Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 116 EersteEerste ... 50909899100101102110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 991 tot 1.000 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #991
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    I kwam net een 14 day ultimate ticket voor alle Disney parken en zwemparken tegen voor £289,- weet niet of dat duur is.
    Zal link ff opzoeken

  2. Top | #992
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken


  3. Top | #993
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizz Bekijk Berichten
    I kwam net een 14 day ultimate ticket voor alle Disney parken en zwemparken tegen voor £289,- weet niet of dat duur is.
    Zal link ff opzoeken
    Dat is een mooie prijs. Goedkoper dan bij attractionticketsdirect en de Uk Disney World site. Ze hebben ook verzendkosten maar dan nog zijn ze goedkoper.

  4. Top | #994
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Heeft iemand advies:

    Wij willen 1 dag Walt Disney world, 1 dag animal kingdom en 1 dag universal, gewoon aan de gate kopen? Ik kan sowieso bijna geen 1 daagse tickets vinden op internet of duurder dan in Orlando kopen. Of moet ik hierop een mooie combinatie kopen, meerdaagse tickets is voor ons helaas de moeite niet waard gezien we niet zo lang gaan en een volle agenda hebben. Ik hoor graag jullie input

  5. Top | #995
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Bedoel je dat je met 1 dag WDW dat je die dag in Animal Kingdom wil doorbrengen? Zoals ik het nu lees wil je 1 dag WDW en 1 dag Animal Kingdom en 1 dag Universal. Animal Kingdom is onderdeel van WDW namelijk. Als je alleen naar Animal Kingdom gaat dan maakt het wat prijs betreft niet uit waar je het kaartje koopt. Als je toch 2 dagen gaat (dus AK en nog een ander park van WDW) dan is er waarschijnlijk wel een goedkopere optie te vinden dan aan de gate.

  6. Top | #996
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Oeps, nee ik bedoel dat we 1 dag magical kingdom willen doen, en 1 dag animal kingdom. Dat zijn de 2 parken van Disney die we graag willen zien deze vakantie.

  7. Top | #997
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb net ook het nieuwsbericht gezien op Foxnews, dat Disney zijn ticketprijzen wederom zal verhogen. Ik vind het toch wel jammer dat ze juist de bezoekers treffen, die maar één dag naar Disney willen. Het scheelt veel geld als je meerdere dagen gaat. Maar dat zit er niet in voor ons. Ik krijg met veel moeite mijn man mee naar Magic Kingdom....voor één dag......
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  8. Top | #998
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliyah Bekijk Berichten
    Oeps, nee ik bedoel dat we 1 dag magical kingdom willen doen, en 1 dag animal kingdom. Dat zijn de 2 parken van Disney die we graag willen zien deze vakantie.
    Goede keuze, al zou ik altijd alle parken bezoeken . Maar Animal Kingdom vind ik het leukste park. Voor 2 dagen zijn er misschien wel kortingen te krijgen maar je moet wel goed zoeken. Op dit moment kon ik zo snel geen goedkopere kaartjes vinden dan aan de gate zelf maar misschien komt er nog iets. Of nog kaartjes voor de oude prijs (de prijzen zijn afgelopen zondag weer gestegen).

  9. Top | #999
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We bewaren een echte Disney world vakantie tot onze kleine geboren is, en een jaartje of 2 is. Maar staat zeker op de planning!
    Ik ga even goed zoeken, ik heb net wel een nachtje gereserveerd in de Kingdom lodge met Savannah view! Kan niet wachten, dankjewel voor je moeite in ieder geval

  10. Top | #1000
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Zoals ik het zie op de officiële website kost een 1-daags ticket voor Magic Kingdom eind juli-medi aug nu $ 115,= p.p.
    Of kunnen jullie elders een goedkoper ticket vinden voor 1 dag?

    Wij gaan ook maar 1 dag naar de Disney parken en kiezen dan waarschijnlijk voor Magic Kingdom (of heel misschien nog Universal).
    Daarnaast kiezen wij voor een onbeperkte 3-parken pas van Seaworld/Bush Gardens/Aquatica. Dat is prijstechnisch nog wel interessant.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •