Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 111 van de 116 EersteEerste ... 1161101109110111112113 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.101 tot 1.110 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1101
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik raad je aan om toch echt minimaal een dagje langer te pakken. Zeker als je aangeeft grote Disney fan te zijn. WDW is zo anders dan Parijs. Welk park je kiest en ook al zijn sommige attracties hetzelfde, alleen al de sfeer is anders. MK lijkt het meest op Parijs maar is ook net weer een beetje anders.

  2. Top | #1102
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij kiezen dit jaar voor een 14dagen Universal pas + 2 dagen Disney. Epcot vind ik zelf het minst leuke (dus die valt af). Onlangs nog in Parijs geweest waar ik toch wel merk dat de Hollywood studio's erg vergelijkbaar zijn (ook qua show). Dus voor ons wordt het MK & AK!

  3. Top | #1103
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja... ik denk dat het toch ook wel een twee daagse pas wordt hoor... dus toch MK & AK! Nu even kijken waar de tickets te kopen.
    En hoe zit dat nou toch met die magic bands? is dat aan te raden om die nu online te bestellen, of is dat voor die twee daagjes dat we gaan echt niet nodig?

  4. Top | #1104
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Magic bands? Nergens voor nodig, je kan alles (fastpasses) met je ticket doen. Ik heb voor 2 dagen gewoon direct bij Disney besteld, via de diverse sites waren ze niet goedkoper (of je moet zin hebben in een timeshare praatje haha)

  5. Top | #1105
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Magic bands? Nergens voor nodig, je kan alles (fastpasses) met je ticket doen. Ik heb voor 2 dagen gewoon direct bij Disney besteld, via de diverse sites waren ze niet goedkoper (of je moet zin hebben in een timeshare praatje haha)
    Bedankt Mattie! dan laat ik die :-)
    Ooh gewoon via de disneysite? is dat disneyholidays.com? en krijg je dan fysieke kaartjes? of e-tickets ofzo? Ik zie dat de prijs wel ongeveer hetzelfde is als bij undercover tourist

  6. Top | #1106

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Je krijgt een mail en als je de eerste keer bij het park komt krijg je ter plekke een pasje. Je kunt gewoon vooraf alle fastpass ed vastleggen. Werkt prima!

  7. Top | #1107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Bedankt Hollemand!
    Sorry hoor, heb toch nog een vraag erover... hoe hebben jullie het gedaan met de datum? Bij Disney zie ik dat je een datum op moet geven, er staat dan bij dat je tickets geldig zijn vanaf die datum. beter dan de datum iets naar voren halen, want neem aan dat als je het later 'verzilverd' dat lijkt mij dan ook geen probleem

  8. Top | #1108
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Er staat inderdaad dat ze vanaf die datum geldig zijn, maar natuurlijk pas vanaf het eerste gebruik. Ik zou zeggen zet de tickets lekker op je eerste vakantie dag dan zit je zeker goed. Houd er wel rekening mee dat ze na activatie binnen 14 dagen gebruikt moeten worden! O en je krijgt inderdaad een e-ticket. Wij gaan op de eerste dag even langs Disney Springs (sowieso leuk) om ze daar even om te wisselen. Kunnen we de dag dat we naar Disney gaan in 1x doorlopen zonder te wachten.

  9. Top | #1109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Er staat inderdaad dat ze vanaf die datum geldig zijn, maar natuurlijk pas vanaf het eerste gebruik. Ik zou zeggen zet de tickets lekker op je eerste vakantie dag dan zit je zeker goed. Houd er wel rekening mee dat ze na activatie binnen 14 dagen gebruikt moeten worden! O en je krijgt inderdaad een e-ticket. Wij gaan op de eerste dag even langs Disney Springs (sowieso leuk) om ze daar even om te wisselen. Kunnen we de dag dat we naar Disney gaan in 1x doorlopen zonder te wachten.
    Nogmaals bedankt Mattie :-)!
    Ik ga het ook zo doen! Super!
    Jij gaat deze maand toch? Heb ik dat goed begrepen? Heel veel plezier!

  10. Top | #1110
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Correct, aankomende vrijdag vertrekken we (Alleen Disney zelf is "pas" volgende maand haha)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •