Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 116 EersteEerste ... 614151617182666 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #151
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk Berichten
    Aha, idd, dank voor de hulp, dit gaat vooral op als je kaartjes lang(er) van te voren koopt zodat je de newsletter kan afwachten.
    Wij gaan voor express shipping dus helaas.
    Huh???? Nee hoor, Zoals ik vlak hiervoor al schreef:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    En in het bestand staat die link ook. Als je op het tweede tabje klikt en vervolgens op de link naar UCT dan kom je op het "geheime" deel van hun site met iets lagere prijzen dan op hun "normale" site.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #152

    Standaard Welke tickets en waar

    Dag allemaal,

    Wij gaan voor het eerst naar Florida, waarvan 10 dagen gereserveerd zijn voor Disney.
    Wij willen van deze 10 dagen 8 dagen gebruiken voor de parken en waterparken.
    Wij zijn met z'n vieren. Welke tickets kan ik het beste kopen, en waar zijn deze dan het voordeligst.
    Wij verblijven niet op de disney ressorts maar er vlak bij.
    Ik wil ze ter plekke kopen en dus niet middels internet

    Ik hoop snel iets te horen

    Alvast bedankt:grin:

  3. Top | #153
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Acht dagen Disney; al enig idee welke parken hoe vaak? En misschien ook meerdere parken per dag (zo ja, welke?)? Je hebt namelijk diverse tickets met diverse mogelijkheden en combinaties.

    Voorbeeld 1:
    Dag1 's ochtends Animal Kingdom, 's middags Typhoon Lagoon
    Dag2 Hele dag Magic Kingdom
    Dag3 's ochtends deel van Epcot, middag/avond Hollywood Studios (incl. vuurwerk)
    Dag4 ochtend/middag Epcot, avond DownTown Disney (incl. DisneyQuest)
    Dag5 Ochtend Animal Kingdom, middag Typhoon Lagoon
    Dag6 Hele dag Hollywood Studios
    Dag7 Nog maar een keer Magic Kingdom, avond evt. DisneyQuest
    Dag8 Ochtend Blizzard Beach, middag/avond Epcot (incl. vuurwerk)

    Dan doe je per dag één themapark, dus geen hopper-optie nodig.
    Je komt dan het beste uit met een 8-daagse Magic Your Way Base ticket met WaterparkFun & More optie.

    Voorbeeld 2:
    Dag1: Ochtend Epcot, middag/avond Hollywood Studios
    Dag2: Typhoon Lagoon.
    Dag3: Hele dag Magic Kingdom
    Dag4: Shoppen, eten en vermaken in DownTown Disney (met DisneyQuest)
    Dag5: Animal Kingdom, en 'savonds nog een keer Hollywood Studios
    Dag6: Uitrusten en Blizzard Beach, 's avonds nogmaals DisneyQuest
    Dag7: Hele dag Epcot
    Dag8: Nog een keer de hoogtepunten van Magic Kingdom, Epcot en Animal Kingdom

    Dan doe je enkele dagen meer dan één themapark op een dag en heb je de hopper-optie nodig. En aangezien je "maar" vier van de dagen de grote themaparken ingaat heb je voldoende aan een 5-daagse Magic Your Way Base ticket met Hopper- en WaterparkFun & More optie

    En zo zijn er nog veel meer combinaties en mogelijkheden, die allemaal leiden tot een andere keus aan tickets.

    En dan hebben we het nog niet eens gehad over de andere themaparken in Orlando (maar dat is een heel ander onderwerp, en nee, er zijn geen combinatietickets voor Disney met de andere parken).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 22:50.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #154
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    En in het bestand staat die link ook. Als je op het tweede tabje klikt en vervolgens op de link naar UCT dan kom je op het "geheime" deel van hun site met iets lagere prijzen dan op hun "normale" site.
    Michael, mag ik vragen welk bestand bedoel je hier?? In het vergelijkingsbestand kon ik de link niet vinden.

  5. Top | #155
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    :-k OK, eens kijken hoeik dit uitleg. :-k

    Het excel-bestand bestaat uit twee "bladzijden". Het bestand start op de bladzijde met vergelijkingen en die heet "Tix". De tweede bladzijde heet "Websites". Op die tweede bladzijde moet je zijn.

    Hoe kom je daar?

    Twee mogelijkheden:

    1. Op de eerste bladzijde staat een nadere uitleg en zie je o.a. dit:



    Door (in het excel-bestand) op de omcirkelde tekst te klikken kom je op de tweede bladzijde met websites.

    2. In excel worden meerdere bladzijden met "tabs" onderaan de bladzijde aangegevens. Zo ook in dit bestand. Dat ziet er zo uit:



    Door (in het excel-bestand) op de omzirkelde tab te klikken kom je op de tweede bladzijde met websites.

    Op de tweede bladzijde zie je een lijst met de namen van aanbieders die in de vergelijking zijn opgenomen. Dat ziet er zo uit:



    Zoals je ziet staat Undercover Tourist er ook bij, voor het gemak heb ik die even geel gemaakt. Dat is de "link" die je moet hebbem. Klik daarop en je komt op de website van Undercover Tourist, op het "geheime" gedeelte van die website met de speciale prijzen die alleen gelden voor mensen die de geheime link hebben.

    Ik hoop dat het zo duidelijk is. :-D

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #156
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Willemstad,Curacao
    Berichten
    7

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Wat mij opvalt, en nu heb ik natuurlijk niet alle berichten gelezen dus misschien zit ik helemaal fout, dat er bijna nergens vermeld wordt dat vanaf 4 dagen een MYW ticket maar een heel klein bedrag duurder wordt als je extra dagen koopt.
    Dus op die manier kun je op je gemak nog een keer een park bezoeken, alleen jammer dat je dan weer wel parkeergeld moet betalen.

    Dus sorry als ik het niet goed heb gelezen maar van tevoren is dit mij niet opgevallen wij kwamen erachter bij het kopen van de tickets.

  7. Top | #157
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    :!: Dat klopt Lies, en ergens in dit onderwerp zal het wel staan, dat weet ik zeker. Maar waar ....

    Als er forumleden om ticketadvies vragen, dan adviseer ik eigenlijk altijd om ruim in te kopen. Liever een dag teveel dan een dag te weinig. Zeker als je wat langer in Orlando verblijft. Voor slechts een paar euro meer koop je dan gewoon wat "vrijheid":
    • Bij calamiteiten (ziekte, asregens, uitval van vluchten) heb je nog iets te doen.
    • In de zomer kun je soms beter kiezen voor halve dagen in de themaparken, want de hitte en vochtigheid zijn slopend. Met kids, bij gezondheids- of conditieproblemen of gewoon .... (vul zelf maar in) kun je dan kiezen voor een (ruime) ochtend themapark, dan effe uitrusten in de villa of in een zwempark, en daarna nog wat leuks doen, uit eten, shoppen of ....
    • Als je een strak reisschema hebt opgesteld met bijv. 4 dagen Disny, wie weet wat er dan kan gebeuren waardoor je ter plaatse beslist het toch wat anders te doen. Als je Disney-tickets zo'n wijzziging toelaten, dan is dat uiteraard erg fijn.
    • Oh, wat was het vuurwerk in Magic Kingdom mooi! Nog een keer gaan kijken? Helaas, de tickets zijn op ..... of toch niet? Voor slechts een paar euro meer had je dat dilemma kunnen voorkomen en een paar extra Disney-dagen "gekocht".
    En zo zijn er nog wel meer redenen te bedenken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #158
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    14

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Heeft iemand ervaring met viator.com?? deze heeft ook zeer voordelige tickets ??

  9. Top | #159
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dana72 Bekijk Berichten
    deze heeft ook zeer voordelige tickets ??
    Zijn ze wel zo voordelig? En krijg je tickets of vouchers?

    Ik vroeg me af waarom er een vraagteken staat. Eigenlijk zou je zelf best even de prijs met andere aanbieders moeten vergelijken, maar ik heb er een voor je opgezocht:

    Het 7d MYW BAse ticket kost bij hen 249 dollar en 19 cent, exclusief tax.
    Een zelfde ticket kost bij Amercian Estates 186 euro.

    Tsja, misschien hebben ze bij viator, als je goed zoekt en vergelijkt, andere aanbieidngen, maar hier ben ik op het eerste gezicht , niet van onder de indruk.

    Heb je het handige hulpmiddel over de prijsvergelijking van de Disneytickets op dit forum al gevonden?



  10. Top | #160
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    14

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Dat vraagteken staat er omdat het ook echt een vraag is, vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze aanbieder, dus vandaar, maar bedankt voor de reactie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •