Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 116 EersteEerste ... 46869495969798106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #951
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja, alleen is het dan wel belangrijk dat als je bijv. Bij undercovertourist.com besteld, kiest voor de "mailed" tickets en niet de e-tickets die je moet inwisselen bij de "will call" kassa. https://www.undercovertourist.com/or...n-more-ticket/ undercovertourist heeft nu, zolang de voorraad nog strekt nog tickets met een vaste prijs (niet afhankelijk van de periode) als jullie in het hoogseizoen gaan is het misschien verstandig om niet al te lang te wachten met bestellen, kan $20 dollar p.p. schelen.

  2. Top | #952
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We gaan half mei!

  3. Top | #953
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Oke! Bij Disney zelf op disneyworld.disney.go.com betaal je $25 verzendkosten. Voor de Magic Kingdom gasten ben je $175.73 p.p kwijt en voor Animal Kingdom $167.21 p.p. uitgaande van volwasssenen. Dat is dan uiteindelijk een paar dollar goedkoper dan het kaartje via undercovertourist.com, heb je dus niks aan die 2de dag waterpark zou je het best bij Disney zelf kunnen bestellen.

  4. Top | #954
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We hebben ze besteld bij undercover tourist, inderdaad iets duurder dan via Disney.com maar verschil is zo minimaal dat we dat dagje extra maar moeten inplannen 'helaas'!
    Bedankt

  5. Top | #955
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Graag gedaan! Veel plezier.

  6. Top | #956
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    De Disney tickets zijn snel duurder geworden. Ik ben heel pril zwanger en twijfel nu een beetje welke tickets we gaan boeken. Discovery Cove incl busch gardens en seaworld hebben we 2 jaar geleden gedaan. Wel goed vermaakt. Universal is denk ik nu voor mij geen optie. Qua prijs is Disney weer enorm duur. Wat denken jullie waar ik het meest aan heb? Af en toe wachten vind ik geen probleem, zolang het niet alleen maar wachten is. We hebben een week in Orlando.

    gr. Anita

  7. Top | #957
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik persoonlijk vind de sfeer in Disney geweldig, waardoor ik wachten geen probleem vind.

    Hoelang ben je zwanger als je met vakantie gaat? Als je niet zover zwanger bent dan kan je misschien nog wat rustige attracties die geen kwaad kunnen doen in Disney.

  8. Top | #958
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    vraagje hier,
    we zijn zeer vroeg, maar volgend jaar in augustus(2017) gaan we weer naar Florida, we willen nu graag onze aankopen wat verspreiden, zo hebben we enkele maanden geleden onze villa al geboekt en keek ik nu even rond voor tickets, we willen graag 5 dagen naar Disney world (2 dagen Magic Kingdom, de andere parken 1 dag) en zag bij undercover tourist dan ook de actie 4 dagen+ 5e dag gratis, maar ik kan nergens vinden of er een 'vervaldatum' aan de tickets hangt,
    maw, kan ik de tickets nu kopen en ze gebruiken in augustus 2017... als je bij seaworld kijkt staat er duidelijk bij dat de tickets 365 dagen na aankoop geldig zijn, maar bij de Disney tickets kan ik hier geen info over vinden, enkel dat het ticket 14 dagen geldig blijft da de 1e dag van gebruik... hulp!

  9. Top | #959
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    16

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dat jullie al de villa geboekt hebben als je de vlucht data nog niet weet.....ik heb eigenlijk dezelfde vraag😄 over de tickets wij gaan juli volgend jaar.

  10. Top | #960
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij gaan 16 mei eindelijk (na 4 jaar) weer naar Florida. Dit keer voor het eerst met ons zoontje van bijna 3. We zijn nooit eerder naar disney geweest maar nu willen we dus graag naar Magic Kingdom. Verder geen disneyparken, wel seaworld. Nu zag ik dat vanaf 27 mei de tickets duurder worden. Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen of je veel verschil qua drukte merkt met voor de 27ste gaan of daarna. Twijfel nu namelijk enorm of we de eerste of juist de laatste week van onze vakantie in Orlando zullen blijven. Prijs van de tickets vind ik iets minder belangrijk dan de drukte.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •