Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 106 van de 116 EersteEerste ... 65696104105106107108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.051 tot 1.060 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1051
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Je kan foto's alleen laten maken als je een MemoryMaker hebt toch? Ik vind $200 voor een paar foto's zo duur!

  2. Top | #1052
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Je kan ze wel inzien maar alleen met watermerk. Bij onze tickets zat Memory Maker er al bij. Dan is het wel leuk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #1053
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja idd dan is het zeker leuk! Maar als je ze kan inzien dan kan je er 1 laten uitprinten ofzo?....en hoeveel kost dat weet je dat ook?

  4. Top | #1054
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Geen idee eigenlijk. Maar wellicht dat iemand anders het weet..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1055
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Memory Maker kosten haal je er al snel uit als je veel on ride photos zou kopen. Die zijn best duur. Ik heb zo snel niet kunnen vinden wat een foto kost maar kwam wel iets tegen van $16,95 - $20 voor 2 kleine of 1 grotere print. Als je Memory Maker vooraf koopt is het $169. Bij de ultimate tickets van 7, 14 of 21 dagen zit Memory Maker inbegrepen. Zo los vind ik het ook een hoop geld maar je krijgt er wel een ongelimiteerd aantal foto's voor. En ook de on ride filmpjes! Verder de magic shots en de foto's die je laat nemen overal waar maar een photopass fotograaf te vinden is. De photopass fotografen nemen ook foto's met je eigen camera. Bedenk wel dat het geen professionele fotografen zijn dus als je erg kritisch bent dan beter niet doen voor dat geld.

  6. Top | #1056
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij halen die kosten er nooit uit idd... Ik had ergens gezien dat ze iets toevoegen op zo'n foto dat vond ik wel grappig. Bijv. een Banshee bij de floating mountains, zo'n foto is leuk om erbij te hebben maar voor $200 voor 1 dag sla ik hem even over!

    Wie weet als we een volgende keer langer blijven

  7. Top | #1057
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij kregen het erbij.. dat scheelt..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #1058
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja wij hebben 14 daagse passen waar het bij zat. Dus eerder nog nooit gehad.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Heb je ook MemoryMaker? Normaal gesproken zie je ze in de Disney App: https://disneyworld.disney.go.com/pl...e/mobile-apps/
    Je ziet ze ook in de Website: https://disneyworld.disney.go.com/plan/

  9. Top | #1059
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Probeer tickets te bestellen bij undercover maar kan alleen de 'Mailed'-optie selecteren, dus de 'bezorg-aan-huis-optie'. Maar wil de e-ticket-optie. Op de een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen?

  10. Top | #1060
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Misschien even een mailtje sturen, ze geven vrij snel antwoord.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •