Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 116 EersteEerste ... 3240414243445292 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #411
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tessa35 Bekijk Berichten
    Vraag 2: stel we pakken een hopper voor 1 dag, Geld dit dan voor Magic Kingdom en 1 ander park van disney...of kunnen we bijvoorbeeld ik noem maar iets stoms ...met zo'n hopper de gehele dag alle parken in hoppen (met uitzondering van de waterparken enzo natuurlijk )
    Park hopper geld voor alle parken dus je kunt van MK, naar Epcot gaan en terug of naar Hollywood studios gaan.


    Vraag 3: een dag hopper of gewone dagkaart voor alleen Magic Kingdom : kun je net zo goed aan de deur kopen toch?
    Qua prijs maakt dit geloof ik niet zoveel uit als dat je deze via internet besteld toch...of heb ik het verkeerd gelezen hier op het forum? (heb zoveel gelezen dat ik het spoor weer eens bijster ben)

    Alvast bedankt, groetjes Tessa
    Klopt een dagkaart kun je het beste aan de kassa kopen want die vind je toch nergens goedkoper.

  2. Top | #412
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    en om je een indruk te geven van de uitgestrektheid van Disneyworld is dit plaatje leuk om eens te bekijken: http://www.wdwinfo.com/resortmaps/Map_WDW_Resort.jpg
    Met transport tussen de parken ben je ook al een tijdje kwijt. Hoppen tussen twee parken is al druk laat staan als je alle 4 de parken wilt doen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-09-11 om 08:15.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #413
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Misschien nog wel interesant als je tickets voor 1 dag wilt: http://www.fhfoundation.com/Disney/85level/85level.htm

    Heb ik mijn tickets hier ook bestelt, zijn toch iets goedkoper plus je steunt het goed doel.
    Ik had mijn tickets binnen 2 weken in huis dus weet niet of je het nog red voor je vertrekt :-)

  4. Top | #414
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Bedankt voor de info allemaal, en inderdaad ging ik er niet vanuit dat je met een dag hopper bijvoorbeeld 4 parken kon doen, ik had meer 2 parken in gedachten. In LA was dit goed te doen, maar goed is ook kleiner dan disney world natuurlijk.
    Bedoelde eigenlijk of je kunt kiezen met je hopper...of dat je bijvoorbeeld echt vast zit aan 2 parken...
    en Natascha666 klopt daar heb ik ook naar gekeken naar tickets fhfoundation, ticket voor 1 dag, en wellicht dat we dit ook gaan doen, echter was ik nieuwschierig of het te doen is...2 parken op 1 dag met hopper :-)

  5. Top | #415
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Animal Kingdom sluit om 1700. Je zou daarna 's avonds nog een ander park in kunnen gaan, bijvoorbeeld de Studio's. Maar verder is het voor de eerste keer niet echt praktisch.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #416
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Een hopper kan interessant zijn in een kalme periode zoals nu in september . Sommige avondshows of parades spelen ze nu maar één keer in de week . Dan kan je overdag naar een park gaan waar geen avondshow is ( = rustig , omdat er niks te doen is ) en dan 's avonds naar een park waar er wel een avondshow is ( drukker door de avondshow ) :-k

  7. Top | #417
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Hoi,
    Voor disneytickets vind ik de internationale disneysite wel interessant, zeker als je wat langer in en om de parken verblijft: http://wdtc.disneyinternational.com/Select-Tickets.asp voor £232 heb je 14 dagen onbeperkt hopper plezier, ook quest, de waterparken en de golf zijn inbegrepen.
    Misschien voor sommigen een goede deal.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-11 om 03:30. Reden: lege regels

  8. Top | #418

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    ik wil graag 3 a 4 weken gaan, buiten het zomerseizoen, maar kan je als je meer dan 10 dagen blijft, echt niet meer dan 10 dagen het park in? Ik zag hier ergens zo'n prijslijstje, en die ging maar tot 10 dagen

  9. Top | #419
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Toch wel, via de site hierboven kan je het disney ultimate ticket bestellen, geldig voor maar liefst 21 dagen.
    Is eigenlijk voor de Britten op de markt gebracht, maar je kan ze gewoon vanuit Nederland of zo bestellen.

  10. Top | #420
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    20

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    effe vraagje , hebben wij iemand gelukkig gemaakt of niet ???

    wij hadden in nederland pakket gekocht 10 dagen disney. ter plaatsen werd ons duidelijk dat dit 10 dagen binnen de 14 dagen waren. wij zijn maar 5 keer geweest.
    kaartjes voor de schoonmakers achtergelaten met briefje nog voor 5 keer en nog 1 week geldig

    die vingerafdruk is trouwens wel onzin hoor , ik kaartje van partner gebruikt en andersom , maar telkens kwamen wij binnen. om en om elke dag gedaan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •