Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 116 EersteEerste ... 210111213142262112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Dank je wel!

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/

    Zelfde site, maar dan vanuit Engeland,Hier hebben wij ze vorig jaar besteld

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker Jojo7826's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Emmen, Drenthe
    Berichten
    24

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    We hebben (vorig jaar) de tickets besteld bij American Estates (zeer goede service =D>)tegelijk met het boeken van vlucht en hotel. 6 = 10 dgn Magic Base Ticket + waterpretpark en fun and more optie. We gaan niet hoppen, dat is niets voor ons. In Eurodisney kwamen we ook niet toe aan 't hoppen, dus we houden het lekker bij 1 dag, 1 park bezoeken
    Laatst gewijzigd door Jojo7826; 19-03-10 om 00:27. Reden: type fout

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Nog een vraagje, als ik ze op die site bestel, zijn ze dan gewoon geldig? Er staat duidelijk dat het bedoeld is voor mensen uit de UK en Ierland:

    • Disney’s Ultimate Tickets are exclusively for the UK and Irish holiday maker and only available to pre-purchase before you leave!

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bredene - Belgie
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    heb gisteren al de tickets ontvangen vanuit ierland, originele tickets, geen vouchers, en kon ze niet op de engelse site bestellen, maar daar maakten ze de verwijzing naar de ierse site waar het wel kon

    Heb gebeld gehad naar die Ierse en daar zeiden ze dat ze binnenkort ook een kantoor in duitsland gingen open doen, denk dus niet dat er een probleem is met de tickets (uk of ireland only) zolang je maar uit europa komt.

    christel

  6. Top | #116
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Waarom neem je geen contact met hen op?
    Gedaan, en ze hebben vermeld dat ze niet naar Nederland sturen, maar dat ik ze op kan halen.

    Ik heb via ticketmania besteld, en deze stond op de Excel-sheet die ook op dit forum staat. Ik neem aan dat het dus gewoon betrouwbaar is en ik ze gewoon kan ophalen?

    En vraag 2: Kan ik op zondag 9 mei nog gewoon tickets voor La Noubla daar aan de deur reserveren voor de voorstelling van zaterdag de week erop?

  7. Top | #117
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Ik heb via ticketmania besteld, en deze stond op de Excel-sheet die ook op dit forum staat. Ik neem aan dat het dus gewoon betrouwbaar is en ik ze gewoon kan ophalen?
    Dat is een juiste aanname.

    Zie http://ticketmania.com/store/index.p...age=page&id=16
    Zoals op die foto staat ziet hun "kantoor" er ook daadwerkelijk uit. En da's voor een shop aan de 192 nog niet eens zo heel erg opvallend ....
    Als je in westelijke richting rijdt is het aan de rechterkant van de weg, op het kaartje (zie bovenstaande link) dus aan de "bovenkant" van de weg.

    En je 2e vraag kun je beter hier stellen: http://floridaforum.nl/showthread.ph...ghlight=soleil

    Dat topic gaat helemaal over CdS.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-03-10 om 17:55.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #118
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat het dus gewoon betrouwbaar is en ik ze gewoon kan ophalen? ?
    Kan! Will call is op zich niet ongebruikelijk. Wel vreemd dat je er eerst op rekent dat je de kaarten opgestuurd krijgt. Weet je wel waar je ze op moet halen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    En vraag 2: Kan ik op zondag 9 mei nog gewoon tickets voor La Nouba daar aan de deur reserveren voor de voorstelling van zaterdag de week erop?
    Kan ook, maar waarom boek je niet vooruit als je plannen vast staan? Wellicht kan je nu nog mooie plaatsen boeken, straks moet je maar afwachten. Deze shows worden, zeker in het weekend, druk bezocht. Op 9 mei is het trouwens moederdag dan is het erg druk en kan je er lastig parkeren.



  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Thx voor die link, ik kon geen site vinden met tickets waarbij je direct reserveerde. Waren vouchers en je moest bellen, maar dit is prima!

    Ik moet de tickets hier ophalen; http://www.ticketmomma.com/catalog/i...ap/mappage.htm

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Ik heb via ticketmania besteld, en deze stond op de Excel-sheet die ook op dit forum staat. Ik neem aan dat het dus gewoon betrouwbaar is en ik ze gewoon kan ophalen?
    Oei, wat een vertrouwen in mijn informatie ...... The pressure ....... :roll:

    Zoals al in/bij het topic en het bestandje staat: Ik noch het Florida Forum nemen verantwoordelijkheid! Het blijft altijd je eigen beslissing om met een partij in zee te gaan.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •