Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 116 van de 116 EersteEerste ... 1666106114115116
Resultaten 1.151 tot 1.160 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1151
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marsmellow Bekijk Berichten
    Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?
    Parkeren is alleen inbegrepen bij de SeaWorld 3 parken ticket. Staat daar ook specifiek bij vermeld.
    Bij Disney en Universal kun je per dag betalen voor het parkeren. Tegenwoordig 25 dollar per dag.

    De parken worden inderdaad steeds duurder. 100 euro per dag per persoon is tegenwoordig normaal.
    Disney is het duurste, Universal ligt niet ver meer achter de prijzen van Disney.

  2. Top | #1152
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Als je meerdere dagen wilt gaan naar een park, bijvoorbeeld Universal Studios adviseer ik een jaarkaart te kopen. Daar zit parkeren gratis bij en verschillende kortingen op eten, souvenirs en hotels.
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  3. Top | #1153
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dat is alsnog niet erg aantrekkelijk, vanaf Preferred annual pass is parkeren pas gratis.
    En dan heb je in april nog steeds blockout dates voor Vulcano Bay.
    En ga je zoals ik nog een keer in juli/ augustus dan heb je er helemaal weinig aan ivm nog meer blockout dates
    https://www.universalorlando.com/web...-annual-passes

    https://www.universalorlando.com/web...l-passes/promo

    Disney en Universal combineren is gewoon heel erg duur (en vermoeiend) zeker als je de zes parken doet
    En vergeet de zwemparken niet daar kom ik ook altijd afgedraaid van terug.
    Laatst gewijzigd door KevinB; 06-11-19 om 21:06.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  4. Top | #1154
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Nee, als je niet flexibel bent met data is het niet handig.
    Gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van ;-)
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  5. Top | #1155

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    Ik persoonlijk zou ze niet terplekke kopen voor 2dgn
    als je voortijdig online koopt kun je je fastpassen vast zetten 30 dagen van te voren.
    qua prijs maakt het niet uit.
    fastpassen is wel zo fijn
    Dank je wel, en waar zou je ze online kopen? Is er nog een website met korting?

  6. Top | #1156

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marsmellow Bekijk Berichten
    Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?
    Hoi,
    Wij gaan ook die periode naar Florida. Hoeveel dagen ben je van plan naar Disney te gaan? Wij denken nu aan 2, maar twijfel toch over 3. We gaan niet alle parken bezoeken, in ieder geval wel magic kingdom. Ik ben benieuwd hoeveel dagen je naar Disney gaat en welke parken je gaat bezoeken.

  7. Top | #1157
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2019
    Locatie
    Sprundel / NB
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carthrax Bekijk Berichten
    Met deze kaarten kan je inderdaad gewoon hoppen. Wij zijn meerdere malen in verschillende parken geweest op 1 dag.
    En de Memory Maker zit er ook bij in wat wij ook een leuke bonus vonden.

    Wat wel handig is om de tickets te koppelen aan Magic Bands. Deze hadden wij op onze eerste dag daar gekocht en een stuk makkelijker dan steeds het kaartje er bij te moeten zoeken


    Ik zie bij de Disney 7 Day Ultimate Tickets de volgende tekst staan met betrekking tot de memory maker;

    Disney Memory Maker worth $199 Included with Adult Disney Tickets!
    This added-value bonus is exclusive for UK and Irish customers pre-purchasing an adult Disney Ticket and allow you to keep and share.....etc.



    Bij jullie zat de Memory maker er dus gewoon bij begrijp ik?


  8. Top | #1158
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    De Ultimate Ticket is voor UK and Irish customers dus ook de added-value bonus van de Memory Maker. Maar als Nederlander (en Belg) kan je de tickets ook kopen dus zit het er gewoon bij.

  9. Top | #1159
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Zijn er meer mensen die de Ultimate(of een ander soort ticket) hebben en benieuwd zijn wat Disney gaat beslissen over de geldigheid daarvan, als we ook dit jaar niet naar Florida mogen afreizen? Wij hebben de tickets voor 2020 aangeschaft en deze zijn door de pandemie verlengt tot september van dit jaar. Maar jah, dat wordt ook heel spannend nu.
    Zouden ze in zo’n geval de tickets nogmaals kunnen verlengen?
    Overigens laten we wel weer een reis vastleggen voor augustus van dit jaar met alle vrijheden m.b.t. annuleren. Gewoon voor de zekerheid. ;-)

  10. Top | #1160
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik weet niet wat Disney doet; ik weet alleen dat je bij AttractionTickets 3 keuzes hebt:
    1) je gaat voor half september 2021 richting WDW. Niets aan de hand, kaarten 2020 zijn geldig (maar volgens mij ergens tot 16/9)
    2) je gaat niet vóór half september naar WDW maar weet wel dat je eind 2021 of in 2022 gaat: kaarten opsturen naar Dublin en tegen bijbetaling krijg
    worden er nieuwe tickets toegezonden. Ik weet niet of de nieuwe prijzen al bekend zijn.
    3) je hebt nog geen idee wanneer je naar WDW wilt. Kaarten opsturen naar Dublin en je krijgt bij Flex plus het gehele bedrag van de tickets terug en bij
    een andere aankoop 80% van de tickets. De bedragen voor de verzending en verzekering ontvang je niet terug.
    Ik heb ervoor gekozen de kaarten te annuleren. Eerst Dublin gebeld om te vragen of ik die kaarten nog moest activeren in My Disney Experience (dat had ik namelijk nog steeds niet gedaan, omdat we geen idee hadden wanneer we zouden proberen naar WDW te gaan) en hoe ik ze het beste kon opsturen (aangetekend en bij de kaarten je ATI-nummer). Vervolgens ging mijn envelop per roeiboot naar Ierland (op 3 februari ging de envelop Nederland uit, op 10 februari werd ie in Ierland binnengeboekt) en duurde het drie weken (er staat een verwerkingstijd van 2 tot 4 weken op de site) voor ik het geld terug had ontvangen. Kortom, ik vind het keurig netjes hoe een en ander opgelost is.
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 03-03-21 om 14:38. Reden: Lay out



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •