Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 116 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    :-k OK, eens kijken hoeik dit uitleg. :-k

    Het excel-bestand bestaat uit twee "bladzijden". Het bestand start op de bladzijde met vergelijkingen en die heet "Tix". De tweede bladzijde heet "Websites". Op die tweede bladzijde moet je zijn.
    Hi Michael, ik heb het gevonden, thanks, ik heb vandaag mijn WDWtickets geboekt via de "geheime"site van UCT.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 27-04-10 om 22:53. Reden: quote gefixt

  2. Top | #162

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Dag allemaal,

    Ik heb het forum flink doorgespit en ook diverse sites bezocht, maar tot op heden geen antwoord op mijn vraag gekregen....

    Wij gaan in mei naar Orlando en willen in 6 dagen het liefst 4 parken bezoeken:

    Magic Kingdom
    Universal Studios & Islands of Adventure (ik hoor dat 2 parken in 1 dag goed te doen is?)
    Sea World
    Waterpark (Wet 'n Wild schijnt het leukste te zijn?)

    Nou zie ik allerlei aanbiedingen en opties voor alleen de 4 Disneyparken. Wij willen feitelijk maar naar 1 Disneypark en ook naar andere parken in Orlando...

    Zijn er voor onze combinatie nou ook combi's op de markt die voordelig uitpakken? Kan iemand mij vertellen waar en op welke manier ik het voordeligst uit ben??

    Wordt gewaardeerd!!!!!!

  3. Top | #163
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Catweazle Bekijk Berichten
    Wij willen feitelijk maar naar 1 Disneypark en ook naar andere parken in Orlando...
    Dit topic gaat over de Disneytickets, voor een ticket van een dag koop je die het voordeligst aan de poort bij Disney of op hun site.

    Voor de overige themparken kijk je het best hier. In jouw geval lijkt een e-ticket voor Universal kopen op de site van Universal en een combi kaart voor Seaworld en Aquatica , kopen op de site van SeaWorld de beste (voordeligste) oplossing.



  4. Top | #164

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Oké dan. Ik maak hieruit op dat er alleen combi's mogelijk zijn voor alleen Disneyparken, alleen Universal en alleen Seaworld? Dan is het duidelijk en ga ik bij ieder apart kaarten bestellen.

    Ik dacht mij namelijk te herinneren dat er ook een combi tussen die drie aparte parken mogelijk was :-k. Verkeerd gezien dus waarschijnlijk:roll:.

    Sowieso dank voor je reactie Teleton!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-10 om 04:48. Reden: full quote eruit

  5. Top | #165
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Er zijn wel combi's maar dan heb je er meer parken bij dan jij wilt:

    Orlando FlexTicket
    The Orlando FlexTicket gives you 14 days of unlimited admission and excitement to 5 Florida theme parks

    Universal Studios®
    Universal’s Islands of Adventure®
    SeaWorld® Orlando - experience Manta
    Aquatica™ - Florida's newest waterpark
    Wet ‘n Wild® Orlando
    The ticket is valid for 14 days of unlimited access from the first day of use.

    Orlando FlexTicket PLUS

    This brand new ticket, gives you 14 days of unlimited admission and excitement to 6 Florida theme parks

    Universal Studios®- experience Hollywood Rip Ride RockitSM - Coming Soon
    Universal’s Islands of Adventure®
    SeaWorld® Orlando - experience Manta
    Aquatica™ - Florida's newest waterpark
    Wet ‘n Wild® Orlando
    Busch Gardens® Tampa Bay - with the new up-close jungle experience, Jungala
    The ticket is valid for 14 days of unlimited access from the first day of use.
    Gaan we nu weer over op Disney tickets
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #166
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Even een vraagje; kan ik de disneytickets aan de poort van ieder themapark kopen of moeten we ergens anders naartoe? Dus bijvoorbeeld:
    In totaal gaan wij 3 dagen naar Disney. Wij gaan de 1e dag naar Animal kingdom daarna naar Magic kingdom. Dan kan ik bij Animal aan de poort een hopperticket kopen voor die 3 dagen? Of moet ik die elders kopen (hoorde ooit iets over een transportation & ticketcenter???)

  7. Top | #167
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elisa Bekijk Berichten
    Dan kan ik bij Animal aan de poort een hopperticket kopen voor die 3 dagen?
    Klopt helemaal. Voor 271 dollar excl. tax. heb je drie dagen hopperfun.



  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    kost wat, heb je ook wat he Teleton ;-) Wel bedankt!

  9. Top | #169
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elisa Bekijk Berichten
    Of moet ik die elders kopen
    Gewoon aan de ingang van het park.
    (hoorde ooit iets over een transportation & ticketcenter???)
    Dat is de "ingang" van m.n. Magic Kingdom. Als je je auto geparkeerd hebt op het mega-parkeerterrein voor Magic Kingdom, dan wordt je met het parkeerterrein-treintje naar het Transportation- & ticketcenter vervoerd. Daar vind je een hele batterij aan kassa's waar je tickets kunt kopen etc. En daarachter kun je opstappen op de monorail naar MK of de op de monorail aangesloten resorts. Of met de boot het meer over richting MK. Of op de bus stappen richting één van de vele bestemmingen binnen WDW.

    Maar als je op je eerste dag WDW naar AK, HS of Epcot gaat, dan ga je gewoon bij die parken naar de ingang en koopt daar je tickets.

    NB: Je kunt je tickets ook in Orlando / Lake Buena Vista / Kissimmee kopen bij een ticketkantoor. Dat is vaak wel iets goedkoper. Niet spectaculair goedkoper, maar rond de $10 per (meerdaags) ticket kan best wel eens lukken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #170
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    en dan heb je 10 dagen gekocht vanuit NL en dan heb je er nog 3 over na de parken gezien te hebben ....we kunnen er zonder exp daten van maken maar vlg mij is dat duurder dan de nu verloren gaande 40 euro verschil tussen 7 en 10 dagen kopen.
    Wat moet ik trouwens denken van al die "we buy unused tickets aan de US 192"
    De Disney pasjes staan op handtekening en fingerprint dus daar heeft niemand toch wat aan ??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •