Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 91 van de 116 EersteEerste ... 41818990919293101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #901
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Als je echt op een Disney resort wil verblijven dan is dit een hele goeie deal vind ik. Je zou nog kunnen berekenen wat je kwijt bent als je alles los boekt en dan wacht tot de room only kortingen er zijn (is meestal 20-30% korting op alleen een kamer via de US site). Wij dompelen ons altijd helemaal onder in de Disney sfeer en verblijven graag (zonder auto) in een Disney resort en dan is het een prima deal. Met de ultimate tickets kan je trouwens ook nog minigolfen. En als je het eten een beetje slim aanpakt dan haal je daar ook veel uit. Verder lekker veel foto's laten maken in de parken en Downtown. Ik had zelf nog een iets betere deal want nog niet zo lang geleden was het met een $200 tegoedbon ipv de nu $100 .

  2. Top | #902
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Zag bij Costco (soort makro) ook leuke aanbiedingen voor Disney, maar zal voor ons wel niet gelden.
    Weet wel dat toen ik nog regelmatig in Californie kwam wij daar naar binnen konden met onze makro pas.
    Zou toch leuk zijn als we met die makro pas ook gebruik konden maken van hun Disney aanbiedingen.

  3. Top | #903
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken


  4. Top | #904
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Thnx. Wij willen ook de echte disney magie ervaren en daarom al geswitched van een Value naar moderate .
    Ik vroeg mij wel af of je de voordelen hebt als je de kamer los boekt. Wat ik zo een beetje lees is dat je dan geen dining plan, geen korting op mem maker etc. krijgt maar gewoon een kamer (met wel/geen magic bands).
    Lees ook verschillende verhalen over de 30% korting die ook vaak pas in jan start voor de periode die wij zoeken. Vaak is het alleen value en de hogere "slechts 10%" dan ben ik inclusief de tickets nog steeds duurder uit dan de deal op de ierse site .

    Vroeg me alleen of of er afgelopen jaar op de ierse site niet een nog betere deal stond zo rond medio sept/okt
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #905
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Niels wij hebben dit jaar en vorig jaar gebruik gemaakt van deze aanbieding.
    De aanbieding wordt na eind oktober alleen maar minder. (is mijn ervaring)
    In 2104 zaten we in Art of Animation (5nachten) met 14 dgn halen 7 betalen ticket.(met hopper en funoptie)
    Dit jaar zaten we in Animal Kingdom lodge (5nachten) met 14 dgn halen 7 betalen ticket(met hopper en funoptie), dinerplan en $100 kadokaart.
    De memorymaker zit er in 2016 voor het eerst bij.
    Wij gingen na die 5 nachten in een villa vlakbij dus 14 dagen was voor ons heel voordelig.

  6. Top | #906
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    THnx voor je antwoord P9ol
    Denk dat we het ook gaan boeken, maar je bent NLer of je bent het niet als je zo goedkoop mogelijk zo veel als je kunt eruit te halen
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #907
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    De korting bij room only is meestal 20-30% waarbij 20% voor de value en 30% voor de deluxe resorts. Dat is idd alleen de kamer met verder niets er bij. Dan speuren naar de goedkoopste tickets en misschien ben je dan toch voordeliger uit dan het hele pakket dat je bij de UK/Ie site krijgt. Want het pakket is wel met veel extra's maar die zijn niet echt nodig om het naar je zin te hebben in WDW. Het eten hoeft ook niet zo duur te zijn als het dining plan kost, je moet meestal wel je best doen om dat er uit te halen. Dus de optie volle kamerprijs met free dining kan duurder zijn dan korting op de kamer en zelf voor eten betalen. Magicbands zitten volgens mij altijd bij een hotelreservering, hiermee kan je hotelkamer in gaan. Verder kan je losse kaartjes op je magicband laten zetten. Hier een overzicht welke kortingen je op de US site kon krijgen in de afgelopen jaren: http://www.mousesavers.com/historica...ts/#codetrends
    Maar als je lekker makkelijk wil doen en alles er op en er aan wil hebben (dan zou ik trouwens ook nog upgraden naar het gewone dining plan) voor een mooie prijs, dan kies je voor de Ierse deal. Ik ga zelf eind september met een free dining via de Amerikaanse site en volgend jaar juni met het alles wat je maar wensen kunt pakket van de Ierse site. En die aanbiedingen van de Ierse site worden niet beter dan ze nu zijn is net als P9ol ook mijn ervaring.

  8. Top | #908
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Voor ons was het gewone dining plan ook gunstig omdat wij graag in de (thema) tableservice restaurants eten van Disney zoals be our guest, coral reef, Sci-Fi Dine in etc. Dit scheelde voor ons echt met het jaar ervoor zonder dining plan.
    Nou hadden we wel een duurder hotel dit jaar maar we wilde zo graag een keer in Animal Kingdom lodge blijven.

  9. Top | #909
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Mijn zoontje is nu nog 3. In Parijs vroegen we of hij bij Chez Remy wilde eten. Kreeg terug "nee, wil frietjes en Star Wars kijken".
    Ik ga dus niks extra aan de eetlocatie uitgeven :P.
    Die tijd komt wel als hij ouder is.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #910
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Geboekt, het is dus Orleans French Quarters geworden.

    Ik moet ze wel bellen om een afspraak te maken voor de bus naar Disney maar er staat een nummer bij waarvan ik niet weet hoe ik die moet bellen (en ja ik weet hoe een telefoon werkt).
    1800 812 676 (IE)
    Iemand tips?
    Overigens vraag ik me ook af of ik de Magic Bands thuisgestuurd krijg, of dat ik deze op locatie ophaal....
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •