Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 104 van de 116 EersteEerste ... 45494102103104105106114 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.031 tot 1.040 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1031
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    De tickets heb ik net online gekocht via Disney. We zijn nu 244,96 dollar armer, maar wat ben ik blij!
    Ik kan niet wachten!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  2. Top | #1032
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij gaan een weekje naar Florida in oktober en vliegen via Miami. Omdat het al weer even geleden is dat we de parken hebben gedaan zijn we 4 dagen in Orlando en willen het liefst een soort "best of" gaan doen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie betaalbare combi en tot nu toe is dit de beste die ik kan vinden: https://www.floridatix.com/orlando-t...ark-mini-combo

    We vinden Disney leuker dan Universal en hebben goede herinneringen aan de Disney waterparken dus helemaal ideaal is dit ticket niet. Natuurlijk zit hier Volcano Bay in dus er is in ieder geval wel een waterpark afgedekt. ATD biedt een beter passend ticket aan https://www.attractionticketsdirect....o-bay%E2%84%A2 echter dit is een 14 dagen ticket met een prijsverschil van 200 Euro pp. Daarnaast zijn deze tickets 687 Euro... om voor ons 3en ruim 2000 Euro af te tikken voor 4 dagen parken is natuurlijk wel heel erg zout...

    Wie heeft er een goede suggestie? Alvast bedankt!

  3. Top | #1033
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    yes. de tickets voor not so scarry halloween zijn te boeken.
    dus gelijk gedaan.

  4. Top | #1034
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1035
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    @cvr Heb je nog besteld bij floridatix?

  6. Top | #1036
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Nee, ik ben er nog niet uit...

  7. Top | #1037
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wat zijn jullie ervaringen met de prijsstijgingen bij attractiontickets.uk?
    De pond gaat richting de euro met de "problemen" in engeland op dit moment.
    Als dit zo blijft zou het natuurlijk voordelig wezen om de tickets bij ATD.uk te kopen i.p.v. ATD.ie.
    Zouden ze op de engelse site de prijzen gaan aanpassen voor volgend jaar? De orlando freedom ultimate ticket staat er nu op voor £775,-- pond in 2018 tegenover €943,-- in Ierland.

  8. Top | #1038
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik zie dat de ATD.uk, al een melding heeft dat de tickets nog beperkt beschikbaar zijn. Ook voor 2018. Zien ze de bui toch wel hangen denk ik. ��
    Antwoordt op mijn eigen vraag. lol.


    LIMITED STOCK: We only have a limited stock of these tickets available at our current prices

  9. Top | #1039
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hoi, even een vraag. Ik ben al een paar dagen bezig om via mydisneyexperience fastpassen te regelen voor onze vakantie 14-7 tm 11-8. Nu kreeg ik zojuist een mail dat de fastpass van Testtrack niet te gebruiken was vandaag ivm storing en toen kreeg ik een algemene fastpass voor vandaag. (1x vrije keus)
    Ik had echt zoiets van hoe kan dit nu? Wat blijkt....ik heb vandaag voor 22 juni geboekt ipv 22 juli. Ik wilde dus meteen alle fp verwijderen van vandaag maar die ene welke is omgezet naar een algemene fp kan ik niet verwijderen. Ik gebruik deze fp dus niet en ga pas 14-7. Heeft dit nog consequenties? Ik bedoel, we komen 14 juli toch wel gewoon het park binnen? (We hebben een 14 dagen ticket). Zou zonde zijn dat door deze typfout de tickets nu al in zouden gaan..... dan hebben we er niets aan.
    Logischerwijs zou ik gewoon denken dat de passen ingaan bij het eerste bezoek, dus eerste keer dat je het poortje doorgaat... maar omdat de tickets gelinkt zijn in mydisneyexperience begon ik toch te twijfelen...
    Is het nog te begrijpen zo? Kan iemand mij geruststellen?
    Verder zijn we lekker aan het aftellen hoor😉

  10. Top | #1040
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Als het goed is gaan je tickets pas in (dus de 14 dagen geldigheid) vanaf het moment van eerste gebruik. Dus als je de poortjes doorgaat. Ook al heb je een fastpass geboekt, je ticket is dan niet geactiveerd. Je kan gewoon weer rustig ademhalen .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •