Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 74 van de 116 EersteEerste ... 2464727374757684 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #731

    Standaard 1 dag disney, wat is de beste optie?

    hallo

    In juli ga ik met mijn vriend (27), broer (22) en onze ouders 10 dagen naar florida. We willen daarvan minimaal 1 dag naar disney.
    maar nu voelen jullie de vraag natuurlijk al aankomen is dit realistisch?
    Kun je op 1 dag een aantal atracties doen en raden jullie dan aan om een ticket voor 1 park te pakken of een hopper ticket?

    alvast heel erg bedankt voor de hulp

    ik heb nog een aanvulling. we willen ook graag naar seaworld. bestaan er combi tickets? dus dat je een kaartje koopt wat in meerdere parken te gebruiken is?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-13 om 06:39. Reden: 1+1

  2. Top | #732
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: 1 dag disney, wat is de beste optie?

    Hoi Siebetje,
    Welkom op het Florida Forum.

    Om met je tweede vraag te beginnen: nee, er bestaan geen combitichets voor Walt Disney World en SeaWorld Orlando.
    Als je één dag DWDW en één dat SeaWorld wilt doen, dan ben je het goedkoopst uit als je gewoon aan de kassa van het park je tickets kopt.
    Verdere info over SeaWorld en de plek voor meer vragen over dat mooie park vind je hier: http://bit.ly/FFseaworld535

    Heb je al eens wat gelezen over Walt Disney World Orlando? Heb je enig idee hoe groot het is?
    WDW bestaat uit vier (4!) parken, twee waterparken, een shop- en uitgaanscentrum en nog wat andere zaken.
    Als je - zoals je aangeeft - slechts één dag hebt voor om WDW te bezoeken, dan zul je keuzes moeten maken. Meer dan één WDW-park bezoeken op één dag is niet realistisch. Het kán wel, maar "hoppen" is erg tijdrovend en voor één dag ook erg duur. Ik raad je dan ook aan om eens goed in de info over WDW te duiken en één van de vier parken uit te kiezen die je het liefst wilt bezoeken.

    Veel info over WDW vind je hier op het forum: http://www.floridaforum.nl/forumdisp...t-Disney-World
    Vragen, tips en info voor je allereerste keer naar WDW: http://bit.ly/13ovLDj
    De website van Disney met alle info over alle parken en meer van WDW: https://disneyworld.disney.go.com/

    Veel plezier!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #733
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: 1 dag disney, wat is de beste optie?

    Hallo,

    Nou best een paar dagen alles lezen over florida op dit forum.
    Een dag en enkel één park is een onmogelijke keuze.
    Met jullie 10 dagen kom je nog niet toe om alles van disney te bezoeken(pretparken,zwemparken,downtown...) laat staan andere parken.
    Om enig idee te geven disney stelt om en bij de 50.000 mensen te werk!
    Worden moeilijke keuze,toch succes en gewwon nog eens teruggaan.

  4. Top | #734
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: 1 dag disney, wat is de beste optie?

    Voor ons zou het een onmogelijke keuze zijn. Maar ik ga je toch proberen op weg te helpen.
    Disney heeft dus 4 parken.
    Magic Kindom : deze lijkt het meest op die in Parijs staat.
    Studios: Hier draait alles om film en theater
    Animal Kingdom: Als je van dieren houdt is dit de juiste keuze. (prachtige dierentuin met veel attracties)
    EPCOT: Een stuk toekomst en rond het meer een landen reis (soort wereld expo met attracties en shows) onze favoriet.

    Je ziet het is nogal divers. En voor 1 park heb je al bijna te kort aan 1 dag.
    Klein adviesje waar je eens serieus over na moet denken is om een 3 dagen pas te nemen.
    Ze zijn niet heel veel duurder dan een 1 dags kaart en je kunt er veel meer mee.
    Vanaf drie dagen kun je namelijk ook een fun en more pass nemen. Deze geeft het recht om ook te zwemen in Disneys zwemparadijsen

    Keuzes keuzes keuzes.
    Het is een goed idee om nog even je te verdiepen in de mogelijkheden en dan een keuze te maken..
    Succes
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  5. Top | #735
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: 1 dag disney, wat is de beste optie?

    Je gaat zo een spijt hebben dat je niet meer dagen hebt genomen . In juli is het heet en vochtig niet zo leuk om alles in een drafje te doen . Het ligt eraan wat jullie graag doen mag het meer een rustig park zijn waar de magie op straat ligt neem dan magic kingdom . Als wij in orlando zijn word er zeker naar animal kingdom gegaan waarom ja das persoonlijk .

  6. Top | #736
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: 1 dag disney, wat is de beste optie?

    Ja, het hangt inderdaad af van wat je zoekt. Ga je voor rides, sfeer, etc etc. Op 1 dag kun je in theorie best twee parken doen, als je wilt accepteren dat je niet alles per park kan zien. Succes met je keuze!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  7. Top | #737

    Standaard kaarten bestellen voor disney

    Hallo allemaal,

    Heeft iemand ervaring met de site http://www.americanestates.nl/magicyourway7.asp#begin ?
    Hier vond ik aantrekkelijke prijzen voor multidagen disney.

    Met vriendelijke groet,

    Nicolle

  8. Top | #738
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: kaarten bestellen voor disney

    Twee keer een villa bij deze organisatie geboekt en 1 keer Disney tickets bij besteld. Bekende organisatie, ook hier op het forum. Als zij het goedkoopst voor je uitkomen kan je daar prima je kaartjes bestellen. Mijn ervaring is iig altijd positief geweest.

  9. Top | #739
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: kaarten bestellen voor disney

    We hebben toevallig vorig weekend weer kaarten bij hem besteld (met optie aangetekend versturen). Als het goed is zouden we ze over ongeveer een week ontvangen. Ik hou je op de hoogte.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #740

    Standaard Re: kaarten bestellen voor disney

    Bedankt allemaal,

    Ik moet ze dan gaan bellen omdat we al snel gaan.
    impuls vakantie :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •