Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 116 EersteEerste ... 891011122060110 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #91

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Wat een ontzettend handig forum!!
    Kijk de laatste tijd regelmatig naar handige tips en heb sinds gister ook een account aangemaakt.

    hoop dat jullie kunnen helpen;

    20 mei gaan wij (mijn vriend en ik) voor 22 dagen naar orlando. (2e keer)
    natuurlijk willen wij ook Disney weer bezoeken.

    We willen graag naar;
    Magic Kingdom
    Epcot
    MGM studios
    + 1 dag naar een waterpark. bijvoorbeeld Taphoon Lagoon, Blizzard Beach of Wet n wild

    ook willen wij 1 dagje naar Universal studios en 1 dag naar Seaworld.

    Wat kunnen we het beste voor tickets nemen en waar kopen?
    Willen ze graag thuisgestuurd krijgen.

    Ook is het prima als het in combinatie is met hotel ofzo? als dat de prijs een beetje kan drukken?

    Thnx!
    Laatst gewijzigd door Mandy01; 11-03-10 om 12:11.

  2. Top | #92
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mandy01 Bekijk Berichten
    Wat een ontzettend handig forum!!
    Willen ze graag thuisgestuurd krijgen.
    Dat klopt helemaal, met wat zoek- en leeswerk kan je hier erg veel informatie vinden. Om eerlijk te zijn is het niet de bedoeling dat andere forumleden dat zoekwerk voor je doen........:-k.

    In jullie geval is een 21 daags Disney Ultimate ticket in combinatie met een ééndaags Seaworld en een Universalticket een mooie optie.



  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    In jullie geval is een 21 daags Disney Ultimate ticket in combinatie met een ééndaags Seaworld en een Universalticket een mooie optie.
    Hmmm, niet helemaal mee eens.

    Een 6- tot 10-daags Base-ticket met WaterparkFun & More optie kan ook al voldoende zijn voor de Disney-parken en de Disney Waterparken. Die tickets zijn "maar" 14 dagen geldig (je moet je "dagen" binnen twee weken opmaken) maar dat hoeft helemaal geen beletsel te zijn. Als je aankomt ga je bijv. meestal niet meteen de eerste dag een park doen, maar eerst eens wat in de omgeving rondkijken. En de laatste dagen misschien nog wat tripjes verderweg plannen en nogmaals de outlets en malls plunderen. Dan gebruik je 14 dagen "in het midden" voor Disney. En bespaar je weer wat t.o.v. de ultimate tickets.

    Zo zie je maar, er zijn meerdere wegen die naar Florida leiden. Het hangt allemaal af van de weg die je wilt bewandelen, wat je allemaal gaat doen en wanneer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Normaal als ik naar Florida gaat, koop ik gewoon passen en wil ik zoveel mogelijk parken zien. Al ging ik elke dag naar een park, maakte niet uit
    Maar nu heb ik een zoontje van 1,5 jaar en is er toch wel wat veranderd.
    Ik neem nu meer rust momenten en blijf niet heel de dag in een park..dat is gewoon teveel voor mn zoontje.
    Maar nu komt het.. stel ik ga naar Magic Kingdom in de ochtend en wil in de middag even naar de villa om te rusten, kan ik dan in de avond nog naar hetzelfde park terug?
    Oh ik neem dan gewoon een MYW pas van 4 dagen..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  5. Top | #95
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    stel ik ga naar Magic Kingdom in de ochtend en wil in de middag even naar de villa om te rusten, kan ik dan in de avond nog naar hetzelfde park terug?
    Ja, dat kan en mag. Met een Base-ticket mag je op één dag één park net zo vaak in en uit als je wilt.

    Wil je dezelfde dag naar een ander Disney-park, dan pas heb je de hopper-optie nodig.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Een vraag:
    Wij gaan eind april naar Florida, Wij overwegen no expirationkaartjes voor Disney. Mijn jongste zoon is 9 jaar, dus nu nog de kinderprijs. Wat als we bijv over 2 jaar terug gaan, is zijn kinderkaartje dan nog geldig ook al is hij dan 11 jaar? Iemand hier ervaring mee?

  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    66

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ook wij willen een aantal dagen naar Disney met de waterpark optie.
    In 1988 zijn wij er al eens geweest, internet had je nog niet dus wij hebben de tickets gewoon terplaatse gekocht in het hotel waar we verbleven.
    Wij kunnen ons herinneren dat je op heel veel verschillende plaatsen de tickets kon kopen o.a. ook bij ticketbureaus.
    Is dit niet meer mogelijk?
    Bij ons gaat er wel eens wat mis, zal je net zien dat de tickets niet aankomen als we ze bij bv. ticketmania kopen.
    Als we daar alle tickets voor de hele vakantie kopen hebben we het over ongeveer 1500 euro. Veel geld om zoek te raken.

  8. Top | #98
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Op zich geen probleem als ze kwijt raken. De ticketverkopers houden de nummers bij en bij verlies kunnen ze nieuwe voor je aanvragen, of je kunt dat zelf doen bij de ticketoffice van Disney.

    Uiteraard zijn er in Orlando/Kissimmee/Lake Buena Vista ook nog steeds een aantal ticketverkopers. Maple Leaf Tickets aan de 192 in Kissimmee is een bekende. Even googelen en je vindt 'm zo. Maar ook UnderCoverTourist biedt bijv. de mogelijkheid aan om de tickets alvast te bestellen en ze daar op te halen, ergens in de buurt van Disney(kijk zelf even op hun site waar precies). En zo zijn er nog genoeg andere aanbieders waar je terecht kunt en pak 'm beet zo'n 100 dollar kunt besparen t.o.v. de prijs die je bij WDW zelf zou betalen.

    Nog meer vragen? Laat maar komen! \\/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Als je lid bent van de anwb kun je ook naar de AAA in Orlando voor tickets. Prijzen zijn iets lager dan undercovertourist. zie hier
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Daar vragen ze om een zipcode.
    Die heb ik niet.
    Groetjes Irene



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •