Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 103 van de 116 EersteEerste ... 35393101102103104105113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1021
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Die No Expiration Option kon je er vroeger bij kopen maar dat kan al een tijdje niet meer. Jouw tickets zijn van 2016 dus zeker weten zonder de no expiration option. Het hangt er wel van af wat voor tickets je hebt. Volgens mij zijn er meerdagen-tickets die zolang je ze helemaal niet gebruikt hebt altijd geldig blijven. Anders is er nog deze optie (alleen voor tickets die nooit gebruikt zijn):
    The amount paid for an unused, expired ticket may be applied towards the purchase of a new ticket at the current price so long as the new ticket purchase price is equal to or greater than the amount paid for the original ticket.
    Ik zou zoals Monique al had gezegd even Disney guest services mailen.

  2. Top | #1022

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja, ik had dit ook gelezen hieruit blijkt dat ze toch nog geldig zijn? Omdat wij ze nog niet gebruikt hebben. Ik ga voor de zekerheid ook nog even de Disney Guest Service mailen. Bedankt voor de hulp! Ik hoop inderdaad dat het gewoon gaat lukken.

  3. Top | #1023

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We hebben toch naar Disney World gebeld, want het is vervelend als de kaartjes niet werken. De kaartjes blijven altijd geldig, zolang we ze niet gebruikt hebben in de parken.

  4. Top | #1024
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dat is wel heel fijn om te weten!
    Wat in het vat zit verzuurt niet!!
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #1025
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik wil eind april via Disney twee dagkaarten bestellen voor Magic Kingdom op 22/5. Zou ik dan nog voldoende mogelijkheden hebben om fastpasses te reserveren?
    Stel dat we er toch voor kiezen om ter plaatse de kaarten aan te schaffen, dan zijn onze kansen op Fastpass natuurlijk verkeken.

    Aanvulling; ik zie op de website dat je Fastpass+ vanaf 30 dagen voor de gereserveerde datum kan vastleggen.
    Toch twijfel ik of het wel of niet verstandiger is om van te voren kaarten te kopen. Je kunt maar 3 attracties vastleggen. Is dat dus de moeite waard?
    in 2011 was er nog een andere mogelijkheid. Toen kon je ook reserveren voor een plaats in een attractie. Ik kan me de naam niet meer herinneren. Je kon dan een tijdstip kiezen ter plaatse.
    Laatst gewijzigd door stephie; 02-04-17 om 00:02.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #1026
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja het is echt de moeite waard. Stel dat er voor die 3 attracties 45-60 minuten wachttijd is dan is dat is met fastpass 3-20 minuten. Dus max i uur (maar hoogst waarschijnlijk een stuk korter) tov 3 uur. Er zijn ook altijd een paar attracties die op bepaalde momenten (of bijna altijd) een korte wachttijd hebben. Als je dus goede keuzes maakt, kan je op zo'n dag veel meer doen. Na het gebruik van de 3 fastpasses kan je een 4e reserveren op de dag zelf. Resort gasten kunnen 60 dagen voor verblijf fastpasses voor hun hele verblijfsperiode vast leggen. Voor de echt gewilde attracties zijn er va 30 dagen daarom al heel wat fastpasses vergeven. Maar zelfs op de dag zelf kan je nog wel wat krijgen. En de tip is om te zoeken voor 1 persoon (dus je groep te verkleinen en meerdere keren te zoeken) en de app regelmatig te verversen. Op http://www.easywdw.com/easy/ vind je tips en blogs over hoe je een park aan kunt pakken.
    In 2011 waren het bijna dezelfde fastpasses (met dezelfde naam). Je reserveerde toen niet voor een plaats maar je kreeg een tijd waarop je terug kon komen en in de fastpass rij kon gaan staan (die dus een stuk korter is dan de gewone rij). Dat is nu precies hetzelfde alleen is alles digitaal en kan je het vooraf regelen.

  7. Top | #1027
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Oh OK, bedankt voor de informatie. In 2011 hebben we het op de dag zelf voor Space Mountain gedaan. Toen we op de afgesproken tijd aankwamen, toen bleek Space Mountain defect te zijn
    Ik ga me er nog maar eens in verdiepen en dan kies ik er waarschijnlijk voor om toch eind april de kaartjes aan te schaffen. Heb ik de pijn van 244 dollar dan al en ben ik het op 22 mei vergeten
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #1028
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Doro goed gebruik van de fastpasses kun je veel meer zien op één dag, zoals Mushu ook al aangeeft. Mijn vrouw vindt het ook altijd raar dat ik dit van tevoren al inplan, maar uiteindelijk is ze altijd wel blij dat we zo door kunnen lopen terwijl je normaal 45 minuten moet wachten

    En als je er een mist of de plannen wijzigen toch, dan is er niks aan de hand, je hoeft niet perse gebruik te maken van je FP's.

  9. Top | #1029
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    En als de attracties tijdens jouw fastpasstijd gesloten is om wat voor reden dan ook, dan krijg je een nieuwe fastpasse die zodra de attracties het doet weer kan gebruiken (op elk gewenst tijdstip) of je kan keuze maken uit een aantal andere attracties.

  10. Top | #1030
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Het is dus zeker de moeite waard om er even tijd in te steken van te voren. Ohhhhh en nu moet ik nog even geduld hebben....
    Maar ik kan wel zeggen: volgende maand gaan we weer naar Floridaaaaaa
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •