Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 113 van de 116 EersteEerste ... 1363103111112113114115 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.121 tot 1.130 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1121
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    zijn er mensen die al in de "All Stars Music Resort" hebben verbleven?
    Het verschil tussen een gewone standaard kamer en een standaard kamer "close to dining and transportation" is ongeveer $80
    Is het het prijsverschil waard?

    Wij geven er niet echt veel om dat we 5 minuten meer moeten lopen maar 20 min of een half uur zou voor mij teveel zijn..
    En zit er dan ook verschil op de kamers (bv dat de duurdere iets groter zijn?)

    Ik zag dat er via de officiële disney site een actie is dus ben terug aan het zoeken geslagen :-)
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  2. Top | #1122
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We hebben tickets gekocht via undercovertourist. Nu wil ik deze linken aan onze mydisney account en dit werkt dus niet. Disney aangeschreven via mai, maar zonder resultaat. Wat doe ik verkeerd? Iemand als soortgelijke ervaring?

  3. Top | #1123
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Intussen reeds ok. Via app kunnen koppelen.

  4. Top | #1124
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lisje Bekijk Berichten
    zijn er mensen die al in de "All Stars Music Resort" hebben verbleven?
    Het verschil tussen een gewone standaard kamer en een standaard kamer "close to dining and transportation" is ongeveer $80
    Is het het prijsverschil waard?

    Wij geven er niet echt veel om dat we 5 minuten meer moeten lopen maar 20 min of een half uur zou voor mij teveel zijn..
    En zit er dan ook verschil op de kamers (bv dat de duurdere iets groter zijn?)

    Ik zag dat er via de officiële disney site een actie is dus ben terug aan het zoeken geslagen :-)
    Nog nooit in All-Star Music verbleven maar wel in Sports en Movies (ander thema maar verder hetzelfde). Overigens ga ik in september naar Music dus binnenkort voeg ik dit hotel ook toe aan mijn lijstje. Het is waarschijnlijk 10 min van de verste kamer naar de bus. Dus 20min of een halfuur hoef je echt niet aan te denken. En soms liggen die verre kamers weer dichterbij de bushalte van het buur-resort (sport, movies en music liggen allemaal bij elkaar). De kamers zijn verder allemaal precies hetzelfde. Je betaalt echt voor de locatie, dichtbij de foodcourt en bus. Wat mij betreft zeker niet het prijsverschil waard.

  5. Top | #1125
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Wat mij betreft zeker niet het prijsverschil waard.
    Heel erg bedankt voor je antwoord.
    Onze voorkeur gaat uit naar Music. (gewoon omdat manlief het meeste heeft met muziek :-) )

    Heb nu net een sheraton hotel gevonden met een gratis shuttle voor 350€ (4 nachten) dus ben nu toch aan het twijfelen om niet op het reosrt te verblijven.
    Het hotel oogt op de foto's luxueuzer dan de Music...
    Wat is jouw ervaring met de kamers van Sports en Movies?
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  6. Top | #1126
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    De value hotels van Disney zijn prima. Niet super luxe maar nette kamers, goede bedden en alles wat je verder nodig hebt. Het grote voordeel van op een Disney resort verblijven is dat je 60 dagen vooraf + je verblijfsduur fastpasses kan reserveren. Die fastpass voor slinky dog en Flight of Passage gaat dus zeker lukken. Ook gaan de bussen af en aan naar de parken dus je hoeft niet op een bepaalde tijd bij de halte te zijn. De sfeer en Disney service is super over het algemeen. En gratis vervoer van en naar het vliegveld. Natuurlijk de magic band die inclusief is niet te vergeten, waar je alles mee kan regelen (betalen, deur open doen, entree parken).
    De kamers van Movies zijn nu bijna allemaal gerenoveerd dus die ogen ook weer wat luxer. Binnenkort zullen ze met Music gaan beginnen dus mocht je voor dat hotel kiezen dan kan het zijn dat ze druk bezig zijn met de renovatie. Over het algemeen heb je daar weinig last van bij Disney. Een (gedeelte) van het gebouw wordt dan afgesloten en de rest van de gebouwen is dan gewoon open en daar zijn dan geen werkzaamheden. De werkzaamheden zijn ook alleen overdag om geen overlast te veroorzaken. Moet wel zeggen dat het tijd was om te gaan renoveren binnen in de kamers want het decor was niet echt meer up to date. Maar mij houdt dat dit jaar niet tegen om naar Music te gaan omdat ik weet dat het goed is en de prijs mooi is.
    Wanneer willen jullie gaan? Kijk anders ook eens op undercover tourist en de Disneyholliday uk site, die hebben vaak goede prijzen.
    Zie voor een indruk van Sports: http://justmeandmickey.blogspot.com/...l-kingdom.html

  7. Top | #1127
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Muchu,
    Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord..
    wij gaan van 19/12 tot en met 22/12 (zijn al enkele keren naar disney geweest dus is maar voor enkele daagjes. Daarna rijden we door voor nog 2weekjes Cape Coral)
    Ik ga eens naar Movies kijken. Wist niet dat die gerenoveerd hadden.
    Denk dat we dan toch voor een Disney hotel kiezen.. Lijkt me toch meer voordelen te hebben.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  8. Top | #1128
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wellicht bruikbare tip voor de uitslapers onder ons; Disney is onlangs ook begonnen met de verkoop van midday-tickets. Met deze tickets mag je vanaf 12:00 het park in tegen een gereduceerd tarief (scheelt ongeveer 30% heb ik begrepen). Prijzen verschillen per seizoen, hier meer info: https://disneyworld.disney.go.com/en...magic-tickets/

    Wij hebben direct dankbaar gebruik gemaakt van de kans en hebben een tweedaags midday ticket bemachtigd. Voor ons was het sowieso niet echt handig geweest om bij de opening van het park aanwezig te zijn aangezien wij vanuit Clearwater moeten komen die week. Wij zullen een van de dagen naar Animal Kingdom gaan en de andere dag zullen wij nog moeten kiezen tussen Epcot en Hollywood Studios. Magic Kingdom bezoeken wij al tijdens MNSSHWP en zodoende wordt het toch nog een échte pretparkvakantie.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  9. Top | #1129
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Top tip, we houden dit in de gaten.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #1130

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Goedemiddag, ik hoop dat iemand ons kan helpen. Ik ben nieuw hier! Volgend jaar mei gaan we rondje Florida doen en nu al veel zin in. Leuk ook al die voorbereidingen. Nu zag ik een mooie aanbieding voor Universal kaartjes op www.bestoforlando.com. Heeft er iemand op dit forum ervaring met deze site?? Ik ben namelijk erg bang om opgelicht te worden...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •