Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 112 van de 116 EersteEerste ... 1262102110111112113114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.111 tot 1.120 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1111
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hallo,
    In december gaan wij eindelijk nog eens naar WDW. We hebben gekozen om 3 daagjes 1 park per dag te verkennen. Nou ja, verkennen hoeft niet meer want zijn er al een 5tal keer geweest.
    Maar wegens zwangerschap en de jongste die te jong was om er ook iets aan te hebben, hebben we gekozen om WDW effe een paar jaar te laten gaan.
    Nu is de jongste 2 (tegen dat we gaan 2j en 11m) en is helemaal verzot op Minnie en haar vriendjes.

    Mijn vraag;
    Ik wil een pakket boeken op de officiële website maar als ik onze aankomstdatum ingeef (19dec) dan 3 nachten erbij dan word ik automatisch doorverbonden naar 4-daagse tickets.
    Terwijl ik maar 3-daagse tickets wil.
    wij zouden kiezen voor een All Star hotel.
    Kan ik de combo dan niet boeken en moet ik dus alles apart boeken? Maar dan kan ik wss geen gebruik maken van de beloofde korting?
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  2. Top | #1112
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    3 nachten zal inderdaad als 4 dagen worden gezien en dus automatisch 4-daagse tickets eraan gekoppeld. Misschien zou je per mail de vraag bij WDW neer kunnen leggen of vragen voor een aangepaste boeking. Wel zou ik kijken of er veel prijsverschil zit tussen een 3-daags en 4-daags ticket en anders heb je een bonus dag. Vaker contact gehad met Disney US en altijd zeer goed geholpen, zowel telefonisch als per mail.

  3. Top | #1113
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Je kan gewoon aangeven voor hoeveel dagen je tickets wil hebben. Dat is in ieder geval zo op de USA site. Ik zie dat het op de Europe site niet zo is inderdaad. Dus even naar USA omzetten rechts boven. En goed prijzen vergelijken, misschien ben je met alles los wel goedkoper uit. (De UK/Ie site biedt alleen 7, 14 en 21 dagen tickets.)

  4. Top | #1114
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Iemand al tickets besteld via deze site? En wat zijn je ervaringen?https://orlandoticketconnection.com/...roduct-offers/

  5. Top | #1115
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij willen dit keer maar 1 dag naar Disney. 2 jaar geleden hadden we 14 dagen tickets en dus vaak in Disney geweest. Dit jaar hebben we voor Universal gekozen (2 dagen + 3 dagen gratis) maar aangezien onze zoon van 10 méga fan is van Toy Story wil hij héél graag naar Toy Story Land in Hollywood Studio's.

    Wat adviseren jullie voor het kopen van 1-dag tickets? Gewoon daar doen? Of alvast thuis kopen? En zijn daar ook wel eens kortingsacties voor?

  6. Top | #1116
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Gewoon daar kopen. Voor Universal/Disney zijn er geen acties of je moet een Timesharing bijeenkomst willen bijwonen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #1117
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Gewoon daar kopen. Voor Universal/Disney zijn er geen acties of je moet een Timesharing bijeenkomst willen bijwonen
    Eh, nee bedankt hahaha!
    Maar kan je 1 dag tickets wel online kopen? Zodat je op de dag zelf niet in de rij voor de kassa hoeft? Ik heb ook wel eens ergens iets gelezen over een kiosk in een Wal-mart waar je kaarten kunt kopen. Of zijn de kaarten dan duurder?

  8. Top | #1118
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Er zijn in Disney/Universal meer dan voldoende kassa's. Die laten je echt niet wachten hoor

    Zie ook https://www.mousesavers.com/advice-t...ts-and-passes/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #1119
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb nog nooit echt lange rijen gezien bij de kassa's. De zijn er namelijk zo veel en ze willen echt niet dat mensen lang moeten wachten

  10. Top | #1120

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Mensen die wel eens via deze site hebben besteld :

    Www.floridatix.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •