Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 107 van de 116 EersteEerste ... 75797105106107108109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.061 tot 1.070 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1061
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Bij de tickets van Universal lukte het wel. Vreemd. Nu krijg ik echter weer een mailtje dat ik een foto moet maken van bijv. mijn creditcard om de plaatsing van mijn order te verifieren. Heb ik nooit eerder gehad. Loopt niet zo soepel als ik gewend ben. Klopt het wel dat je een foto moet sturen van een kaart oid voordat je je e-tickets krijgt?

  2. Top | #1062
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb geen idee, ik heb ze op laten sturen. Ik zou niet zomaar een foto van mijn creditcard sturen. Misschien weet iemand anders het....

  3. Top | #1063

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hi allemaal,

    Ga over drie weken ook naar Orlando en wil één dag naar Magic Kingdom. Zou graag op voorhand tickets willen en ook al 3 fastpasses hebben vastgelegd. Heb al het een en ander opgezocht, maar het is mij niet helemaal duidelijk of dit (nog) haalbaar is. Klopt het dat wanneer ik via de site van Disney zelf bestel, ik als Europeaan alleen e-tickets kan krijgen? Komen deze tickets dan automatisch in My Disney Experience? Ik heb het liefst geen e-tickets die ik van te voren moet omruilen voor normale tickets. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en wat zijn de mogelijkheden? Het maakt mij niet uit of ik via Disney zelf bestel of via een betrouwbare externe partner (bv undercovertourist.com). Wie kan mij helpen?

    Groet,
    Lucas86

  4. Top | #1064
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij boeken altijd via attractiontickets.de Binnen enkele dagen de pasjes thuis. Gelijk aan mijn disneyexperience gekoppeld. 30 dagen van tevoren kan je dan je fastpasses vastleggen. Toen waren bepaalde populaire attracties al niet meer mogelijk. Dus idd zo snel mogelijk regelen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-11-17 om 21:06. Reden: q-

  5. Top | #1065
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    ATD heeft ook 1-dags tickets. Ze schrijven er expliciet bij dat je al van te voren van FastPass+ gebruik kunt maken. Zie https://www.attractionticketsdirect....our-way-ticket
    Maar je 30 dagen window is nu al voorbij.


    • Ihr Ticket enthält einen Zugang zu My Disney Experience und zum Fastpass+ System. Die Reservierungen können Sie mit Ihrer Disney Referenznummer auf dem Ticketvoucher schon 30 Tage im Voraus vornehmen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #1066

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dank allen voor de tips! Hebben de tickets uiteindelijk via Disney zelf besteld. Mede door de gunstige dollar iets goedkoper en ook bij https://www.attractionticketsdirect.de zou je een voucher krijgen die je moet inwisselen bij een Will Call loket.

  7. Top | #1067

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Mocht iemand nog tickets zoeken voor dit jaar: http://www.floridaforum.nl/showthrea...243#post229243

  8. Top | #1068
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb vanmorgen via de My Experience app tickets gekocht
    niet de eerste keer op deze manier
    wel heb ik mijn CC ingescant om te betalen
    ik kreeg direct een bevestigingsmail dat de tickets pending zijn
    echter zie ik nu 5 uur later nog geen tickets in mijn mailbox
    maar ook is er niks gereserveerd op mijn CC
    Normaal is dat allemaal zo inorde
    zijn er meer mensen die dit hebben gehad ?

    **ONTVANGEN**
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 20-09-17 om 15:46. Reden: Probleem opgelost
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #1069

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    hoi,
    wij zijn in de week van 15 november een paar dagen in de buurt van Orlando en willen Magic Kingdom bezoeken, voornamelijk voor de avondshow. We weten alleen nog niet welke dag we willen gaan en dus wordt vooraf kaartjes regelen best lastig.
    We hoeven niet zo nodig in een attractie maar gaan met name voor de sfeer en de avondshow. Die in Parijs vond ik zo fantastisch dat ik 'm ook heel graag in Orlando wil zien. Ook is er de Mickey Xmas show en dat lijkt me ook erg leuk.
    Hebben jullie advies over wel vooraf dag prikken en dan gaan of gewoon ter plekke kopen?

    Hoor graag

  10. Top | #1070
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wat je kan doen is naar Mickey's Very Merry Christmas Party gaan. Deze tickets zijn iets goedkoper dan de 1 dag tickets en je mag het park vanaf 16u in. Als je dat doet, zou ik wel vooraf een dag prikken en de tickets bestellen want deze avonden kunnen soms uitverkocht zijn. Als je besluit om een gewone dag te gaan, zou ik de kaartjes ter plekke kopen. Maar dan moet je wel rekening houden met de MVMCP dagen want dan sluit het park voor de gewone gasten eerder en heb je dus geen avondshow. Dit zijn de data:
    • November 9, 10, 12, 14, 16, 17, 26, 28
    • December 1, 3, 5, 7, 8, 10, 12, 14, 15, 17, 19, 21, 22



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •