Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 116 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #121
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Hallo

    Wie kan mij helpen met kaartjes bestellen.
    Ik heb het forum al door zitten lezen en al heel veel informatie over de parken uitgeprint.
    ( waren maar een paar blaadjes ;0)
    Maar nu wil ik tickets bestellen voor onze vakantie in augustus, ik heb al een paar keer op de bekende tickets site gekeken zoals op het forum word vernoemd maar ik durf de kaartjes niet te bestellen.
    Ik ben bang dat ik het niet goed en dadelijk honderde euro's kwijt ben aan kaartjes die ik niet kan gebruiken.
    Zou iemand voor mij mee willen kijken??

    ons schema ziet er als volgt uit.

    dag 1 vliegen.
    dag 2 rust en wallmart
    dag 3 sea world
    dag 4 rust en prime outlet
    dag 5 animal kingdom
    dag 6 blizzard beach en down town disney
    dag 7 magic kingdom
    dag 8 rust en florida mall
    dag 9 sea world
    dag 10 universal studio's en old town
    dag 11 rust en helicopter vlucht
    dag 12 disney hollywood studio's
    dag 13 epcot en prime outlet
    dag 14 chef mickey en magic kingdom
    dag 15 vliegen

    wie kan mij pleasss helpen.
    Ik weet echt niet hoe ik nou het beste en goedkoopste kaartjes kan bestellen.

    Groetjes Tamara

  2. Top | #122
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Wij hebben ze via American Estates besteld. 6 tickets voor 10 dagen Disney incl. waterparken. Netjes thuis bezorgd gekregen. Totaal geen problemen.


  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    patgooss: heel erg bedankt.
    maar ben eigenlijk benieuwd hoe de tickets dan heten. dan weet ik zeker dat ik niet de verkeerde bestel.

  4. Top | #124
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Niet zo moeilijk tamaar.
    Neem:
    6-daagse Base-ticket met Waterp[ark Fun & more optie
    1-daags SeaWorld ticket (second daay free!)
    1-daags 1-park Universal-ticket

    Op je rustdagen kun je dan opteren om een zwempark te doen, of DisneyQuest te doen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Oei, wat een vertrouwen in mijn informatie ...... The pressure ....... :roll:

    Zoals al in/bij het topic en het bestandje staat: Ik noch het Florida Forum nemen verantwoordelijkheid! Het blijft altijd je eigen beslissing om met een partij in zee te gaan.
    Haha nee helder, maar ik neem dan aan dat er hier genoeg mensen zijn die er al tickets gekocht hebben. De sites van al die ticketaanbieders zien er gewoon niet uit, en dat kantoor natuurlijk ook niet. Dat schept niet het vertrouwen, maar ik neem wel aan dat het snor zit
    Thx

  6. Top | #126
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    michael66: je bent geweldig...... hier heb ik echt wat aan.
    Ga vanavond gelijk even samen met mijn vriend kijken waar ik ze het beste kan bestellen en dan wachten tot het augustis is.

  7. Top | #127
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Niet zo moeilijk tamaar.
    Neem:
    6-daagse Base-ticket met Waterp[ark Fun & more optie
    1-daags SeaWorld ticket (second daay free!)
    1-daags 1-park Universal-ticket

    Op je rustdagen kun je dan opteren om een zwempark te doen, of DisneyQuest te doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tamaar Bekijk Berichten
    michael66: je bent geweldig...... hier heb ik echt wat aan.
    Ga vanavond gelijk even samen met mijn vriend kijken waar ik ze het beste kan bestellen en dan wachten tot het augustis is.
    Vanmorgen had ik weinig tijd, maar bij deze een toelichting:

    6-daagse Base-ticket met Waterpark Fun & more optie:
    Herstel!!! Een 5-daags of een 7-daags Disney base ticket (ik zie net dat een 6-daags ticket niet bij alle leveranciers te krijgen is).
    De keuze tussen een 5- of een 7-daags ticket moet je zelf maken. Waarom?
    Je geeft aan 5 dagen naar de "grote" Disney-parken te gaan. Het verschil tussen 5 en 7 dagen tickets is slechts ca. €5 per persoon. Voor dat verschil koop je twee extra dagen Disney (7 ipv 5) en daarmee de mogelijkheid om extra dagen Disney te doen. Heb je dat nodig? Misschien wel, misschien niet. Er kan halverwege een dag parkbezoek iets gebeuren waardoor je je bezoek afbreekt (kind ziek, moe, te warm, te nat weet ik veel) en dat hoeft met die twee extra dagen niet meteen een teleurstelling te zijn: je kunt een andere dag terugkomen, misschien dan ook maar een halve dag. Het kan, het moet niet. En gebruik je die extra twee dagen niet .... jammer dan, het was maar €5 p.p. meer. Ik zou voor de 7-daagse tickets gaan.
    Waterpark: Als je zeker weet dat je maar één keer een Disney-waterpark gaat bezoeken en géén DisneyQuest, dan kun je naast de 5- of -7-daagse base-tickets het beste een 1-dags waterpark ticket kopen aan de kassa van het waterpark. Dat kost zo'n $40. Maar misschien wil je je rustdagen ook wel (gedeeltelijk) doorbrengen aan/in een leuk zwembad en ook DisneyQuest één of meerdere keren bezoeken (leuk als het weer eens tegen zit). Dan kun je ervoor kiezen om de Waterpark Fun & more optie bij je Disney-tickets te nemen. Dan krijg je evenveel Extra-dagen als base-dagen, oftewel kun je 5 of 7 keer een Disney-waterpark of DisneyQuest bezoeken naast de 5 of 7 dagen dat je naar een "groot" Disney-park kunt. Die optie kost je ca. €35-40 per persoon, en daar koop je dus een heleboel mogelijkheden mee; gebruik je niet alle dagen .... jammer dan, het gaat niet om enorme bedragen. Ik zou die optie erbij nemen.
    Kortom: Ik zou in jouw geval gaan voor de 7-daagse Base tickets met Waterpark & more optie. Daar heb je zeker genoeg aan, zeker niet te weinig.
    De gunstigste prijs krijg je momenteel bij Ticketmania, als je creditcardmaatschappij je een koers van 1.35 geeft. Ik zou echter voor Undercovertourist gaan (€1 p.p. duurder dan ticketmabnia), die verzenden tickets en nog gratis ook. En ik heb ervaringen met hun. Als je dat aanstaat, klik dan op deze link om ze te bestellen: http://www.undercovertourist.com/uni...l?pid=d1sc0unt
    Zoek dan naar deze regel:

    en bestel 2 tickets van $287.95. Je kind is m.i. nog geen 3 jaar oud en mag gratis naar binnen.

    Seaworld:
    Koop via hun website ééndaagse tickets, gebruik daarbij de promocode "pepsi2010" en dan zijn de tickets $59.95+6.5%salestax. Als je aan het einde van je eerste parkbezoek daar vlak voor de uitgang rechts even langs guest services gaat dan kun je daar gratis een ticket krijgen voor een tweede parkbezoek binnen 7 dagen. Dat dekt dan meteen je tweede bezoek.

    Universal Studios:
    Tickets voor Universal koop je het voordeligst via de site van Universal zelf.
    Als je zoals je aangeeft één dag Universal Studio's wilt bezoeken mee, dan een one day one park ticket. Wil je echter ook het naastgelegen Islands of Adventure bezoeken, dan heb je een twee dagen of twee parken ticket nodig. In één dag allebei de parken = one day two karks ticket. Twee parken in meerder dagen (en dan per dag één park) = x day one park a day ticket.

    Nog vragen? :-)

    En ik zie dat er nog geen andere forumleden hebben gereageerd, misschien zijn er wel andere meningen dan de mijne, ik ben ook maar ikke en weet ook niet alles. Dus: meer meningen of adviezen zijn welkom!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-03-10 om 18:48.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #128
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    NB: Als iemand mijn bedragen en zo van hierboven wil checken, graag! Ik ben vandaag niet helemaal helder geloof ik. Erg moe.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #129
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    jeetje wat een geweldige uitleg!!! ik ga gelijk vanavond even kijken en dan bestellen.
    We hebben een credicard dus dat gaat goed komen.
    Echt heel handig zo'n forum was er anders echt niet uitgekomen.
    Ik kwam op veel hogeren bedragen uit, dus denk dat ik helemaal verkeerd zat te kijken.

    Nog een keer heeeeeel erg bedank.

  10. Top | #130
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Graag gedaan.

    Maar let wel: ik heb het helemaal gebaseerd op de gegevens zoals jij die hebt aangegeven in je reisschema. Met daarbij een beetje flexibiliteit en een snufje eigen ervaring. Zodra je echter iets aan je reisschema wijzigt, dan verandert mogelijk ook de ticketkeuze.

    En: je hoeft dus niet de disney-tickets met de "non experation"-optie te nemen, die zijn namelijk een stuk duurder en voor jullie niet van toepassing.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •