Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 116 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #381
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    Misschien is het iets, misschien ook niet. Maar deze dame beweert dat ze voor u veel geld kan besparen als disney employeehttp://www.dwinsider.com/guide.html?hop=touristips.
    Volgens mij kun je bij haar een gids of boek kopen met tips en dat is dus iets heel anders dan dat zij voor je boekt.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #382
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    heb de donatie gedaan; 2 tickets voor disney gaan onderweg!

  3. Top | #383
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Dus de goedkopere/donatie tickets zijn er nog dan, dat is boffen.
    Veel plezier bij Disney.

  4. Top | #384

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Wie zou mij kunnen helpen?

    Ik en mijn man willen eind deze maand 2 weken naar Orlando toe, heb al een paar daagjes resource gedaan op internet over de Disney tickets.

    Maar bij de meeste websites kan je de tickets bestellen en dan krijg je ze opgestuurd.
    Ben zelf woonachtig in Curaçao, en hier is de post niet zo snel als in Nederland.

    Dus ik ben bang als ik tickets via internet bestel dat ik ze dan veel te laat binnen krijgt, en dat vind ik een te groot risico.

    Ik weet dat ik bij mijn hotel ook Disney tickets kan kopen, maar deze zijn een heel stuk duurder! wie weet er een locatie waar ik voor een redelijke prijs mijn Disney tickets kan kopen?.

    Alvast dank je wel,

    Angelique van de Ven

  5. Top | #385
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard

    Ik zou op de disney site de e-tickets bestellen, krijg je gelijk met de mail je tickets!

    @fransje ; vandaag is de postbode langs geweest met een aangetekende brief uit florida maar ik was nie thuis dus ga morgen vroeg naar het postkantoor ophalen! Jeej mn tickets! Nu alleen nog mn miami bustour reserveren en daarna 3 maanden naar de kalender kijken :-)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 07-07-11 om 21:53. Reden: 1+1

  6. Top | #386

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @Natascha666, Dank je wel voor je snelle reactie, alleen is deze prijs op de website net zo duur als de prijs van het hotel, en iets goedkoper zou niet verkeerd zijn.

    (Ik had het topic "prijsvergelijking" wel gelezen)
    Maar toch had ik ook eventjes een vraagje over de ticket:Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie:
    dat is me toch niet helemaal duidelijk, dus eventjes na vragen kan geen kwaad?

    Als ik bv. een 5-daagse Base-ticket met Waterpark Fun & More optie en Hopper-optie:koop.
    Mag ik dan 5-dagen gebruik maken van de 4Parken..
    En dan nog eens 5-dagen gebruik maken van de 2 waterparken/laserquest etc?
    Dus in totaal 10dagen? en dat hopper is me wel duidelijk

  7. Top | #387
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angeliquevdven Bekijk Berichten
    Mag ik dan 5-dagen gebruik maken van de 4Parken..En dan nog eens 5-dagen gebruik maken van de 2 waterparken/laserquest etc? Dus in totaal 10dagen?
    Je bent geslaagd. Met vlag en wimpel......!



  8. Top | #388
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik heb nog even een vraag over die tickets die je via het Hospitaal kunt krijgen mijn interesse gaat uit naar 4 losse dagen 330 Dollar.
    vraag is zijn dit hopper kaarten zodat ik op 1 dag 2 parken kan bezoeken.

    Gr. Dennis

  9. Top | #389
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deh78 Bekijk Berichten
    zijn dit hopper kaarten zodat ik op 1 dag 2 parken kan bezoeken

    Nee, dit zijn one day one park tickets, alleen als je de donatie van 1090,- dollar doet krijg je 8 one day hopper kaarten dus alle andere tickets zijn voor 1 dag , 1 disneypark te bezoeken.

  10. Top | #390
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Bedankt voor de info!!!
    Dan ga ik toch op zoek naar een 2 daagse hopper pas.

    Gr. Dennis



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •