Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 116 EersteEerste ... 9101112132161111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #101
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.westdijk Bekijk Berichten
    Daar vragen ze om een zipcode.
    Klopt helemaal, daarom staat er ook kun je ook naar de AAA in Orlando ....;-)
    In Kissimmee, the AAA office is located at 204 West Oak Street, and they can be reached by calling (407) 944-0866. In the city of Orlando the AAA full service branch is located at 4300 East Colonial Drive, and their phone number is (407) 894-3333. Each one of these AAA locations provides discounts on attractions, restaurants, movies and more. Some specials are only offered to Florida residents or senior citizens, but check with AAA for more details.
    Tickets kopen op de AAA-site lukt niet. Hierover is vorig jaar met de ANW gecorrespondeerd, zie ook dit topic, bericht 31.



  2. Top | #102
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.westdijk Bekijk Berichten
    Wat als we bijv over 2 jaar terug gaan, is zijn kinderkaartje dan nog geldig ook al is hij dan 11 jaar? Iemand hier ervaring mee?
    Nee. Je kunt het kinderkaartje dan wel (met bijbetaling) laten upgraden naar een ticket voor volwassenen, dus je bent je geld niet kwijt.



  3. Top | #103

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Heeft iemand ervaring met deze site of misschien zelfs wel deze actie;
    http://www.orlandothemeparkvacations...h-of-magic.cfm

    De actie is er ook incl hotel voor 200 dollar..

  4. Top | #104
    Newbie Disneypluis's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Wetteren, Belgium
    Berichten
    2

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Voor ons is de "hopper" dan weer een must. Ik leg even uit waarom. Voor ons is DisneyWorld een reisbestemming op zich. Vorig jaar bijvoorbeeld zijn we 10 dagen geweest met MYW tickets + hopper option. We hadden 2 verschillende Disneyhotels geboekt voor de afwisseling (5 nachten in het ene, dan 6 in het andere). Dat was erg aangenaam. In de voormiddag gingen we dan naar één pretpark waar me meestal ook lunchten. 's Namiddags gingen we terug naar ons hotel om een frisse duik te nemen. In de late namiddag gingen we dan naar een ander pretpark waar we ook dineerden. Zo hadden wij 10 erg afwisselende dagen. Nog nooit is een reis zo ontspannen geweest :-) Door zo lang te gaan, hebben wij ook niet het gevoel gehad dat we ons moesten opjagen. De waterpark option nemen wij (voorlopig nog) niet. Onze kindjes zijn pas 4 en bijna 7 en ze amuseren zich ook kostelijk aan het zwembad van het hotel. Als je echter zo lang in Orlando blijft, lijkt de waterpark & more option me een zeer goed idee. De waterparken zijn ook echt wel super :-)

  5. Top | #105
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandy01 Bekijk Berichten
    De actie is er ook incl hotel voor 200 dollar..
    See terms and conditions! Call now! Restrictions apply.....
    Dit soort reclames doen direct alle alarmbellen rinkelen. Als dit geen time share is, eet ik mijn hoed op:---):---).

    Dus maar even voor je bij de terms and conditions gekeken:

    Offer is designed for married couples with a verifiable annual household income of $50,000 USD for U.S. Citizens/Residents ($60,000 USD for travel to Las Vegas) and $80,000 USD for Canadian and U.K. Citizens/Residents. (Minimum requirement may be higher and other qualifications may vary, based on destination and season of travel). Qualified participants are individuals between the ages of 25-68 who must attend a 90-minute discovery tour and sales presentation of Westgate Resorts, LTD. If married, both husband and wife must attend presentation together. Failure to qualify and attend the sales presentation will result in a surcharge of $100 ($200 at Planet Hollywood Towers) per night plus the retail rate of any discount attraction tickets that were included in the vacation package.
    Geen hoed op het menu vandaag. En met hun Disney tickets zonder time share zijn ze i.i.g. duurder daan de AAA-shop.



  6. Top | #106

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Mmm,, oke jammer !
    Heb inderdaad geen zin in Timeshare.. dan maar bij aaa denk ik !

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Ik heb tickets besteld via Ticketmania, en daar vragen ze om een vertrekdatum, maar klinkt ook als datum waarop je de tickets in huis wilt hebben.

    Ik heb een datum ingevuld die een week ligt voor ons vertrek, maar komen die tickets niet gewoon zo snel mogelijk?
    Op de site staat 8-12 werkdagen, inmiddels 3 weken verder en niks. Ben ik gewoon zo ontzettend ongeduldig?

  8. Top | #108
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Op de site staat 8-12 werkdagen, inmiddels 3 weken verder en niks.
    Waarom neem je geen contact met hen op?



  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ik heb ook even een vraag. Ik wilde de Disney Ultimate Ticket 14 days kopen ($231 bij undercovertourist), maar dat gaat dus niet omdat je via die site dit ticket alleen kan kopen als uit de UK of Ierland komt. Iemand een idee waarom dit is en of/waar ik dit ticket wel kan kopen? Ik baal er namelijk van want die prijs is gewoon veel goedkoper dan een 3 dagen hopper te kopen (wat we eerst wilde doen).

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bredene - Belgie
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    hallo

    ik heb mijn 21 dagen ticket hier besteld
    http://www.attractionticketsdirect.i...rida/index.htm

    is in ierland, en in euro, dus je weet exact wat je betaald

    alles zou aangetekend opgestuurd worden, maar daat zat momenteel wat vertraging op voor ons omdat we ook een gratis onderwatercamera kregen, en dat ze die momenteel niet voorradig hadden.

    groetjes
    christel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •