Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 116 EersteEerste ... 78910111959109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker flevogirl's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Jee, handig zeg al die verschillende tips over waar je kaarten kunt kopen, vooral die van de anwb ?? daar had ik nooit aan gedacht dat je daarmee ook in amerika je voordeel mee kon halen.
    1 vraagje....ik las in een florida-reisboekje, dat je voor magic kingdom op tijd kaarten moet halen omdat de tickets erg snel uitverkocht zijn..maar die tickets zijn toch 14 dgn geldig..? dan maakt het toch niet uit op welke dag je gaat...en of je ze hier al haalt of op de plaatst van bestemming ?
    Iemand ervaring mee dat je naast het net vist ??

    Groetjes Sacha

    [/IMG]

  2. Top | #82
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Onzin. Kaarten voor WDW zijn nooit uitverkocht!

    Wel kan het gebeuren dat je een park niet (meer) binnenkomt ook al heb je een (vooraf gekocht) ticket, als het vol is (park capacity). Dit gebeurt niet zo vaak, alleen met feestdagen en als er bijzondere events zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #83
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: tickets via keith prowse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tromp Bekijk Berichten
    Heeft iemand op dit forum ervaringen met tickets bestellen via deze site http://www.keithprowse.com/kaartjes/...s/orlando.html
    ik heb in 2006 bij deze firma besteld, alles mooi op tijd per post gekregen en goedkoper dan bij de reisorganisatie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-10 om 16:29. Reden: quote ingekort

  4. Top | #84
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    http://www.attraction-tickets-direct...rsal-combi.htm

    Op deze site staat een combinatie kaart voor zowel Universal als Disney.

    wij hebben vorig jaar bij deze site tickets besteld, goede service.

  5. Top | #85
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Bredene - Belgie
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Gisterenavond een telefoontje gedaan en dan eens diep geslikt en mijn visa kaart boven gehaald.

    Heb hier http://www.attractionticketsdirect.ie/
    al mijn tickets bestel, en moet zeggen dat ze heel vriendelijk zijn aan de telefoon.

    Heb volgende tickets besteld:
    kids eat free
    disney 21 day ultimate
    discovery cove ultimate swim (hiervan weet de dochter niets en is dus een verrassing)
    universal 2park bonus ticket
    vooral dat laatste ticket leek me heel interessant, 96 euro voor 14 dagen onbeperkt bezoek aan universal en island of adventure.

    samen met de tickets zou ik ook ticket wallets & shopping vouchers krijgen,
    een free orlando time out guide en een free underwater camera (vanwege discovery cove)
    alles zou aangetekend verstuurd worden zonder extra kosten. Aan de telefoon sprak hij ervan dat ze binnenkort ook een office in duitsland zouden openen, omdat ze tamelijk veel naar daar versturen. Is misschien interessant om in het oog te houden.

    Zodra de tickets binnen zijn laat ik het jullie weten, ze zouden ze volgende week toesturen, want ze hadden geen onderwatercamera's meer op voorraad, en daardoor zou het iets vertraging hebben.

    Wacht dus vol ongeduld.
    christel

  6. Top | #86
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Heb zondag tickets bij ticketmania besteld, en kreeg ineens onderstaand mailtje:

    Thank you for your recent order for Orlando area tickets. Before we can ship your tickets to you we must be able to confirm that the address we are shipping to is the actual billing address for the credit card you have used. While processing your order your bank was not able to confirm the address you have provided was indeed the correct billing address. Therefore, in order to confirm your billing details we will need you to fax or email the front page of your billing statement so that we may see the address. If we are not able to confirm this we will not be able to ship the tickets. We also need to know when your tickets are needed by.


    Dit vond ik heel vreemd, en tevens wordt er verstuurd vanaf Ticketmomma en wordt er gerefereerd naar Billy Boy's tickets...wel is het ordernummer wat genoemd wordt correct. Wat betekent dit?

  7. Top | #87
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Hihi .... lang leve internet met winkels die allemaal dezelfde eigenaar hebben. Net als Kruidvat, Trekpleister en Paris XL dat hebben, zijn de drie door jou genoemde namen één en dezelfe tickerbroker. En volgens mij verkopen ze onder nog meer namen. Dat ze zelf soms in de war raken met al die namen .....

    Valt me trouwens mee dat ze willen versturen, want op de site van TM staat duidelijk:
    Currently we mail only to the USA, Canada, UK all other counties must use Store pickup or Hotel Delivery.
    Zie http://ticketmania.com/store/index.p...age=page&id=14

    Van CC's van niet-USAérs krijgen ze blijkbaar geen adresgegevens danwel bevestiging van een opgegeven adres door. Om CC-misbruik te voorkomen shippen ze alleen naar het adres waar de CC is geregistreerd.

    Dus: Even kop van je laatste CC-afrekening naar ze mailen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ok thx, wilde alleen even of we niet in de maling werden genomen.

  9. Top | #89

    Standaard Waar kan ik het beste Disney kaarten kopen?

    Goedenavond allemaal,

    Ik heb een vraag over het kopen van de tickets voor de Disney parken.
    Ik lees verschillende verhalen over dat ik het beter op internet kan kopen, want dat zou voordeliger zijn. Nou heb ik ook gehoord dat het net zoveel kost als ik ze in Amerika zou kopen.
    Wie kan mij hier advies over geven.

    Groetjes chris

  10. Top | #90
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Waar kan ik het beste Disney kaarten kopen?

    hoi chris,
    Gebruik eens de zoekfunctie die dit forum heeft :smile:
    Je zult versteld staan hoeveel informatie je vindt, en niet alleen over ticket prijzen..

    Kijk eens hier:
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...disney+tickets

    groet,
    Pascal

    Moderator Michael66:
    @Pascal: Met een krul van de meester voor het enige juiste antwoord. Dit onderwerp gaat derhalve op
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-10 om 22:47.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •