Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 102 van de 116 EersteEerste ... 25292100101102103104112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.011 tot 1.020 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1011
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Een ticket voor 1 dag is niet goedkoper te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er bij de locale verkopers (dus in Kissimmee eo) misschien nog tickets worden verkocht voor de oude prijs. Of wat ook een optie is om naar zo'n timeshare praatje te gaan en een ticket met korting te krijgen. Maar daar zal je waarschijnlijk geen zin en tijd voor hebben (ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben). Als je bij locale verkopers Disney tickets koopt, wees er dan zeker van dat ze betrouwbaar zijn. Mijn advies is om er niet te veel tijd en moeite in te steken voor misschien een paar dollar minder en gewoon via de officiële site of aan de gate tickets te kopen. Dan weet je zeker dat ze in orde zijn. De prijs van $115,- is trouwens zonder tax er komt nog iets van $7-8 bij. En volgende keer gewoon een week gaan! 1 dag Disney World, dat kan toch niet
    Ik heb ze net bij Disney besteld, en dan bij de gate ophalen, lijkt me helemaal prima zo. Gaan niet op vakantie om op paar dollars te kijken.

  2. Top | #1012

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Kan iemand mij helpen

    Zojuist de kaartjes van Disney ontvangen dus wou ik deze gelijk aan mijn Disney Experience koppelen. QR code gescand van alle 4 de kaartjes en nu zie ik de kaartjes van mijn kinderen wel in de app maar die van mijn man en mij niet.

    iemand hier ervaring mee?

  3. Top | #1013
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb ze handmatig gekoppeld. Maar dat zou geen verschil moeten uitmaken denk ik..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #1014

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Zojuist 30minuten met Disney aan de telefoon gezeten en het was een technisch probleem. Het is inmiddels opgelost door de technische afdeling van Disney. Kaarten zijn nu goed gekoppeld nu nog een maandje wachten totdat we de eerste fastpasses kunnen regelen.

  5. Top | #1015
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Kunnen wij pas vanaf 16 mei
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #1016
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik ga in ieder geval online de kaartjes bestellen via Disney. Arghhhhh ik kan niet wachten!! Ik heb zo'n zin in de vakantie.
    Tja ik zou best 5 dagen naar Disney willen gaan hoor. Ik zei het net tegen mijn man. Dat het toch wel voordeliger is om 5 dagen te gaan Helaas....hij trapt er vooralsnog niet in Maar ik heb nog even de tijd om op hem in te praten
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #1017
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij hebben besloten een jaarkaart te kopen, aangezien we 4 weken gaan en volgend jaar weer 4 weken willen gaan. We hebben een 13e maand gekregen en de tickets gaan pas in bij eerste gebruik. Alleen hebben we dan gaan magic band, omdat ze die alleen opsturen naar een huisadres, maar voor een klein bedrag kan je er daar gewoon eentje kopen.

  8. Top | #1018

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij hebben april 2016 Disney-tickets gekocht, door omstandigheden konden wij helaas niet gaan. We zijn van plan om in december 2017 gebruik te maken van deze tickets. Ik wil toch nog heel graag weten of er een verloopdatum hierop zit. Dit kon ik overigens niet op de kaarten vinden (wel een printdatum), ze zijn wel al gekoppeld via Disney Experience. Zijn deze kaartjes onbeperkt geldig en hebben jullie vaker ver van te voren kaartjes gekocht? De kaartjes zijn gekocht via Undercovertourist.com
    Ik heb hier wel al het een en al over opgezocht, maar ik zou graag hier meer over willen weten en misschien een stukje meer zekerheid

  9. Top | #1019
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Oei, onbeperkt geldige kaartjes waren er vroeger wel, nu zijn ze volgens mij alleen geldig in het kalender jaar dat je ze kocht, maar ik meen me toch echt te herinneren dat er een expiration date op de kaartjes staat.
    Voor de zekerheid Disney guest services mailen? Want het zou wel een hele nare verrassing zijn als je er ter plekke achter zou komen dat ze niet meer geldig zijn. Ik duim voor jullie!
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  10. Top | #1020
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb nog even gegoogled en dit gevonden

    Q. I purchased theme park tickets years ago and never used them. Are they still valid?

    A. Walt Disney World Resort continues to honor all unexpired theme park tickets with remaining admission days.
    However, be aware that unless you purchased the No Expiration Option, theme park tickets purchased after 2004 expire 14 days after their first use. While the No Expiration Option is no longer available, if you have previously purchased theme park tickets with the No Expiration Option, your tickets will still be honored.
    If you have additional questions about your specific theme park tickets, please check with
    Guest Relations at the theme parks or call (407) 939-1289. Guests under 18 years of age must have parent or guardian permission to call.
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-02-17 om 17:25. Reden: opmaak aangepast
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •