Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 116 EersteEerste ... 412131415162464114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #131
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    oke goed dat ik het weet.
    Maar stel dat ik een dagje opruil maakt dat toch niet uit?(stel dat me zoontje een dagje ziek word) ik hoef me alleen aan de parken te houden toch?

    wat houd non experation precies in?

  2. Top | #132
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Non expiration betekent dat de "dagen" die je gekocht hebt en nog niet opgebruikt hebt altijd geldig blijven, dus niet vervallen na een bepaalde tijd (=non expiration).
    Als je die optie niet hebt kun je het aantal parkdagen dat je hebt gekocht opmaken binnen 14 dagen na eerste gebruik van het ticket. Heb je niet al je "dagen" en/of "waterparFun & more" optie-dagen opgemaakt vinnen 14 dagen, dan ben je die kwijt.

    Aangezien jullie 2 weken naar Orlando gaan, heb je er genoeg aan om een ticket te nemen zon de non expiration-optie. Tenzij je van plan bent vaker naar Orlando te gaan, dan kan die optie wel weer gunstiger zijn (ik heb dus 10-daagse tickets met die optie, daarvan gebruik ik er elk jaar een paar en zo komen ze na een paar jaar wel op).

    Zo, dat was wel weer genoeg uitleg. Toch?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #133
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    hahahaha ja dank je wel!!
    Je heb het er maar druk mee.
    Maar je help me er wel echt mee.

  4. Top | #134

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ook wij gaan 2 weken naar Orlando en ook ik ben aan het rondsurfen op het net over de flextickets. Wat mij wel is opgevallen dat je een Flex ticket hebt of een flex ticket Plus. Hier kan je 5 of 6 parken mee aan doen in 14 dagen. Maar blijkbaar bestaat er geen flex ticket om de disney parken aan te doen, klopt dat? Je kunt dus beter een Flex Ticket kopen voor de andere parken en dan een los kaartje voor de parken van Disney?? Heeft iemand hier ervaring mee?

  5. Top | #135
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esthervdm Bekijk Berichten
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Voor de Disney tickets kan je misschien het best even wat berichten naar boven scrollen. Hier staat duidelijk aangegeven wat zoals de mogelijkheden zijn. Afhankelijk van het aantal dagen dat je voor Disney inplant, kan je dan zelf bepalen welk ticket voor jullie het best geschikt is. Neem er in ieder geval gerust de waterpark en fun optie bij; de waterparken zijn prima geschikt voor van 5- tot 95 jarigen.

    In dit topic vind je trouwens ook alle info over WDW op een rijtje. Kijk ook goed naar de prijsvergelijking voor je tickets koopt.



  6. Top | #136
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esthervdm Bekijk Berichten
    Hier kan je 5 of 6 parken mee aan doen in 14 dagen. Maar blijkbaar bestaat er geen flex ticket om de disney parken aan te doen, klopt dat?
    De (meerdaagse) Disney-tickets zijn ook voor meerdere parken: voor de vier Disney-parken en afhankelijk van de opties die je erbij neemt ook nog eens voor een vijftal andere sttracties, waaronder twee zwemparken.

    Maar er zijn geen tickets waarmee je én naar de Disney-parken kunt én naar de andere attractieparken in Florida.

    Bekijk de info achter de links die Teleton hierboven geeft eens goed, dan leer je de mogelijkheden beter kennen en kun je beter kiezen wat je wilt hebben.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #137

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens naar boven scrollen en de vorige berichten eens lezen. Het is me wat hoor :-k
    Was toch makkelijker geweest om een Flex Ticket voor Florida te hebben met de parken die je zelf zou willen :-D

    Maar ik ga het eens op mijn gemakkie doorlezen.

    Groetjes,
    Esther

  8. Top | #138
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    En mij staat bij dat de flex tickets niet goedkoper waren dan losse tickets toch?

    Tenzij je meerdere parken op 1 dag ging doen.

    Maar ook daar is ergens een topic over volgeschreven op dit forum. :-D


  9. Top | #139
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Er zijn nu ook Disney ultimate tickets verkrijgbaar:

    Entitles you to 14 days of unlimited admission (hopping allowed) to:
    Magic Kingdom®
    Epcot®
    Disney's Hollywood Studios™
    Disney's Animal Kingdom®
    Blizzard Beach
    Typhoon Lagoon
    Disney's Oak Trail Golf Course
    (tee time reservations are required and subject to availability)
    Disney's Wide World of Sports® Complex
    (valid only on event days; some events require an additional admission charge)
    DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park
    (you could visit all the parks, every day for 14 consecutive days!) Key Points:
    Ticket expires 14 days after the date of first use - you activate it by entering your 1st Theme Park.
    Valid for the year 2010
    Days do not have to be used consecutively.
    Parking is not included, but the FastPass is; all Disney tickets sold include it.
    Water Parks are subject to seasonal closure.

  10. Top | #140
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Hoi Iris,
    Die Ultimate tickets zijn al heel lang verkrijgbaar. Maar misschien heb jij een nieuw adresje gevonden, ik ben nog op zoek naar gunstig geprijsde tickets.

    Kun je dus nig even laten weten waar je die tickets hebt gevonden en voor welke prijs?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •