Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 115 van de 116 EersteEerste ... 1565105113114115116 LaatsteLaatste
Resultaten 1.141 tot 1.150 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1141
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Iemand van jullie al in het nieuwe Star Wars gedeelte in Hollywood Studios geweest? Ben benieuwd, staat voor ons in april 2020 op het programma
    Ja, ik ben er geweest. Is echt prachtig gemaakt. En het is niet nodig veel van Star Wars te weten of er fan van te zijn. De attractie die nu open is, vond ik wel wat tegen vallen. Maar dat kan ook met de opdracht die ik had te maken hebben. Je bent of piloot, of gunner of ingenieur. Ik was gunner en daar was niet zo veel aan. Het leidt ook erg af omdat je wel je opdracht netjes wil uitvoeren (want dat heeft invloed op het verloop vd vlucht) en daardoor wat minder kan genieten. Als je piloot bent dan zit je vooraan met het beste zicht maar wel de belangrijkste opdracht. Maar echt, het land zelf is prachtig gemaakt en fantastisch om doorheen te lopen en alles te zien. Er zal nog een attractie binnenkort openen en daarvan wordt gezegd dat die heel mooi is.

  2. Top | #1142
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik vond Galaxy's Edge best tegenvallen. Ja, het gebied is mooi gemaakt en de thematisering is goed. Maar de attractie vond ik echt verschrikkelijk. Heb alle drie de rollen gedaan en toen besloten er klaar mee te zijn. Je kan niet echt van de rit genieten (tenzij je niet je opdrachten uitvoert) en verder werd ik er behoorlijk misselijk van. Heb ik bij Mission Space en Star Tours ook.
    Ook is er verder vrij weinig te doen in het Star Wars gedeelte, tenzij je bereid bent veel bij te betalen. Zoals de Lightsaber en Droid experiences. Om Olga's Cantina te bezoeken is er ook een reservering nodig om ook maar binnen te mogen komen. Voor een drankje?? Ook het voedselaanbod vond ik niet spectaculair. 13 dollar voor een taco met niets erbij. Vergeleken met de bowls in Pandora, vond ik dat wel een teleurstelling. De salade in de quickservice restaurant was wel okay. Wel weer jammer dat bijna alle tafeltjes bezet werden gehouden door mensen zonder eten en de castmembers er niet echt iets aan deden. Mijn partner is wel een Star Wars fan, maar was ook 'underwhelmed'. We vonden de nieuwe Harry Potter attractie (Hagrid's Motorcycle Adventure) in US stukken beter dan het gehele Star Wars land.

    Wat mij als non-fan ook wel ergerde was als je iets wilde vragen aan een castmember en die erop stond dat je ze aanspreekt met Rising Suns of Dark Moons of weet ik veel wat. Nee, ik wil gewoon weten waar de restrooms zijn! De melkdrankjes waren ook niets bijzonders voor 8 dollar, maar minder goor als ik verwacht had na alle slechte recensies. De alcoholvarianten zijn iig beter dan de reguliere, in mijn mening, maar dan ook weer bijna 2 x zo duur.

    Wat ik gelezen heb over de tweede attractie die in december open gaat (Rise Of The Resistance), lijkt me dat een toffere attractie te worden dan Smuggler's Run. We zijn gisteren teruggekomen van onze trip, maar de volgende in december staat al weer in de planning...
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  3. Top | #1143
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Sprundel / NB
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hallo allemaal,

    Even een vraagje, ik heb een ticket voor WDW (1 persoon) die ik zelf niet ga gebruiken, wij gaan andere tickets kopen. Waar kan ik dat ticket het beste aanbieden, mag dat via dit forum of hebben jullie suggesties waar je dat goed kunt verkopen?

    Bedankt alvast!

  4. Top | #1144
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1145
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Sprundel / NB
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dankjewel!

  6. Top | #1146

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hallo allemaal,

    Wij gaan in april op vakantie naar Florida en willen dan ook naar Disney. Waarschijnlijk gaan we 2 dagen. Ik vroeg me af wat dan voordeliger is; tickets daar kopen (wellicht met een cpupon) of vooraf via de website tickets kopen?

  7. Top | #1147
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Twee dagen is ter plaatse het goedkoopst. Is bijna geen korting voor te vinden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #1148

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Twee dagen is ter plaatse het goedkoopst. Is bijna geen korting voor te vinden.
    Bedankt voor je antwoord.

  9. Top | #1149
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik persoonlijk zou ze niet terplekke kopen voor 2dgn
    als je voortijdig online koopt kun je je fastpassen vast zetten 30 dagen van te voren.
    qua prijs maakt het niet uit.
    fastpassen is wel zo fijn
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #1150

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •