Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 116 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #341
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    En je kan de hopper als je hem toch wil als je daar bent altijd nog laten toevoegen bij een kassa, echter betaal je die wel voor alle dagen van je ticket.


  2. Top | #342
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @Michael66; Bedankt! Duidelijker dan dit kan volgens mij niet.

    @chippie; Wij hebben onze tickets zaterdag besteld (via American Estates) en gisteren al binnen gekregen.
    We hebben gekozen voor een 4=5 Day Magic Base met fun and more option en dus niet voor de hopper optie, omdat wij voor het eerst gaan.

  3. Top | #343
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    @misssherry; wij hebben onze tickets bij attractiontickets.de besteld, binnen 10 dagen in huis en gekozen voor de magic base 3 = 6 Days met de fun and more options.
    Nu nog aftellen naar de vakantie.

  4. Top | #344
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    11

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    heee allemaal
    Ik vind het erg lastig om antwoord op mijn vragen te vinden op het forum dus sorry als ik het in een verkeerd topic plaats. Ik heb eigelijk een paar vragen
    1. Klopt het nou dat als je 1 park-1 dag disney wilt doen dat je die tickets alleen op de site van disney kan kopen?
    2.is het een beetje mogelijk om universal & islands of adventure op 1 dag te bezoeken? Of is het beter om 2 dagen te gaan? ( we willen niet slechts 4 attracties in het ene park en vier in het andere, wel het grootste gedeelte doen..)
    3. als jullie online bestellen en zij geven aan dat het bijvoorbeeld 12 werkdagen duurt voordat de tickets binnen zijn, heeft iemand wel eens mee gemaakt dat het langer duurde? wij gaan namelijk de 30e van deze maand al weg en willen dat niet riskeren...
    4. Maken jullie wel eens gebruik van de print-tickets optie? dit kan bij universal studios geloof ik, lijkt mij wel makkelijk maar ik weet niet of het ook echt veilig en goed werkt?

    Nogmaals mijn excuses als ik dit op een verkeerde plek plaats! Ik snap er echt niet zo veel van (A) maar hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Laatst gewijzigd door DNS92; 08-05-11 om 12:47.

  5. Top | #345
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    1. Nee, dat klopt niet. Ze zijn ook gewoon aan de kassa bij de Disney Parken te koop. En er zijn een behoorlijk aantal ticket-brokers (aanbieders) die de 1-dag tickets ook aanbieden (tegen een meerprijs, als service). Het goedkoopst zijn deze tickets aan de kassa bij de Disney-parken, daar betaal je namelijk geen verzendkosten, fee of ander extra bedrag.
    2. Over de Universal-parken staat een heleboel info hier. Daar kun je ook aanvullende info vragen als je niet kunt vinden wat je zoekt.
    3. Tickets komen over het algemeen binnen de aangegeven verzendtermijn aan. Als je geen risico wilt lopen koop ze dan in Orlando (bijv. bij Maple Leaf Tickets aan de 192 in Kissimmee) of ga ze ophalen bij een Nederlandse aanbieder, bijv. American Vacations of American Estates.
    4. Zie het Universal-topic. Ook SeaWorld/Aquatica/Busch Gardens werken met dat principe. Ik heb er goede ervaringen mee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #346
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    De 2 parken zijn in geen geval te bezoeken in 1 dag ze waren maar open tot 7 uur toen wij er waren .
    Print tickets werken goed wij hebben dit ook al gehad .
    Als je nog tickets wil bestellen zou ik het nu doen en niet meer wachten bij http://www.attractionticketsdirect.de/ moet je de datum invullen waneer je vertrekt dus normaal moet dit dan wel goedkomen .

  7. Top | #347

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    als je de tickets nu besteld heb je ze wel optijd inhuis maar idd niet langer wachten, daar zelf aan de kassa kopen kan ook naar mijn idee alleen heb je kans dat je in een rij terecht komt dus t is maar net wat je wilt.
    Ik zou voor de Universal parken minimaal 2 dagen uit trekken als je echt alles wilt zien en doen...
    Ik raad je 100% aan om waar het kan print tickets te nemen, t is super makkelijk je hebt ze gelijk in huis en mocht je ze verliezen/kapot gaan kan je m altijd opnieuw uitprinten en ze werken prima!!! en t is vaak net iets goedkoper naar mijn idee, super handig dus

  8. Top | #348
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    11

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Dankjewel voor de reacties!
    We hebben van universal 2 dagen hopper 2 parken pas genomen ( print)
    en seaworld 1 dag (print)
    is helemaal goed gekomen

  9. Top | #349

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Klopt het dat als je tickets rechtsreeks bij Disney of andere parken (dicovery bay b.v.) dit in prijs goedkoper is dan via bv american estates? Of zijn die prijzen nog zonder tax en verzendkosten?

  10. Top | #350
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    De prijzen op de Amerikaanse parken sites zijn excl. BTW en verzenden. Maar je hoeft ze helemaal niet te laten verzenden, je kan gewoon per mail een voucher krijgen om ze daar bij de kassa op te halen.

    Ik heb zelf recent jaarpassen voor Disney en Seaworld/Busch Garden online besteld en over 2 weken halen we die aan de kassa op met de print van de email die we hebben gekregen.

    Goedkope tickets blijft altijd een kwestie van vergelijken.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •