisverzekering dekt maar tot 3000 euro voor annuleren voor het hele reisgezelschap, maar dat is wel voor dekking van alles, dus vliegen, hotel, etc.
    Het is wel goedkoper om al die tickets van te voren te kopen, maar ik kan niet inschatten welke financiële risico´s je loopt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-05-10 om 00:01.

  5. Top | #185
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Misschien is het dan beter om je een hogere verzekering te nemen. Een reis naar Florida is nou eenmaal wat duurder dan de gemiddelde vakantie naar Turkije, om maar wat te noemen. Met alleen werelddekking ben je er helaas nog niet.

    Wat de tickets betreft, kijk dan naar de voorwaarden van de leverancier. Zijn er mogelijkheden om de tickets terug te sturen? Zijn daar kosten aan verbonden?

    Voor alle aanbieders is dat weer anders. Net als met vliegtickets, autohuur, hotelreserveringen etc. is het met attractietickets ook wel handig als je alle voorwaarden kent, niet alleen de gebruiksvoorwaarden maar ook de rest. Zoals wat te doen bij verlies of diefstal van de tickets (jammer maar helaas, of nieuwe tickets), of bij annulering van de reis (jammer maar helaas, of geld terug). Alles is mogelijk.

    Ikzelf bestel mijn tickets graag bij Undercovertourist. De prijs daar vind ik erg gunstig, maar de rest van de voorwaarden staan mij ook wel aan: gratis en snelle verzending, slechts 5% refund-fee (die je dan weer op je annulleringsverzekering kunt verhalen) en gratis refund bij annullering als gevolg van hurricanes. Goede telefonische bereikbaarheid en een grote mate van behulpzaam willen zijn is voor mij ook niet onbelangrijk.

    Kortom: Attractietickets kopen is meer dan alleen maar een paar kaartjes kopen. Zeker bij de bedragen waar het hier meestal om gaat.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #186
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    oostende belgie
    Berichten
    7

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    moest het gebeuren,dat we de reis volledig moeten annuleren,dan kan het zijn dat we 20 tot 50% verliezen van het geld als we ze terugsturen naar gelang de datum van de annulatie.Maar laat ons hopen dat het niet zover komt we vertrekken op 31 Juli ,dus nog 2 maanden .We zijn er ook voor 3 weken dus een paar dagen later toekomen,zou nog niet zo'n ramp zijn ,we moeten optimistisch zijn anders moet je nergens naartoe gaan .
    We zaten al in zo een situatie tussen kerst en nieuw met de eurostar en alles is toch op zijn pootjes terecht gekomen,dus blijven duimen maar

  7. Top | #187

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Heb op 19 april mijn WDW ticket besteld bij undercovertourist, helaas zijn deze nog steeds niet binnen.
    Ze hebben aangegeven dat ze waarschijnlijk door de vulkaar vertraging op hebben gelopen, maar dat ze mij een scan zouden sturen (email) waarmee in bij de guest info van WDW nieuwe tickets kan halen. (helaas heb ik deze ook nog niet gehad van ze

    Heeft iemand hier al ervaring mee? Is het veel geregel bij de poort, of meer van " papiertje laten zien, en tickets ontvangen"

  8. Top | #188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Zowaar net de tickets toch nog ontvangen.
    Tickets waren vanuit Engeland verstuurd (zou toch sneller moeten kunen dan de 12 dagen die ze stellen), maar met te weinig postzegels.

    Kan weer rustig slapen

  9. Top | #189
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    32

    Standaard Tickets Walt Disney World: Wal-Mart goed alternatief

    Google op Wal-Mart:
    Geen risico met verzending, geen verzend-of behandelingskosten, en acties.

    Discount tickets for major Florida theme parks and attractions are available at select Florida Wal-Mart stores.
    Save now on the following attractions:
    Theme Parks:
    Walt Disney World
    Universal Orlando
    Sea World
    Busch Gardens
    Local Attractions:
    Kennedy Space Center
    Wet-n-Wild
    Gatorland
    Dinner Shows:
    Arabian Nights
    Sleuths Mystery
    Pirates Dinner
    Phone orders are not accepted. Tickets must be purchased in person at the store. Please contact the following locations for inquiries on current prices.
    Ticket Center Locations:
    Wal-Mart Supercenter 0817
    4444 West Vine Street
    Kissimmee, FL 34741
    Phone: (407) 397-7000
    Fax: (407) 397-7407
    Wal-Mart Supercenter 0908
    8101 South John Young Parkway
    Orlando, FL 32819
    Phone: (407) 354-5665
    Fax: (407) 354-3790
    Wal-Mart Supercenter 3782
    5991 Goldenrod Road
    Orlando, FL 32822
    Phone: (407) 382-8880
    Fax: (407) 382-8935
    Wal-Mart Supercenter 4332
    8990 Turkey Lake Road
    Orlando, FL 32819
    Phone: (407) 351-2229
    Fax: (407) 351-2270
    Wal-Mart Supercenter 5299
    550 US Hwy 27
    Clermont, FL 34711
    Phone: (352) 536-2746
    Fax: (352) 536-2761
    Wal-Mart Supercenter 5420
    3250 Vineland Road
    Kissimmee, FL 32746
    Phone: (407) 397-1125
    Fax: (407) 397-1145

  10. Top | #190
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ik kom er nog niet helemaal uit.

    Wij gaan in juli naar Orlando en willen graag een 10 dagen MYW + waterpark optie nemen.
    Is het ook mogelijk om deze tickets aan de kassa van een willekeurig disneypark te kopen of is het alleen mogelijk om deze in de voorverkoop te kopen.

    Ik heb geïnformeerd bij American Vacations, als ik daar mijn tickets koop, moet ik ze ook ter plekke nog omruilen voor de originele kaartjes, dus in de wachtrij moet ik dan toch.

    Graag een reactie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •