Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 101 van de 116 EersteEerste ... 519199100101102103111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.001 tot 1.010 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1001
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij hebben discovery cove zwemmen met dolfijnen pakket voor 520 euro ( 2 personen) daarbij zit Seaworld, Bush Gardens en Aquatica incl gratis parkeren 14 dagen onbeperkt toegang. Vonden we een mooie combinatie voor 520 euro totaal.
    Ik heb het nog niet goedkoper gevonden helaas.

  2. Top | #1002
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    1-dags tickets zijn enkel te koop bij Disney zelf. De meeste aanbieders verkopen vanaf 3-dagen. Sommige aanbieders hebben 2-dagen tickets.

    2-dagen basis ticket kost 219 euro bij ATD.de. Da's niet veel goedkoper dan 2x dagtickets. Pas vanaf 3 dagen wordt het goedkoper.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #1003
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliyah Bekijk Berichten
    Wij hebben discovery cove zwemmen met dolfijnen pakket voor 520 euro ( 2 personen) daarbij zit Seaworld, Bush Gardens en Aquatica incl gratis parkeren 14 dagen onbeperkt toegang. Vonden we een mooie combinatie voor 520 euro totaal.
    Ik heb het nog niet goedkoper gevonden helaas.
    Had denk ik wel goedkoper gekund.
    Bij deze aanbieder, incl. Zwemmen met dolfijnen, voor 209,00 p.p. (418 samen dus).
    https://www.attractionticketsdirect....rlando-tickets
    Maar misschien heb jij een iets ander pakket met de dolfijnen ? Wel heel gaaf hoor!

  4. Top | #1004
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    De prijs voor Discovery Cove kan ook nog per dag verschillen.

  5. Top | #1005
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Een ticket voor 1 dag is niet goedkoper te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er bij de locale verkopers (dus in Kissimmee eo) misschien nog tickets worden verkocht voor de oude prijs. Of wat ook een optie is om naar zo'n timeshare praatje te gaan en een ticket met korting te krijgen. Maar daar zal je waarschijnlijk geen zin en tijd voor hebben (ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben). Als je bij locale verkopers Disney tickets koopt, wees er dan zeker van dat ze betrouwbaar zijn. Mijn advies is om er niet te veel tijd en moeite in te steken voor misschien een paar dollar minder en gewoon via de officiële site of aan de gate tickets te kopen. Dan weet je zeker dat ze in orde zijn. De prijs van $115,- is trouwens zonder tax er komt nog iets van $7-8 bij. En volgende keer gewoon een week gaan! 1 dag Disney World, dat kan toch niet

  6. Top | #1006
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Denk dat het gewoon aan de kassa wordt inderdaad!
    En langer.......tja.......keuzes hè! We zijn er maar 9-10 dagen in Orlando en willen absoluut niet elke dag een pretpark doen. Veel te vermoeiend, moet er echt niet aan denken.
    Goede reden om ooit terug te gaan dus, hihi. En anders kunnen we in elk geval Parijs nog eens doen, als we MG langer willen bekijken. (Al is dat toch anders natuurlijk).

  7. Top | #1007
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Themapark hè! Het zijn geen pretparken. Ik heb er geen probleem mee om een week (of langer) naar Disney te gaan. Mijn dagelijks leven is misschien wel veel vermoeiender. Maar ik tour niet op commando stijl door de parken, doe lekker waar ik zin in heb en I'll make time to smell the roses (oog en rust voor omgeving). Bij pretparken denk ik aan Drievliet en Movieworld Germany, daar wil ik nog niet dood gevonden worden (een kermis vind ik ook afschuwelijk). Maar dat is dan ook het voordeel van meerdere dagen gaan (en meerdere keren per jaar), alles kan op je gemak en niets hoeft.

  8. Top | #1008
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizz Bekijk Berichten
    Hier gisteren onze 14 dagen tickets voor Disneyworld geboekt; krijgen we gratis kaartjes voor Gatorland bij.

  9. Top | #1009
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ook een aantrekkelijke site volgens mij, maar die Gatorland kaarten zijn niet bij de onbeperkte 3-park Seaworld (etc) pas.

  10. Top | #1010
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Had denk ik wel goedkoper gekund.
    Bij deze aanbieder, incl. Zwemmen met dolfijnen, voor 209,00 p.p. (418 samen dus).
    https://www.attractionticketsdirect....rlando-tickets
    Maar misschien heb jij een iets ander pakket met de dolfijnen ? Wel heel gaaf hoor!
    Dit is een vanaf prijs, in laag seizoen enz, onze prijs is in hoog seizoen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •