Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 44 van de 116 EersteEerste ... 3442434445465494 ... LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #431
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Het is ook niet echt een complete vingerafdruk maar een numerieke waarde. En die waarde kun je snel in een database vergelijken.
    persoonlijk zie ik dat technisch haast onmogelijk die vingerafdrukken, natuurlijk kan je berekeningen uitvoeren en dan komt er best een nummer uit. als je dan geen beschadiging heb die week kan het getal overeenkomen met het nummer. blijkt ook wel want ik niet elke dag dezelfde druk op dat plaatje uitoefenen. zelfs bij de pas controle op vliegveld stond ik meer dan gemiddeld te "kloten" met die vingerafdrukapparaat . maar goed als disney er geloof in heeft moeten ze het vooral doen. het is nou niet dat er niet betaald is voor die kaartjes. het zal nooit zo worden als bij kenneydy space centrum hoop ik, daar stonden wij wel 45 minuten voor de kassa ( geen vingerafdruk maar bellen ,bellen bellen , wie wij nu wel waren.
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-12-11 om 10:39.

  2. Top | #432
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Evergem
    Berichten
    15

    Standaard Tickets Walt Disney World 2012

    Is het interessant om deze nog dit jaar te kopen?
    We gaan volgend jaar voor het eerst naar Orlando en zouden een 6 dagen pas met fun optie aankopen. Heb een paar verschillende sites bekeken en voor zover mijn Duits het toelaat begrijp ik dat je bij http://www.attractionticketsdirect.de/ nu nog tot eind dit jaar tickets voor 2012 kan kopen aan de prijs van 2011, op alle andere sites is het toch gevoelig duurder...

    Heb hier al diverse positieve reacites gelezen op deze site dus zou ze nog dit jaar aanschaffen, of komen er na 01/01/2012 gewoon nieuwe promoties?

  3. Top | #433
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Promoties zullen er altijd zijn. Het is echter altijd moeilijk in te schatten wat het juiste moment is om tot aanschaf over te gaan. Maar dit geldt eigelijk voor elke aanschaf van wat dan ook.
    Wanneer JIJ het een goede deal vindt, dan moet je het gewoon doen.
    Wij hebben vorig bij de genoemde site tickets gekocht, ook toen was er een promotie en wij waren er blij mee. Later was er weer een andere promotie die ook mooi was.
    Bedrijven doen er alles aan om jou uit de markt te halen, en jou de keus om op een bepaalde actie in te gaan.
    Lastig is het altijd, maar wanneer je eenmaal in Florida bent dan ben je allang vergeten hoe je de tickets hebt gekocht en ben je alleen maar aan het genieten.

  4. Top | #434
    Regelmatige Bezoeker loesje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Mechelen
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Als ik 2 pretparken wil doen en een waterpark, moet ik dan een 3dagen ticket kopen met optie Water Park Fun&More?

    We gaan niet parkhoppen.
    Maart 2010 - rondreis Florida (Orlando, Daytona, Fort Lauderdale, Miami, Key West)
    Mei 2011 - rondreis Californië, Nevada, Arizona en Utah
    Januari 2012 - Orlando + cruise Mexico, Belize en Honduras

  5. Top | #435
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Als je die allemaal op 1 dag wilt doen, dan koop je een 1-dag ticket met hopper-optie aan de kassa bij het park en een waterpark-ticket aan de kassa van het waterpark.

    Als je ze in drie verschillende dagen wilt doen, dan koop je 2x een 1-dag ticket aan de kassa bij het park en een waterpark-ticket aan de kassa van het waterpark.

    Het ticket dat jij noemt (3-dagen Magic Your Way Base ticket met waterpark-fun&more) kost iets meer dan $300. Terwijl 2x een 1-dag ticket + 1x Disney waterpark $91 + $91 + $53 = $235 kost. Give-or-take een paar dollars.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #436
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Met een 3-dagen Magic Your Way Base ticket met waterpark-fun&more kun je 3 dagen het park in én nog 3 dagen een Fun-optie gebruiken. Niet wat jij zoekt dus...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #437
    Regelmatige Bezoeker loesje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Mechelen
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @Njit;
    Dus 3dagen pretpark en 3dagen waterpark aka 6dagen in het totaal?
    Of 3dagen pretpark en op die 3dagen kan je ook nog naar een waterpark?

    Gewoon uit interesse... Het zou dus idd niet beter zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-12-11 om 22:21. Reden: fqe
    Maart 2010 - rondreis Florida (Orlando, Daytona, Fort Lauderdale, Miami, Key West)
    Mei 2011 - rondreis Californië, Nevada, Arizona en Utah
    Januari 2012 - Orlando + cruise Mexico, Belize en Honduras

  8. Top | #438
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Kan allebei

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #439
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    als ik tickets koop via wdtc.disneyinternational.com moet ik een begin datum opgeven. Is dit de datum dat mijn reis begint (reis duurt 17 dagen) of de datum dat ik voor het eerst gebruik wil maken van de tickets?
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  10. Top | #440
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Maakt verder weinig uit toch? Je krijgt nadat je de datum kiest de keuze uit een aantal tickets. Deze tickets zijn wel UK Only!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •