Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 109 van de 116 EersteEerste ... 95999107108109110111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1081
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij zijn in de jaren 90 en net na de eeuwwisseling met de kids in veel parken geweest in Orlando. Nu zijn ze groot en hebben inmiddels twee kinderen (3 en 7 jaar). We gaan in de voorjaarsvakantie met de hele familie naar Orlando voor 10 dagen en natuurlijk een aantal parken bezoeken. Ik heb de forums hierover doorgelezen en heb nog een paar vragen.

    1) Ik zie twee aanbieders steeds voorbij komen: Undercovertourist en attractionticketsdirect.de. Bij de eerste hebben ze een annuleringsregeling (95%). Bij de tweede moet ik een verzekering bijkopen à 10% toeslag. Ik heb een uitgebreide reisverzekering maar stel dat er iemand tijdens de reis ziek wordt. Niet alleen afgaand op voorgaande: bij welke kan ik overall het beste boeken?
    2) We willen voor de rust van de kinderen om de andere dag een park bezoeken. We willen in totaal drie parken bezoeken: Magic Kingdom, Epcot en Seaworld. Of moeten we ipv Seaworld Animal Kingdom kiezen? Graag advies.
    3) Als ik de tickets besteld heb kan ik 30 dagen vooraf FastPasses regelen. Maar pin ik mij dan vast op de data's en parken?

  2. Top | #1082
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    mbt vraag 1:

    Veelal koop je tickets zonder einddatum (of bijv geldig heel 2018 of 2019) tickets zonder datum hoef je natuurlijk helemaal geen verzekering voor af te sluiten en tickets voor een heel jaar kan je op dit forum ook wel kwijt Scheelt toch weer wat geld mocht je vakantie wél gewoon doorgaan En ik zou zeggen informeer ook eens bij je reisverzekering wie weet wat die allemaal dekken!

    2:

  3. Top | #1083
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    2) SeaWorld is een heel ander park dan Animal Kingdom. Natuurlijk zou ik voor Animal Kingdom kiezen omdat het mijn favoriete park is . Het is ontzettend mooi opgezet en er zijn veel mooie en goede attracties, ook heel verschillend (voor ieder wat wils). Je kan er ook gewoon rondlopen en de sfeer opsnuiven. Aangezien je ook naar Epcot en MK gaat is het wat prijs betreft denk ik ook voordeliger. Je koopt dan meerdaagse tickets en die zijn per dag wat goedkoper dan tickets voor 1 dag. SeaWorld is meer op waterdieren gericht . Shows met orca's en dolfijnen maar ook achtbanen etc. De thematisering is niet zo mooi als van Disney (zeker de attracties niet) maar zeker ook geen vervelend park.
    3) Je hoeft natuurlijk niet op die datum naar dat park te gaan maar dan heb je niets aan je fastpass. Dus ja dan pin je je vast op die data's en parken. Je kan natuurlijk de fastpasses steeds blijven aanpassen maar veel beschikbaarheid zal er niet meer zijn als je 2 dagen voor je bezoek gaat kijken. Disney verplicht je in ieder geval niet naar het park te gaan waar je een fastpass hebt.

  4. Top | #1084

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Disney-tickets worden pas na 3 dagen echt goedkoper:

    Hoi, zijn dit 2018 prijzen ? En zo ja waar te verkrijgen ?

  5. Top | #1085
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Zeker niet, dit zijn oude prijzen. En tweedaags ticket is nu 185 euro.
    Het bericht van Njit is van 2009.

  6. Top | #1086
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #1087
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We zijn ons een beetje aan het oriënteren op de te bezoeken parken. Universal hebben we een mooie deal voor gevonden via American Estates (14 dagen onbeperkt tot beide parken). Voor Disney twijfelen we nog. Wat een bedragen, zeg! Omdat we voornamelijk naar Animal Kingdom willen om Avatar te bezoeken denken we er nu over om slechts 1 dag en dan alleen naar AK te gaan. Weet iemand of er uberhaupt nog 1-day Park tickets zijn? En is die dan evt. ook nog met een hopper option (om dan toch nog even dat rondje rond de wereld te doen in Epcot)?

  8. Top | #1088
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    http://www.orlandosentinel.com/busin...217-story.html, dit las ik een tijdje terug over de wachttijden voor Pandora. Het schijnt op dit moment ook nog steeds lastig te zijn om voor beide attracties een fastpass vast te leggen, Iig niet op een en de zelfde dag. Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan, zodat het nieuwtje er vanaf is en de focus niet meer zo op Pandora ligt.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  9. Top | #1089
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja er zijn 1 dag park tickets met hopper te koop. In verhouding wel erg duur per dag. Zie https://www.mousesavers.com/regular-...ticket-prices/

    En wat betreft de wachttijden voor Pandora, die zullen in 2019 ook nog heel lang zijn. Kijk maar naar de mine train in MK, nog steeds lange wachttijden. Voorlopig is het nieuwe er nog niet vanaf en als het een goede attractie is, zullen de wachttijden altijd lang blijven. Voor advies hoe je het beste door AK kan toeren raad ik deze website aan: https://www.easywdw.com/easy/animal-...pass-priority/

    Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan Welke zijn dat dan? In AK wordt binnenkort UP (aangepaste vogelshow) geopend maar verder niets spectaculairs nieuws. Of bedoelen ze Star Wars in HS, dat iedereen daar naar toe zou gaan. IK verwacht echt geen kortere wachttijden voor FoP in 2019.

  10. Top | #1090
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik verwacht ook geen kortere wachtrijen voor FoP. Hoogstens dat ze in de toekomst de capaciteit gaan uitbreiden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •